امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لوازم جآنبی موبایل

#1
با سلام .ـ.



میتونین مطالبی ک درمورد لوازم جانبی گوشی هست رو اینجا قرار بدین.. دیگه نیازی به موضوع جدا براشون نیست!



ممنون ((:



ـــــــــــــــــــــــــ





سوکت هوشمند Timer مدل SK01 ورژن 2









لوازم جآنبی موبایل 1







با ورود گوشی‌های موبایل هوشمند، نسل جدیدی از گجت‌های مرتبط با آن‌ها هم روانه بازار شد. تگ‎های NFC، حلقه NFC، سوکت‌های هوشمند و موارد دیگر مثال‌هایی از این گجت‌ها هستند. گجت‌های هوشمند جایگزین برخی تنظیمات و برنامه‌های تکراری گوشی‌های موبایل شدند. می‌توان تعدادی از برنامه‌های کاربردی که هرروز با آن سروکار داریم را در برنامه مخصوص به آن تنظیم کرد. مانند: روشن کردن چراغ‌قوه گوشی موبایل، ضبط کردن صدا، روشن و خاموش کردن صفحه‌‌ی‌ نمایش و موارد دیگر.



سوکت هوشمند Timer مثالی از این نوع گجت‌ها است که برای استفاده باید آن را در جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دهیم. برای شروع کار باید نرم‌افزار رایگان را از طریق اسکن بارکد QR که روی بسته‌بندی محصول قرار دارد دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که سوکت هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید نسخه 4.0 به بالا سازگار است. سوکت هوشمند Timer در چهار حالت: تک کلیک، دو کیک، سه کلیک و نگه‌داشتن طولانی (Long press) عمل می‌کند. هر یک از برنامه‌های کاربردی را می‌توان در نرم‌افزار آن در هر یک از حالت‌های نام‌برده تعریف کرد. برای مثال، روشن وخاموش کردن صفحه‌ی نمایش دیگر نیازی به استفاده از دکمه‌های عملگر گوشی موبایل ندارند. می‌توان با یک، دو یا سه ضربه یا حالت Long press صفحه‌ی نمایش را مدیریت کرد.



____________



کابل تبدیل microUSB به USB دو طرفه کابریکس به طول 1 متر



لوازم جآنبی موبایل 1



کابل «microUSB» کابریکس با داشتن کانکتور «USB» دوطرفه،عملیات اتصال کابل را راحت‌تر کرده است و با داشتن 1 متر، می‌تواند در منزل و محل کار یا حتی خودرو برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاده شوند. مسلما بارها با این مورد مواجه شده‌اید که در هنگام اتصال کابل «USB» مجبور شوید کانکتور آن را پشت‌ورو کرده و دوباره به اتصال کابل اقدام کنید. وقتی می‌خواهیم از طریق یک کابل «USB» دو دستگاه را به هم متصل کنیم، باید دقت کنیم که کانکتورهای آن را از طرف رویی آن‌ها به درگاه وارد کنیم؛ زیرا درون کانکتورهای «USB» یک تکه‌ پلاستیکی است که باید درون شیار داخل درگاه قرار بگیرد. اما کابریکس کانکتورهایی تولید کرده است که فریم فلزی به دورشان ندارند. این کانکتورها مانند «USB-C» و لایتنینگ از هر دو طرف قابل اتصال و استفاده هستند. فرقی نمی‌کند که از چه طرفی کانکتور کابل را وارد درگاه کنید. کابل‌های کابریکس کانکتورهای آلومینیومی مقاومی دارند. برای محافظت از سیم درون کابل هم، پوششی سخت از منسوج بافته به دور آن استفاده ‌شده است. این پوشش سخت علاوه بر نقش حفاظتی، مانع از پیچ‌وتاب خوردن کابل شده و خم‌شدگی و قطعی کابل را کاهش می‌دهد. با خرید و استفاده از کابل‌های دوطرفه کابریکس، سهولت استفاده از کابل‌های لایتنینگ را با کابل «USB» هم تجربه کنید.



_____________





هندزفری بلوتوث جبرا مدل Stone 3



لوازم جآنبی موبایل 1





هندزفری بلوتوث «جبرا» مدل «Stone 3» با داشتن فرم ارگونومیک، پایه‌ی شارژ ‌حمل‌شدنی، قابلیت اتصال از طریق «NFC» و قابلیت پخش موسیقی یکی از محصولات محبوب‌ شرکت جبراست. در طراحی بدنه ملاحظات ارگونومیک لحاظ شده؛ درنتیجه استفاده از آن راحت است و خستگی ندارد. قلابی که پشت گوش قرار می‌گیرد، انعطاف‌پذیر است و می‌تواند کمی تغییرزاویه دهد. وزن کم هم دلیل دیگری برای راحتی استفاده از آن است. این هندزفری تنها 7 گرم وزن دارد. برای اتصال به گوشی می‌توان هم از طریق بلوتوث و هم از طریق «NFC» اقدام کرد. (البته باید گوشی موردنظر این قابلیت را داشته باشد.) قابلیت اتصال خودکار و اتصال هم‌زمان به دو دستگاه از دیگر ویژگی‌های این محصول است. به لطف میکروفون دوتایی و قابلیت کاهش نویز، می‌توانید با کیفیت صدایی فوق‌العاده و بدون نویز مکالمه کنید و با اسپیکرهایی که از کیفیت صدای «HD» برخوردارند، از گوش‌دادن به موسیقی لذت ببرید؛ همچنین می‌توانید به‌صورت صوتی به تماس‌هایتان پاسخ دهید یا آن‌ها را رد کنید. راهنمای صوتی برای اتصال و آگاهی از شارژ باتری، یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است. شاید عنوان «Stone» برای یک هندزفری کمی عجیب باشد؛ اما اگر درحالی‌ که این هندزفری روی پایه‌ی شارژش قرارگرفته به آن نگاه کنید، می‌بینید که فرمی شبیه به یک تکه سنگ صیقلی کوچک دارد. وجود همین پایه‌ی شارژ است که می‌تواند شارژدهی باتری را 8 ساعت اضافه کند. باتری لیتیومی هندزفری می‌تواند برای حداکثر 2 ساعت مکالمه دوام بیاورد؛ اما با استفاده از پایه‌ی شارژش، این مقدار حداکثر تا 10 ساعت افزایش پیدا می‌کند. وجود همین پایه‌ی شارژ، «Stone 3» را از محصولات هم‌رده‌اش متمایز می‌کند. اگر به دنبال هندزفری بلوتوثی سبک و راحت با قابلیت «NFC» هستید، این مدل از جبرا را فراموش نکنید.





______________



کابل OTG میکرو یو اس بی





لوازم جآنبی موبایل 1



فناوری OTG یک رابط برای اتصال فلش‌مموری، هارددیسک و دیگر لوازم جانبی ذخیره‌سازی به گوشی موبایل، تبلت و وسایلی از این قبیل است که با رابط OTG سازگار باشند. این کابل OTG برای تمام دستگاه‌های دارای درگاه microUSB که قابلیت پشتیبانی از فناوری OTG دارند، مناسب است. هدف اولیه از تولید کابل‌های OTG، اتصال فلش‌مموری به گوشی‌های موبایل بود. با استفاده از این کابل امکان انتقال اطلاعات برای شما فراهم خواهد شد. شما با استفاده از کانکتور microUSB و درگاه USB در این کابل می‌توانید فلش‌مموری‌های خود را به گوشی‌های موبایل متصل کنند؛ البته گوشی موبایل شما باید قابلیت OTG داشته باشد.





____________



کاور راک مدل Royce مناسب برای گوشی آیفون 6



لوازم جآنبی موبایل 1





کاور ژله ای مناسب برای گوشی آیفون 6 که با پوشش 180 درجه می تواند از قسمت پشتی گوشی محافظت نماید. این محصول انعطاف پذیر بوده و در هنگام قرار دادن گوشی داخل آن هیچ آسیبی به گوشی شما وارد نخواهد شد.




____________

قلم لمسی گریفین مدل GC160400


لوازم جآنبی موبایل 1


از زمانی که کار با گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند لمسی رونق گرفت، لوازم جانبی مرتبطی برای سهولت کار با آن‌ها نیز توسعه یافت. یکی از آن‌ها قلم لمسی است. شاید شما هم جز کسانی باشید که کار با صفحه‌های لمسی برایتان دشوار است، یا می‌خواهید جای اثر انگشت‌تان روی صفحه نمایش نماند و نیازی به تمیز کردن مرتب آن نداشته باشید. استفاده از قلم‌های لمسی کار را برای شما راحت‌تر کرده است. دلایل زیادی برای استفاده از قلم‌های لمسی وجود دارد؛ یادداشت نوشتن، بازی کردن، نقاشی و ... انواع مختلفی از قم‌های لمسی در بازار عرضه می‌شوند، که شما می‌توانید بسته به نیازتان یکی از آن‌ها را تهیه کنید. مهمترین عامل در انتخاب قلم لمسی این است که با نوع صفحه نمایش دستگاه هوشمند شما سازگار باشد.

قلم لمسی گریفین، سبک مناسب برای تمامی صفحه نمایش‌های لمسی خازنی تبلت‌ها، موبایل‌ها و کنسول‌های بازی ( Tablet PC, Smart Phone, Game Console, iPad, iPhone) است.
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، _ʀᴇᴠᴇʀsᴇ sᴇɴsᴇ_ ، eɴιɢмαтιc ، Ֆℋ£¥∂α ، L²evi ، Nυмв ، Wanton ، Titiw ، Tɪɢʜᴛ ، mr.destiny ، Berserk ، Mason ، esiesi ، spent † ، Faust ، *VENUS* ، •ДmịrHoSsiŋ• ، ○°łåmýå°○ ، # αпGεʟ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
Timer MJ02 Smart NFC Ring Size 9
حلقه NFC تایمر مدل MJ02 سایز 9


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1




فناوری NFC (مخفف Near Field Communication) همان‌طور که از اسمش پیداست، یک درگاه ارتباطی بی‌سیم با رنج کوتاه است که به دو دستگاهی که دارای این فناوری ‌باشند و البته در فاصله‌ی نزدیکی از هم قرار بگیرند، امکان ارتباط و انتقال اطلاعات را به شیوه‌ای امن و مطمئن می‌دهد. این فناوری شبیه بلوتوث است؛ اما کمی سریع‌تر و با نزدیک شدن دو دستگاه به همدیگر فعال می‌شود. اگرچه NFC جزو نوآوری‌های تکنولوژی بوده؛ ولی متاسفانه آن‌چنان‌که بایدوشاید مورد استقبال قرار نگرفته است.
حلقه‌های NFC نوع پوشیدنی از این فناوری هستند که از کاربردهایی مانند باز و بسته کردن درب‌های دارای این فناوری، انتقال اطلاعات، قفل و باز کردن گوشی‌های هوشمند برخوردارند. آن‌ها به باتری و شارژ نیاز ندارند، کاملا ضدآب هستند و کار با آن‌ها بسیار ساده است. برای شروع کار باید نرم‌افزار رایگان آن را از طریق اسکن بارکد QR روی بسته‌بندی دانلود و نصب کنید، گوشی هوشمندتان را که قابلیت NFC دارد، با آن‌هم دور کنید و از مزایای آن بهره ببرید. وزن این حلقه 4 گرم است و ضخامتی در حدود 2 میلی‌متر دارد. فاصله‌ی عملکرد آن 15 میلی‌متر است و این یعنی با نزدیک کردن دستتان به دستگاه موردنظر، اتصال بی‌سیم بین آن‌ها به‌سرعت صورت می گیرد. این حلقه‌ها کاملا ضدآب بوده و در برابر گردوخاک و سقوط تا ارتفاع 5 متری مقاوم‌اند. برای انگشتانی با قطرهای مختلف (بنا بر محیط سطح داخلی حلقه، از 54 تا 66 میلی‌متر) دارای 6 سایز است. این حلقه 2 چیپ دارد که یکی برای انتقال اطلاعات عمومی مانند آدرس ایمیل و کارت ویزیت (و دارای نگینی روی سطح خارجی حلقه است) و دیگری برای انتقال اطلاعات محرمانه نظیر رمز عبورها استفاده می‌شود؛ پس دقت کنید که نگین حلقه به سمت کف دستتان نباشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny ، Mason ، esiesi ، eɴιɢмαтιc ، Tɪɢʜᴛ ، Faust ، *VENUS* ، ○°łåmýå°○
#3
بررسی تخصصی هدفون سنهایزر HD 598؛ تجربه شنیداری متفاوت!


لوازم جآنبی موبایل 1
 
نام سنهایزر با لاکچری و کیفیت عجین شده است. هدفون مورد بحث ما، یعنی HD 598، جزو محصولاتی است که نشان می‌دهد چنین عناوینی واقعا برازنده نام سنهایزر است.  طراحی منحصربه‌فرد این هدفون طوری است که چشم‌های بسیاری را به خود خیره می‌کند. صدای تولیدی این هدفون نیز دلنشین است و گوش کاربران متعددی را به خود جذب می‌کند. با ما همراه باشید تا به قسمت‌های مختلف این هدفون فوق‌العاده نگاهی دقیق بیندازیم.
دیستورشن صدا
لوازم جآنبی موبایل 1
واکنش به فرکانس
لوازم جآنبی موبایل 1
 
طراحی
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
هدفون سنهایزر HD 598 از آن دست هدفون‌هایی است که نمونه‌های مشابه کمی برایشان یافت می‌شود، مخصوصا وقتی پای طراحی وسط می‌آید. این هدفون فریم پلاستیکی به‌رنگ بژ دارد که رویش با چرمی بسیار باکیفیت پوشانده شده؛ البته سنهایزر خلاقیت به‌خرج داده و برای افزایش زیبایی در محل اتصال فریم به گوشی‌های هدفون از طرح چوب استفاده کرده است. این طراحی سبب می‌شود مخلوط رنگ بژ و قهو‌ه‌ای سوخته دل هر کاربری را برباید!
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
گوشی‌های هدفون نیز هم‌رنگ فریم هستند، البته سنهایزر سعی کرده طراحی را متفاوت کند و پشت گوشی‌ها را با طراحی براق چوبی تولید کرده تا جلوه بیشتری داشته باشد. هدفون موردبحث هدفونی با طراحی Open–Ear است؛ یعنی با گذاشتن هدفون روی سر تمام نویزهای محیط گرفته نمی‌شود و کمی از صدای اطراف وارد گوش می‌شود. شاید تعجب کنید، اما این موضوع چندان هم بد نیست و باعث می‌شود صدای تولیدی، برخلاف هدفون‌های Closed–Ear، خیلی شدید نباشد. درنتیجه صدای بهتری تولید می‌شود و کاربر نیز تجربه شنیداری بسیار بهتری کسب می‌کند. گوشی‌های هدفون رنگ شکلاتی دارند که در ترکیب با رنگ بژ و طرح چوبی آن بسیار زیبا جلوه می‌کنند و چشم‌ها را خیره می‌سازند!
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
دو ضمیمه پلاستیکی در فریم هدفون قرار گرفته‌اند تا کاربر هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند. همچنین سنهایزر دو لولای کوچک در کنار هر گوشی قرار داده تا بتوان هدفون را برای سایزهای مختلف سر تنظیم کرد.
هدفون‌های مسافرتی هدفون‌هایی‌اند که اغلب در خود لولای تاشو دارند و می‌توان گوشی‌های هدفون را خم کرد تا جای کمتری بگیرد و حمل‌ونقلش راحت‌تر شود. متاسفانه HD 598 چنین قابلیتی ندارد و اگر اهل سفر هستید، باید هنگام حمل‌ونقل این هدفون کمی دقت کنید و مواظبش باشید.

 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
این هدفون تنها یک درگاه دارد که در سمت چپش قرار گرفته است: جک کروم‌رنگی که می‌توانید کابل صدا را به آن متصل کنید و موسیقی گوش دهید.
داخل هر گوشی هدفون خطوطی وجود دارد. بیرون هر گوشی نیز یک مبدل مثلثی حضور دارد. نحوه قرارگیری این مبدل یکی از امضاهای سنهایزر است که نمایانگر تکنولوژی پالایش ارگونومیک آکوستیک یا E.A.R است. اصل اول در این تکنولوژی محل قرارگیری و زاویه این مبدل است. اگر این نکته به‌درستی رعایت شود، بهترین تجربه شنیداری برای کاربر فراهم خواهد شد.

 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
این هدفون قابی برای حمل‌ونقل ندارد، چون برای این کار ساخته نشده است، اما بهتر بود برای این هدفون جعبه مناسبی هم طراحی می‌شد تا کاربر در صورت نیاز بتواند راحت‌تر آن را جابه‌جا کند. اگر قصد دارید این هدفون را بخرید، به یاد داشته باشید که در کنار آن باید یک قاب مناسب نیز برایش خریداری کنید.
 
راحتی
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
کار کردن با این هدفون بسیار لذت‌بخش است و وقتی آن را روی سر قرار می‌دهید، با تجربه‌ای متفاوت رو‌برو می‌شوید، انگار سرتان را روی بالشتی از پر قو قرار داده‌اید. وقتی گوشی‌ها روی گوش قرار می‌گیرند، کمی فشار حس خواهید کرد؛ البته میزان فشار به‌حدی نیست که شما را ناراحت یا اذیت کند، ولی به‌هرحال قابل توجه است.
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
فشاری که سنهایزر به گوش وارد می‌کند بیشتر از هدفون‌هایی مانند AKG Q701 است، اما با همین وضعیت نیز می‌توانید بیش از چهار ساعت هدفون را روی گوش خود قرار دهید، بدون این که مشکلی برایتان پیش بیاید. به‌لطف فریم پلاستیکی هدفون، وزن محصول تقریبا 270 گرم شده که برای یک هدفون روگوشی مناسب است. البته هدفون‌های سبک‌تری نیز در بازار وجود دارند، ولی وزن HD 598 به‌حدی نیست که بخواهد به سر و گردن فشار وارد کند و باعث خستگی شود.
 
کابل صدا
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
کابل صدا یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر هدفون است که مسئولیت انتقال صدا از دستگاه پخش به گوشی‌های هدفون را بر عهده دارد. سنهایزر کابلی سه متری در جعبه محصول قرار داده است که از نظر طول مشکلی ندارد و طولی بیش از نیاز کاربر در اختیارش قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال، می‌توانید گوشی را روی میزی در فاصله دو متری قرار دهید و بدون دغدغه به موزیک گوش کنید. 
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
جک هدفون 6.3 میلی‌متری مناسب اتصال به آمپلی فایر یا مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ (DAC) است. اگر چنین تجهیزاتی در منزل ندارید، نگران نباشید! سنهایزر راهکاری پیش روی شما گذاشته و یک مبدل جک 3.5 میلی‌متری نیز در جعبه قرار داده تا با کمک آن بتوانید به دستگاه‌هایی متصل شوید که جک 3.5 میلی‌متری دارند. یکی دیگر از کارهای خوب سنهایزر تعبیه مکانیزمی برای قفل کردن سیم در هدفون است تا به‌راحتی از آن جدا نشود و تجربه شنیداری کاربر را خراب نکند. 
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
کارایی
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
هدفون HD 598 سنهایزر هدفون مرجع است. بهتر است قبل از هرچیز توضیحی کوتاه در مورد هدفون‌های مرجع بدهیم:
به‌طور کلی هدفون مرجع هدفونی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و به‌عنوان ابزاری برای مقایسه سایر هدفون‌ها استفاده می‌شود. از طرفی هدفون‌های مرجع بالاترین کیفیت صدا را ارائه می‌کنند و به همین دلیل بیشتر موسیقی‌دان‌ها، آهنگ‌سازان و مهندسان صدا از این نوع هدفون‌ها استفاده می‌کنند تا صدا را به‌ بهترین نحو با بهترین تفکیک بشنوند. از این رو هدفون HD 598 را نیز هدفون مرجع می‌نامیم.

 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
این قبیل هدفون‌ها تشدید صدای کمتری دارند تا صدا طبیعی‌تر و بهتر باشد. ترکیب چنین خاصیتی با تکنولوژی E.A.R و درایورهای نئودینیوم 40 میلی‌متری سبب می‌شود HD 598 صدای متوازن بسیار باکیفیتی تولید کند.
باید گفت اچ‌دی 598 حجم صدای بیشتری تولید می‌کند و بیس موزیک‌ها را بسیار عمیق‌تر منتقل می‌کند. یکی از خوبی‌های این هدفون قابلیت تفکیک بسیار خوب صداست که به شما اجازه می‌دهد هنگام شنیدن موسیقی، صدای تمام سازهای استفاده‌شده را به‌تفکیک بشنوید و به‌هیچ‌وجه هنگام گوش دادن به موسیقی این حس به شما دست نمی‌دهد که با صدای فلت در حال شنیدن آن هستید. صدای تولیدی به‌نحوی است که حس می‌کنید در خانه نشسته‌اید و موسیقی موردعلاقه‌تان به‌صورت زنده و جلو چشمان شما در حال نواخته شدن است.

 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
برخلاف اکثر هدفون‌های موجود در بازار، که سعی می‌کنند صداهای مصنوعی تولید کنند (به‌طور مثال، در بیشتر هدفون‌ها بیس آهنگ‌ها مصنوعی و دست‌کاری شده است)، سنهایزر صدای طبیعی و خوبی تولید می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد واقعا چیزی را بشنود که وجود دارد و حس می‌شود.
 


قیمت 1.150.000 تومان


مزایا
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • وزن کم
  • طراحی زیبا و چشم‌نواز
  • جنس بسیار خوب بدنه





معایب
  • قیمت بالا
  • نیاز به آداپتور برای وصل شدن به دستگاه‌هایی که جک 3.5 میلی‌متری دارند
  • نداشتن قاب برای حمل راحت‌تر هدفون
پاسخ
 سپاس شده توسط eɴιɢмαтιc ، Tɪɢʜᴛ ، Faust ، *VENUS* ، ○°łåmýå°○
#4
شارژر همراه روموس مدل Solo 5 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1




ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند گوشی آیفون را 5 مرتبه شارژ کند. دو درگاه خروجی USB در آن تعبیه ‌شده که به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند دو دستگاه را هم‌زمان به آن متصل کرده و شارژ کنند. نگران خالی‌شدن شارژ آن نباشید؛ نشانگر LED شما را از میزان شارژ مطلع می‌کند و حتی اگر پاوربانکتان خالی از شارژ باشد، می‌توانید آن را به شارژ بزنید و هم‌زمان دو دستگاه دیگر را جهت شارژشدن به آن متصل کنید. هم گوشی‌های هوشمند و هم تبلت را می‌توان با آن شارژ کرد. قابلیت تشخیص دستگاه متصل‌شده و تنظیم سرعت شارژ متناسب با نوع دستگاه از ویژگی‌های دیگر این پاوربانک است. این پاوربانک در برابر نوسانات الکتریکی ازجمله افزایش ولتاژ، اتصال کوتاه و... مقاوم بوده و حتی این قابلیت را دارد که پس از 60 ثانیه نداشتن فعالیت، به‌طور خودکار خاموش شود و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند.
ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده، استفاده از وای‌فای، 3G ، 4G ، همه‌وهمه سبب شده تا اغلب لحظات، نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌هایمان باشیم. پاوربانک‌ها که به نام‌های دیگری مانند شارژرهای همراه، باتری اضافه یا باتری بک‌آپ هم مرسوم‌اند، درواقع باتری‌های یدک قابل‌شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده‌ی راحتی دارند . پاوربانک‌ها از یک باتری قابل‌شارژ لیتیومی تشکیل ‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یواس‌بی شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی است با یک کابل آن‌ها را به درگاه یواس‌بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل کنید تا باتری آن شارژ شود. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاوربانک‌ها باید به آن توجه کنید، ظرفیت آن‌هاست.
پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ ، Faust ، *VENUS*
#5
شارژر همراه ای دیتا مدل PV110 با ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1


PV110 در زیرپوسته آلومینیمی شیک و زیبا، یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 10400 میلی‌آمپرساعت دارد که این مقدار برای 5 بار شارژ کامل یک گوشی آیفون5 و 1.5 بار شارژ کامل آی پد مینی کافی است. ابعاد آن چیزی در حدود 10 × 8 سانتی‌متر است و ضخامت آن تنها 2.1 سانتی‌متر است. این پاور بانک با داشتن خروجی 2.1 آمپری قادر است شارژ موردنیاز برای تبلت ها را هم فراهم کند. مدارهای آن کاملا در برابر نوسانات برق محافظت‌شده است و سیستم ذخیره انرژی آن، دستگاه را پس از 10 ثانیه عدم فعالیت، به‌طور خودکار خاموش می‌کند.
ورود تلفن‌های همراه با پردازنده‌های قوی‌تر، رزولوشن‌های بالا، صفحه‌نمایش‌های بزرگ، اپلیکیشن های سرگرم‌کننده، استفاده از وای فای، 3G ، 4G ، همه و همه سبب شده تا لحظات کمی را شاهد باشیم که نگران وضعیت شارژ باتری تلفن‌های همراه و تبلت‌های مان نباشیم. پاور بانک‌ها درواقع باتری‌های یدک قابل شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده راحتی دارند .پاور بانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه یو اس بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جز فاکتورهایی است که می‌بایست در نظر گرفت.برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی 1 آمپر نیاز است ولی برای اینکه بتوان تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی 2.1 آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق می‌باشند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ ، Faust ، *VENUS* ، ρѕуcнσραтн
#6
پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288 به همراه ریموت با قابلیت Zoom


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1


لوازم جآنبی موبایل 1


پایه‌ی مونوپاد یانتنگ مدلYT-1288 با طول حداکثر 125 سانتی‌متر، ابزاری مناسب برای عکاسی سلفی با گوشی‌های کوچک‌تر از 5.5 اینچ است. این محصول بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد که از چهار تکه‌ی تلسکوپی تشکیل ‌شده است. این تکه‌ها به‌وسیله‌ی گیره‌های پلاستیکی به هم محکم می‌شوند و پس از بازکردن همه‌ی تکه‌ها، طول مونوپاد به 125 سانتی‌متر می‌رسد. کمترین طول هم در حالتی که تمام تکه‌ها جمع شده‌اند، 42.5 سانتی‌‌متر است. این محصول به لطف گریپ لاستیکی دندانه‌دارش، به‌راحتی در دست نگه‌داشته و کنترل می‌شود. قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی، به پایه‌ای متصل شده که از قابلیت چرخش 360 درجه و خم‌وراست‌شدن، برای تنظیم زاویه‌ی دلخواه کاربر برخوردار است. در پایین این قسمت، یک آیینه‌ی محدب کوچک تعبیه ‌شده است که به کمک آن می‌توان بهتر کادربندی کرد. افرادی که به گرفتن عکس سلفی تمایلی ندارند، می‌توانند آن را روی سه‌پایه‌ی دوربین قرار دهند و به کمک ریموت کنترلی که روی بدنه‌ی مونوپاد قرار گرفته است، (و قابلیت جداشدن از بدنه‌ی مونوپاد را دارد) اقدام به عکاسی کنند. ریموت کنترل این محصول دارای دکمه‌هایی برای زوم، خاموش و روشن کردن و دکمه‌ی شاتر است. به همراه این مونوپاد یک کابل microUSB هم ارائه می‌شود که برای شارژ ریموت کنترل به کار می‌رود. این محصول تنها 235 گرم وزن دارد و ریموت کنترل آن با گوشی‌های اندروید نسخه‌ی 4.3 و iOS نسخه‌ی 6.0 به بالا سازگار است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، Tɪɢʜᴛ ، *VENUS* ، ρѕуcнσραтн
آگهی
#7
محافظ صفحه نمایش شیشه ای اسپیگن مدل Glas.tr Slim مناسب برای گوشی اپل آیفون 6/6s


لوازم جآنبی موبایل 1
لوازم جآنبی موبایل 1
لوازم جآنبی موبایل 1
لوازم جآنبی موبایل 1




وظیفه اصلی محافظان صفحه‌نمایش را می‌توان جلوگیری از ایجاد خط و خش دانست اما با پیشرفت‌هایی در تولید این محصولات در کنار این خصیصه ذاتی، ویژگی‌های دیگری ازجمله جلوگیری از انعکاس نور، مقاومت در برابر ضربه، قابلیت نصب آسان، مقاومت در برابر آب و عدم جذب اثرانگشت می‌باشند که بسته به داشتن هرکدام از این امکانات، قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود.
دسته‌ای از محافظ‌های صفحه‌نمایش، از جنس شیشه واقعی تمپر شده (Tempered Glass) هستند. این‌ها شفافیت و وضوح فوق‌العاده‌ای داشته و در برابر خط و خش و شوک‌های وارده، 4 برابر مقاوم‌ترند. در صورت اعمال ضربه، همچون تکه‌های کوچک شیشه خورد می‌شوند، ضربه را به خود می گیرند و بدون واردکردن هیچ آسیبی به کاربر، از صفحه‌نمایش گوشی به‌خوبی محافظت می‌کنند.
این محافظ صفحه از شیشه تمپر شده ساخته‌شده که شفافیت و وضوح بالایی دارد. برای قرار گرفتن آن روی صفحه‌نمایش از نوعی چسب سیلیکونی استفاده‌شده است که اثری روی سطح باقی نمی‌گذارد. این پوشش شیشه‌ای در هنگام دریافت ضربه به اطراف پخش پاشیده نمی‌شود و ایمن است. لبه‌های آن گرد و منحنی برش خورده است تا در هنگام نصب آسیبی به دست کاربر نرسانند و به‌راحتی لبه‌های آن در هنگام استفاده از روی صفحه‌نمایش بلند نشوند و برش‌ها اطراف دکمه تاچ آیدی به‌صورت مخروطی است. میزان مقاومت سطح این محصول 3 برابر بیشتر از نمونه‌هایی است که از جنس PET ساخته‌شده‌اند. نصب آن راحت است و به‌راحتی سطح آن از هرگونه لکه پاک می‌شود. ضخامت این محصول 0.4 میلی‌متر است اما تاثیری منفی بر حساسیت و لمس پذیری صفحه‌نمایش ندارد.



قیمت : 109000 تومان
پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ ، ρѕуcнσραтн ، ○°łåmýå°○
#8
معرفی ۴ پرچمدار با لوازم جانبی رایگان در بازار جهانی


در سال ۲۰۱۶ هستیم و رقابت میان کمپانی‌های تولید‌کننده اسمارت‌فون‌ داغ‌تر از هر زمان دیگری جریان دارد. مدیران برندهای معتبر می‌دانند که سخت‌افزار قدرتمند و ظاهر زیبای محصول به تنهایی نمی‌تواند کاربران را مجذوب کند، بلکه لوازم جانبی متنوع یا حتی رایگان نیز باید همراه با پرچم‌داران ارائه شود تا نظر مخاطب را به خود جلب کند. در این مقاله چهار گوشی هوشمند معرفی می‌کنیم که از تجهیزات جانبی رایگان بهره‌مندند و همگی در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی شده‌اند. با ما همراه باشید.
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
Alcatel Idol 4S
محصول جدید آلکاتل، که جزو اسمارت‌فون‌های میان‌رده است، با نام Idol 4S شناخته می‌شود و در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد. این گوشی همراه با یک دستگاه واقعیت مجازی رایگان به فروش می‌رسد که مانند Samsung Gear VR یا Google Cardboard برای راه‌اندازی به یک اسمارت‌فون نیاز دارد. محتویات و امکانات بیشتر برای این واقعیت مجازی را می‌توان از فروشگاه آلکاتل با نام OneTouch VR دانلود کرد و از این گجت رایگان لذت برد.
این شرکت چینی-فرانسوی محصول خود را به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت Quad HD و پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون  652مجهز کرده است. هرچند این پردازنده پاسخگوی تمام نیازهای روزانه کاربر خواهد بود، مسلما نمی‌تواند با اسمارت‌فون‌هایی رقابت کند که در ادامه معرفی می‌کنیم.
این گوشی با قیمتی بین 400 تا 500 دلار همراه با یک دستگاه واقعیت مجازی رایگان در ماه‌های آینده به فروش خواهد رسید.
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
LG G5
پرچم‌دار ال‌جی را می‌توان پادشاه تجهیزات جانبی دانست، زیرا بیش از هر گوشی دیگری بر لوازم جانبی و تجهیزات کاربردی تمرکز کرده و پرچم‌دار خود را از دنیای خشک پردازنده‌های چند هسته‌ای و نمایشگرهای چند میلیون پیکسلی خارج نموده است. این گوشی ابتدا فروردین ماه در امریکا توسط تمام اپراتورهای معتبر و برخی فروشگاه‌ها مثل Best Buy و Amazon به فروش خواهد رسید.
ال‌جی به کاربران وعده داده که در آغاز فروش، هر گوشی G5 با باتری اضافی (علاوه بر باتری دستگاه) و شارژر رایگان روانه بازار خواهد شد. این شارژر مخصوص، که Charging Cradle نامیده می‌شود، محفظه‌ای دارد که می‌توان باتری را به‌تنهایی درون آن قرار داد و شارژ کرد. البته این تجهیزات تنها چند روز آغازین فروش به‌رایگان به کاربران اهدا می‌شوند و پس از مدتی مشخص برای تهیه آنها باید هزینه پرداخت کرد.
پرچم‌دار کره‌ای‌ها با پردازنده اسنپدراگون 820، نمایشگر 5.3 اینچی با کیفیت Quad HD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و فضای رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. در حالی که ال‌جی قیمت رسمی G5 را اعلام نکرده، جالب است بدانید این محصول در کانادا با قیمت 800 دلار کانادا به فروش می‌رسد که معادل 600 دلار امریکاست.
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
Samsung Galaxy S7 & S7 Edge
بله؛ کهکشانی‌های سامسونگ هم با تجهیزات رایگان فروخته می‌شوند! سامسونگ اعلام کرده است تمام خریدارانی که تا تاریخ ۱۸ مارس (۴ روز دیگر) یکی از دو پرچم‌دارش را تهیه کنند، یک دستگاه واقعیت مجازی Gear VR و شش بازی رایگان (به ارزش 149.9 دلار) هدیه خواهند گرفت. اگر کاربران گجت خود را از اپراتور Verizon خریداری کنند، به جای واقعیت مجازی Gear VR می‌توانند یک ساعت هوشمند Gear S2 (به ارزش 300 دلار) به‌رایگان هدیه بگیرند.
پرچم‌داران سامسونگ هم‌اکنون در ایالات متحده و برخی دیگر از نقاط جهان به فروش می‌رسند. Galaxy S7 با نمایشگر 5.1 اینچی QHD را با قیمت 649 دلار می‌توان از بازار آزاد تهیه کرد. S7 edge با نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت QHD و لبه‌های Edge حدودا 100 دلار بیشتر برای مشتری آب می‌خورد که درمجموع با قیمت 750 دلار در بازار عرضه می‌شود.
همانند LG G5، کهکشانی‌های سامسونگ نیز در امریکا به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون  820مجهز شده‌اند و نسخه اگزینوس آنها احتمالا در دیگر نقاط جهان در دسترس خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ○°łåmýå°○
#9
بهترین کارت‌‌های حافظه بازار برای پرچمداران 2016






ابداع حافظه‌های لوحی به سال‌ها پیش و به طور دقیق 1956 میلادی بازمی‌گردد؛ اولین حافظه را کمپانی IBM ساخت که نامش IBM 350 و حجمش 3.75 مگابایت بود. شاید باورتان نشود که ابعاد فیزیکی آن با یک یخچال Side-By-Side امروزی برابری می‌کند و تنها می‌توان یک فایل موسیقی MP3 روی آن نگه داشت. اکنون پس از گذشت 60 سال کارت‌های حافظه‌ای مشاهده می‌کنیم که حجم‌های 512 گیگابایتی دارند و در یک گوشی هوشمند کوچک هم جا می‌شوند!
اگرچه حجم کارت‌های حافظه روز به روز بیشتر می‌شود اما باز هم نمی‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران حرفه‌ای باشد. این موضوع در حوزه‌های مختلف از محصولات تکنولوژی مشاهده می‌شود؛ به عنوان مثال کارت‌های گرافیک‌ فوق‌العاده قدرتمندی تولید می‌شود اما باز هم بعد از مدت کوتاهی صاحب خود را ناامید می‌کنند زیرا بازی‌های قوی‌تری معرفی شده و نیاز به قطعات سخت‌افزاری قدرتمندتری دارند. این معضل در دنیای اسمارت‌فون‌ها هم وجود دارد. اگرچه کارت‌های حافظه 200 گیگابایتی هم در بازار پیدا می‌شوند اما پرچمداران کنونی به دوربین‌هایی با قابلیت فیلم‌برداری 4K مجهز شده‌اند و بازی‌هایی با حجم‌های چندین گیگابایتی که همه دست به دست هم می‌دهند تا فضای 200 گیگابایتی را هم به اشغال خود درآورند.
خرید کارت حافظه یکی از اساسی‌ترین نیازها پس از خریداری یک گوشی قدرتمند است. پرچمداران امسال مانند Galaxy S7، Galaxy S7 Edge، HTC 10 و LG G5 از جمله گوشی‌هایی هستند که از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و همچنین قابلیت فیلم‌برداری 4K دارند پس باید یک کارت حافظه قدرتمند و در خور پرچمدار برای آن‌ها تهیه کرد. پیش از آن‌که به سراغ بخش اصلی مقاله برویم به این نکته دقت داشته باشید که کارت‌های microSD فقط تا ظرفیت 2 گیگابایت را پشتیبانی می‌کنند حال آن‌که کارت‌های MicroSDHC ظرفیت 2 تا 32 گیگابایت را به کاربر ارائه می‌دهند؛ گروه دیگری که پیشرفته‌ترین‌ها هستند microSDXC نام دارند که ظرفیت آن‌ها معادل 32 گیگابایت تا 2 ترابایت است، اگرچه تاکنون حجیم ترین کارت تولید شده فقط 512 گیگابایت حجم دارد؛ با توجه به این موضوع از این پس دقت داشته باشید که هر کارت حافظه‌ای لزوما microSD نیست بلکه این‌ها فقط یک گروه از کارت‌های حافظه هستند که در حقیقت سال‌هاست منقرض شده و اکنون تنها شاهد حضور microSDHC و microSDXC در بازار هستیم.
در ادامه 7 کارت حافظه را که مناسب پرچمداران 2016 هستند معرفی و بررسی خواهیم کرد؛ با جی‌اس‌ام همراه باشید.
 
1- SanDisk Ultra 200GB
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
اولین پیشنهاد ما یک غول بی‌شاخ و دم به نام SanDisk Ultra است که حجمی 200 گیگابایتی را در اختیار کاربر قرار میدهد. این میزان برابر با بیش از 24 ساعت فیلم با کیفیت FHD یا گنجایش 10 هزار فایل موسیقی است.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کارت حافظه قیمت 80 دلاری (حدودا 300 هزار تومان) آن است که برای حجم 200 گیگابایت کاملا منطقی به نظر می‌رسد. البته معایب نسبتا قابل توجهی هم در آن دیده می‌شود؛ به عنوان مثال سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این کارت حافظه قابل رقابت با رقیبان نیست. SanDisk Ultra از سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب 90 و 40 مگابایت بر ثانیه برخوردار است که برای فیلم‌برداری با کیفیت 4K کافی است اما بهتر از آن هم در بازار پیدا می‌شود. اگر تمایل زیادی به کارهای سنگین مانند فیلم‌برداری 4K و اعمالی از این قبیل دارید پیشنهاد می‌کنیم یک کارت حافظه با ظرفیت کمتر اما سرعت بالاتر انتخاب کنید.
 
2- SanDisk Extreme Plus UHS-I U3
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
از آن‌جا که چندی پیش سریع‌ترین محصول SanDisk تحت استاندارد UHS-II با سرعت خواندن 275 و نوشتن 100 مگابایت بر ثانیه معرفی شد، مسلما Extreme Plus UHS-I نمی‌تواند لقب پرسرعت‌ترین کارت حافظه SanDisk را به خود اختصاص دهد. البته دلیلی برای دلسرد شدن وجود ندارد؛ این کارت با حجم 128 گیگابایت، سرعت 95 مگابایت بر ثانیه در خواندن و 90 مگابایت بر ثانیه در نوشتن می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای روزانه کاربر باشد. نکته دیگر درباره کارت‌های فوق‌العاده پرسرعت مانند UHS-II این است که گوشی‌ها توانایی بهره‌گیری از تمام امکانات آن را ندارند یا حداقل اسمارت‌فون‌های امروزی که همچنان ناتوان مانده‌اند پس همین Extreme Plus UHS-I گزینه مناسب‌تری است.
 
3- Kingston UHS-I U3
 
لوازم جآنبی موبایل 1
 
نام پرآوازه Kingston را احتمالا تمام علاقمندان به محصولات هوشمند شنیده‌اند و بعضا از کالاهای بی‌نظیر این برند استفاده کرده‌اند. بهترین کارت حافظه این کمپانی تحت استاندارد UHS-I U3 تولید شده که ظرفیتی 128 گیگابایتی داشته و می‌تواند اطلاعات را با سرعت 80 مگابایت بر ثانیه ثبت کند؛ این میزان از سرعت برای تمام اعمال سنگین از جمله فیلم‌برداری 4K کاملا مناسب است.
قیمت 85 دلاری نسخه 128 گیگابایتی احتمالا برای بعضی کاربران اندکی سنگین باشد که در این صورت پیشنهاد ما نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی هستند؛ این دو به ترتیب قیمت‌هایی 17 و 34 دلاری (70 و 130 هزار تومان) دارند که با توجه به سرعت نوشتن 80 و خواندن 90 مگابایت بر ثانیه کاملا منطقی به نظر می‌رسد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب برند Kingston، گارانتی مادام‌العمر محصولات است که خیال کاربر را از بابت هرگونه نقص و اشکال‌ای راحت می‌کند.
 
4- Lexar High-Performance 633x
لوازم جآنبی موبایل 1
برند Lexar از آن دسته کمپانی‌های معتبر است که محصولات آن به ندرت در ایران دیده می‌شود اما این موضوع هیچ خدشه‌ای به اعتبار برند و عملکرد محصولاتش وارد نمی‌کند. کارت حافظه 633x که از نوع UHS-I U3 است می‌تواند اطلاعات را با سرعت‌های 90 و 80 مگابایت بر ثانیه به ترتیب بخواند و بنویسد. حجم این کارت‌ها از 16 گیگابایت شروع شده و به 128 گیگابایت ختم می‌شود؛ البته یک نسخه 200 گیگابایتی هم در راه است که به زودی معرفی خواهد شد.
یکی از ویژگی‌های جذاب کارت‌های حافظه Lexar این است که هر کارت‌ای همراه با یک کارت‌خوان از نوع USB 3.0 به مشتری فروخته می‌شود؛ این موضوع می‌تواند هر کاربری را وسوسه به خرید 633x کند! قیمت کارت‌های این برند از 16 دلار (65 هزار تومان) برای نسخه 16 گیگابایتی شروع شده و به 80 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی ختم می‌شود.
 
5- Samsung Pro+ U3
لوازم جآنبی موبایل 1
همان‌طور که می‌دانید برند سامسونگ هم در تولید هارد، کارت حافظه وSSD ید طولایی دارد. یکی از جدیدترین کارت‌های حافظه کره‌ای‌ها Pro+ نام دارد که تحت استاندارد UHS-I U3 تولید شده است. این کارت طبق ادعای سامسونگ می‌تواند با سرعت 95 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بخواند و همچنین داده‌ها را با سرعتی معادل 90 مگابایت بر ثانیه ثبت کند که برای فیلم‌برداری 4K مناسب خواهد بود.
این کارت‌ها هم‌اکنون با قیمت 25 و 50 دلار (100 و 200 هزار تومان) برای نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده‌اند. البته در صورت نیاز به حافظه بیشتر می‌توان کارت Pro+ با حجم 128 گیگابایت را هم انتخاب کرد که قیمت آن از تمام رقیبان بیشتر بوده و برای خریدش باید هزینه‌ای معادل 90 دلار (330 هزار تومان) متقبل شد.
 
6- Patriot EP Pro 32/64GB
لوازم جآنبی موبایل 1
کمپانی Patriot هم پرچمداران خود را در این حوزه با نام EP Pro عرضه کرده است که در مقایسه با کارت‌های معمولی جایگاه فوق‌العاده‌ای دارند اما در مقایسه با گزینه‌های این لیست ممکن است به چشم نیایند! این کارت که در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده اطلاعات را با سرعت 90 و 80 مگابایت بر ثانیه به ترتیب می‌خواند و می‌نویسد. این عدد برای قیمت 30 و 50 دلاری نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی چندان هم چشم‌گیر نیست زیرا با مبلغی کمتر از این قیمت می‌توان نمونه‌های دیگر را حتی با سرعت‌های بالاتر خرید. به هر حال همان‌طور که پیش‌تر گفتیم پرچمداران Patriot از معمولی‌های بازار بهتر هستند اما در مقابل بزرگان حرفی برای گفتن ندارند!
 
7- PNY Pro Elite 64GB U3
لوازم جآنبی موبایل 1
و اما آخرین گزینه در لیست پرسرعت‌ترین کارت‌های حافظه بازار را محصولی به نام Pro Elite از کمپانی PNY به خود اختصاص داده است. اگرچه فروش محصولات این برند در ایران چندان چشم‌گیر نیست اما سابقه 30 ساله‌اش را در زمینه تولید هاردهای اینترنال، اکسترنال، SSD و حافظه‌های فلش نباید دست کم گرفت.
قوی‌ترین محصول PNY از استاندارد UHS-I U3 بهره‌مند شده است و حجمی معادل 64 گیگابایت دارد. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در Pro Lite به 95 و90 مگابایت بر ثانیه محدود شده است که برای قیمت 50 دلاری آن کاملا منطقی به نظر می‌رسد. این کارت متاسفانه فقط در نسخه 64 گیگابایتی تولید شده پس در صورت نیاز به حجم‌های بیشتر باید محصولی را از دیگر برندها انتخاب کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ○°łåmýå°○
#10
هدفون هیبریدی در جدیدترین پتنت اپل مشاهده شد


لوازم جآنبی موبایل 1


دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا امروز پتنتی از اپل منتشر کرد که به هدفونی جدید با قابلیت بی سیم و سیم دار بودن اشاره دارد. این هدفون هیبریدی آنالوگ/دیجیتال می تواند صدا را به هر دو طریق برای کاربر خود پخش کند.
پتنت اخیر اپل، سیستمی که در تصویر می بیند را با قابلیت استفاده از کانکتور الکتریکی نسبت به هدفون های معمولی ممتاز می سازد که توانایی انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال را در آن واحد دارند. همین مسئله سبب می شود که کابل لایتنینگ اپل برای این کار بسیار مناسب باشد.
این شیوه سبب می شود تا در حالت سیم دار، بدون از بین رفتن کیفیت صدا، سیگنال ها منتقل شوند. بخش های مربوط به حالت بی سیم هم از یک مموری، پردازنده، باتری و آنتن برای برقراری ارتباط با آیفون بهره می گیرند.
در مورد طراحی این دستگاه هنوز نمی توان نظر داد اما بر اساس اطلاعاتی که هم اکنون در دسترس هستند، اگر چنین چیزی ساخته شود، در سه مدل درون گوشی، رو گوشی و دور گوشی عرضه می شود.
باز هم باید این جمله تکراری را گفت که این فقط یک پتنت است و انتظار به واقعیت پیوستن آن را نداشته باشید، حداقل به این زودی. با این حال، این پتنت با شایعه حذف جک هدفون در آیفون 7 که پاییز 2016 عرضه می شود همخوانی عجیبی دارد و شاید این یکی از راه حل های جایگزین اپل باشد.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه موبایل
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی گوشی و اخبار موبایل
  گلکسی A32 به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد
  موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰
  بهترین برند موبایل و بهترین موبایل از دیدگاه شما ؟!
  گوشی ریلمی C20 معرفی شد؛ یک موبایل ۶.۵ اینچی ارزان قیمت
  مشخصات کامل موبایل تاشوی هوآوی میت X2
Video برترین برند تولید کننده ی موبایل در دنیا ؟
  بهترین موبایل جهان از نظر شما

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان