امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درباره هدایای تبلیغاتی

#1
درباره هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین عوامل جلب توجه مشتری است که اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات می تواند داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی ، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه موضوع که درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای احترام و قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد؛ به عنوان مثال محصولاتی مانند فلش مموری تبلیغاتی ،جاکلیدی تبلیغاتی، پاور بانک تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی  می تواند باشد.
بر طبق بررسی هایی که به عمل آمده اكثر هداياي تجاري، به مشتريان عمده اهدا مي‌‌شوند، سپس نوبت به كارفرمايان مي‌‌رسد و آنگاه به مشتريان موفق.
عوامل هديه دادن متفاوت است و طيفي از تشكر از مشتريان قديمي تا تشكر از يك كارمند را كه تعطيلات آخر هفته‌اش را به مرخصي نرفته و كاركرده در بر مي‌‌گيرد. البته براي هديه دادن یک دلیل ثابت وجود دارد: تقويت روابط شخصي بين هديه‌دهنده و هديه‌گيرنده.
هدف ها و انگیزه ها در هديه دادن‌ها متفاوت است به‌خصوص از اين نظر كه آيا هيچ پيش‌شرطي در هديه دادن نهفته است يا خير. اين امر به‌خصوص بايد در نظر گرفته شود كه آيا هيچ نشانه‌اي از تبليغ در آن هست يا نه. البته نبايد گمان كرد كه بحث الان در اين چارچوب است كه نبايد هيچ نفعي از هديه دادن حاصل شود. براي بعضی از شركت‌ها هديه دادن قسمتی از استراتژي بازاريابي است.
و در کل هديه دادن يكي از راه‌هاي مقرون به‌صرفه براي ايجاد حس مشاركت و ايجاد روابط ارزشمند است.
اگرچه هيچ مدرك واضحی در اين زمينه وجود ندارد كه به شما اطمينان بدهد كه هداياي تبليغاتي قطعاً بازده‌اي براي شما خواهند داشت، اما به هر حال  تحقیقات و مطالعات انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي پژوهش‌هاي مستمري را در زمينه روابط هديه‌دهندگان و هديه‌گيرندگان انجام مي‌‌دهد كه يافته‌هاي يكي از آن‌ها حاكي از اين است كه آنان كه هديه مي‌‌دهند در مقايسه با شركت‌هايي كه هديه نمي‌‌دهند دو برابر شانس تماس گرفتن از طرف هديه‌گيرندگان را دارند.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدایای تبلیغاتی
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانستنی های جالب و ترسناک درباره ی مرگ
  یه چیز جالب درباره گوگل
  دانستنی‌های جالب درباره رنگ چشم فندقی
  چیزهای جالبی که درباره خواب نمیدانستید
  20 حقیقت درباره ی سوسک ها
  حقایق جالب درباره سیب زمینی
  حقایق جالب درباره مسائل روانشناسی
  چند حقیقت درباره سایت دیپ وب
  حقایق جالبی درباره پیانو که نمی‌دانستید!!
  دانستنی های جالب درباره عدد 7

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان