اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لوازم جآنبی موبایل

#1
با سلام .ـ.



میتونین مطالبی ک درمورد لوازم جانبی گوشی هست رو اینجا قرار بدین.. دیگه نیازی به موضوع جدا براشون نیست!



ممنون ((:



ـــــــــــــــــــــــــ





سوکت هوشمند Timer مدل SK01 ورژن 2









لوازم جآنبی موبایل







با ورود گوشی‌های موبایل هوشمند، نسل جدیدی از گجت‌های مرتبط با آن‌ها هم روانه بازار شد. تگ‎های NFC، حلقه NFC، سوکت‌های هوشمند و موارد دیگر مثال‌هایی از این گجت‌ها هستند. گجت‌های هوشمند جایگزین برخی تنظیمات و برنامه‌های تکراری گوشی‌های موبایل شدند. می‌توان تعدادی از برنامه‌های کاربردی که هرروز با آن سروکار داریم را در برنامه مخصوص به آن تنظیم کرد. مانند: روشن کردن چراغ‌قوه گوشی موبایل، ضبط کردن صدا، روشن و خاموش کردن صفحه‌‌ی‌ نمایش و موارد دیگر.



سوکت هوشمند Timer مثالی از این نوع گجت‌ها است که برای استفاده باید آن را در جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دهیم. برای شروع کار باید نرم‌افزار رایگان را از طریق اسکن بارکد QR که روی بسته‌بندی محصول قرار دارد دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که سوکت هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید نسخه 4.0 به بالا سازگار است. سوکت هوشمند Timer در چهار حالت: تک کلیک، دو کیک، سه کلیک و نگه‌داشتن طولانی (Long press) عمل می‌کند. هر یک از برنامه‌های کاربردی را می‌توان در نرم‌افزار آن در هر یک از حالت‌های نام‌برده تعریف کرد. برای مثال، روشن وخاموش کردن صفحه‌ی نمایش دیگر نیازی به استفاده از دکمه‌های عملگر گوشی موبایل ندارند. می‌توان با یک، دو یا سه ضربه یا حالت Long press صفحه‌ی نمایش را مدیریت کرد.



____________



کابل تبدیل microUSB به USB دو طرفه کابریکس به طول 1 متر



لوازم جآنبی موبایل



کابل «microUSB» کابریکس با داشتن کانکتور «USB» دوطرفه،عملیات اتصال کابل را راحت‌تر کرده است و با داشتن 1 متر، می‌تواند در منزل و محل کار یا حتی خودرو برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاده شوند. مسلما بارها با این مورد مواجه شده‌اید که در هنگام اتصال کابل «USB» مجبور شوید کانکتور آن را پشت‌ورو کرده و دوباره به اتصال کابل اقدام کنید. وقتی می‌خواهیم از طریق یک کابل «USB» دو دستگاه را به هم متصل کنیم، باید دقت کنیم که کانکتورهای آن را از طرف رویی آن‌ها به درگاه وارد کنیم؛ زیرا درون کانکتورهای «USB» یک تکه‌ پلاستیکی است که باید درون شیار داخل درگاه قرار بگیرد. اما کابریکس کانکتورهایی تولید کرده است که فریم فلزی به دورشان ندارند. این کانکتورها مانند «USB-C» و لایتنینگ از هر دو طرف قابل اتصال و استفاده هستند. فرقی نمی‌کند که از چه طرفی کانکتور کابل را وارد درگاه کنید. کابل‌های کابریکس کانکتورهای آلومینیومی مقاومی دارند. برای محافظت از سیم درون کابل هم، پوششی سخت از منسوج بافته به دور آن استفاده ‌شده است. این پوشش سخت علاوه بر نقش حفاظتی، مانع از پیچ‌وتاب خوردن کابل شده و خم‌شدگی و قطعی کابل را کاهش می‌دهد. با خرید و استفاده از کابل‌های دوطرفه کابریکس، سهولت استفاده از کابل‌های لایتنینگ را با کابل «USB» هم تجربه کنید.



_____________





هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stone 3



لوازم جآنبی موبایل





هندزفری بلوتوث «جبرا» مدل «Stone 3» با داشتن فرم ارگونومیک، پایه‌ی شارژ ‌حمل‌شدنی، قابلیت اتصال از طریق «NFC» و قابلیت پخش موسیقی یکی از محصولات محبوب‌ شرکت جبراست. در طراحی بدنه ملاحظات ارگونومیک لحاظ شده؛ درنتیجه استفاده از آن راحت است و خستگی ندارد. قلابی که پشت گوش قرار می‌گیرد، انعطاف‌پذیر است و می‌تواند کمی تغییرزاویه دهد. وزن کم هم دلیل دیگری برای راحتی استفاده از آن است. این هندزفری تنها 7 گرم وزن دارد. برای اتصال به گوشی می‌توان هم از طریق بلوتوث و هم از طریق «NFC» اقدام کرد. (البته باید گوشی موردنظر این قابلیت را داشته باشد.) قابلیت اتصال خودکار و اتصال هم‌زمان به دو دستگاه از دیگر ویژگی‌های این محصول است. به لطف میکروفون دوتایی و قابلیت کاهش نویز، می‌توانید با کیفیت صدایی فوق‌العاده و بدون نویز مکالمه کنید و با اسپیکرهایی که از کیفیت صدای «HD» برخوردارند، از گوش‌دادن به موسیقی لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید به‌صورت صوتی به تماس‌هایتان پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید. راهنمای صوتی برای اتصال و آگاهی از شارژ باتری، یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است. شاید عنوان «Stone» برای یک هندزفری کمی عجیب باشد؛ اما اگر درحالی‌ که این هندزفری روی پایه‌ی شارژش قرارگرفته به آن نگاه کنید، می‌بینید که فرمی شبیه به یک تکه سنگ صیقلی کوچک دارد. وجود همین پایه‌ی شارژ است که می‌تواند شارژدهی باتری را 8 ساعت اضافه کند. باتری لیتیومی هندزفری می‌تواند برای حداکثر 2 ساعت مکالمه دوام بیاورد؛ اما با استفاده از پایه‌ی شارژش، این مقدار حداکثر تا 10 ساعت افزایش پیدا می‌کند. وجود همین پایه‌ی شارژ، «Stone 3» را از محصولات هم‌رده‌اش متمایز می‌کند. اگر به دنبال هندزفری بلوتوثی سبک و راحت با قابلیت «NFC» هستید، این مدل از جبرا را فراموش نکنید.





______________



کابل OTG میکرو یو اس بی





لوازم جآنبی موبایل



فناوری OTG یک رابط برای اتصال فلش‌مموری، هارددیسک و دیگر لوازم جانبی ذخیره‌سازی به گوشی موبایل، تبلت و وسایلی از این قبیل است که با رابط OTG سازگار باشند. این کابل OTG برای تمام دستگاه‌های دارای درگاه microUSB که قابلیت پشتیبانی از فناوری OTG دارند، مناسب است. هدف اولیه از تولید کابل‌های OTG، اتصال فلش‌مموری به گوشی‌های موبایل بود. با استفاده از این کابل امکان انتقال اطلاعات برای شما فراهم خواهد شد. شما با استفاده از کانکتور microUSB و درگاه USB در این کابل می‌توانید فلش‌مموری‌های خود را به گوشی‌های موبایل متصل کنند؛ البته گوشی موبایل شما باید قابلیت OTG داشته باشد.





____________



کاور راک مدل Royce مناسب برای گوشی آیفون 6



لوازم جآنبی موبایل





کاور ژله ای مناسب برای گوشی آیفون 6 که با پوشش 180 درجه می تواند از قسمت پشتی گوشی محافظت نماید. این محصول انعطاف پذیر بوده و در هنگام قرار دادن گوشی داخل آن هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نخواهد شد.




____________

قلم لمسی گریفین مدل GC160400


لوازم جآنبی موبایل


از زمانی که کار با گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند لمسی رونق گرفت، لوازم جانبی مرتبطی برای سهولت کار با آن‌ها نیز توسعه یافت. یکی از آن‌ها قلم لمسی است. شاید شما هم جز کسانی باشید که کار با صفحه‌های لمسی برایتان دشوار است، یا می‌خواهید جای اثر انگشت‌تان روی صفحه نمایش نماند و نیازی به تمیز کردن مرتب آن نداشته باشید. استفاده از قلم‌های لمسی کار را برای شما راحت‌تر کرده است. دلایل زیادی برای استفاده از قلم‌های لمسی وجود دارد؛ یادداشت نوشتن، بازی کردن، نقاشی و ... انواع مختلفی از قم‌های لمسی در بازار عرضه می‌شوند، که شما می‌توانید بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را تهیه کنید. مهمترین عامل در انتخاب قلم لمسی این است که با نوع صفحه نمایش دستگاه هوشمند شما سازگار باشد.

قلم لمسی گریفین، سبک مناسب برای تمامی صفحه نمایش‌های لمسی خازنی تبلت‌ها، موبایل‌ها و کنسول‌های بازی ( Tablet PC, Smart Phone, Game Console, iPad, iPhone) است.
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، _ʀᴇᴠᴇʀsᴇ sᴇɴsᴇ_ ، eɴιɢмαтιc ، Ֆℋ£¥∂α ، L²evi ، Nυмв ، Wanton ، Titiw ، Tɪɢʜᴛ ، mr.destiny ، Berserk ، Mason ، esiesi ، spent † ، Faust ، *VENUS* ، •ДmịrHoSsiŋ• ، ○°łåmýå°○ ، # αпGεʟ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
لوازم جآنبی موبایل - an idiot - 10-02-2016، 16:09

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین برند موبایل و بهترین موبایل از دیدگاه شما ؟!
  اخبار کوتاه موبایل
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی گوشی و اخبار موبایل
  گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  گوشی ریلمی C20 معرفی شد؛ یک موبایل ۶.۵ اینچی ارزان قیمت
  مشخصات کامل موبایل تاشوی هوآوی میت X2
Video برترین برند تولید کننده ی موبایل در دنیا ؟
  بهترین موبایل جهان از نظر شما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان