18-01-2016، 11:50
شیوه متفاوت کسب بیش از 100 لینک با بازاریابی محتوا
یکی از استانداردهای بهینه سازی سایت، کسب لینک و اشتراک گذاری محتوا از طریق ایجاد محتوای جدید و یکتا و به طور خلاصه بازاریابی محتوا می باشد. حال اگر کسب و کار از نوع طراحی سایت و ارائه دهنده خدمات سئو وب سایت باشد، باید دید چگونه می توان با بازاریابی محتوا برای این زمینه کاری پر رقیب لینک های خارجی مفید و متعدد کسب کرد؟
گام اول: آماده سازی
ایده: اولین مرحله از ایجاد محتوا، یافتن یا خلق ایده است. این ایده هر چه ارتباط نزدیکتری با برند سازمان داشته باشد در کسب لینک و اشاره های برندهای دیگر موفق تر خواهد بود.
تشخیص و شناسایی اهداف: پس از تعیین ایده، مرحله بعد یافتن افراد مدنظر و مخاطب اصلی اهداف سازمان است. اهمیت این مرحله، در انجام آن قبل از ایجاد محتواست. یک راه کلیدی یافتن افراد منظور، کسانی هستند که قبلا مشابه ایده سازمان مطلبی نوشته اند. روش دیگر یافتن قطعه ای از محتوای مشابه موفق است که پوشش زیادی داشته و سپس استفاده از ابزار Open Site Explorer برای تشخیص سایت ها و نویسنده هایی است که به آن مطلب لینک داده اند. نکته طلایی شناسایی سایت هایی است که دیگران از آن به عنوان منبع برای گردآوری اطلاعات استفاده می کنند. با گذاشتن مطلب و ایده خود و برجسته سازی آن در این سایت ها، این تضمین وجود دارد که محتوای شما از طریق بازدیدکنندگان آن سایت ها در مکان های متعدد دوباره منتشر شود. بنابراین با ارائه محتوای انحصاری خود به این قبیل سایت های معتبر و پربازدید خواهید توانست دنبال کنندگان بسیاری را کسب کنید که در ایجاد لینک و سئو سایت مفید خواهد بود.
پیش دستی کردن: یک راه کسب دنبال کننده و پیرو، ارسال ایمیل به چند نفر از علاقه مندان به فعالیت و حوزه کاری سازمان است. در صورت تعقیب و دریافت پاسخ از طرف آنها جای امیدواری است که ایده انتخابی و محتوای ارسالی مناسب و در جذب مخاطب مفید فایده بوده است.
گام دوم: تولید محتوا
پس از مشخص شدن ایده و شناسایی افراد و بازدیدکنندگان مدنظر خود برای توسعه اهداف سازمان نوبت تولید محتوا است. نیاز به صرف هزینه و بودجه زیادی نیست، بلکه با بهره گیری از سایت هایی که طراحی وب سایت آنها بر پایه ایجاد بانکی از رزومه های نویسندگان یا مترجمهای متخصص هستند به تولید محتوا پرداخته و با استفاده از سایت های معتبر از انواع اینفوگرافیک و نقشه و تصاویر و نمودار و اسلایدشو و گرافیک های جذاب مرتبط با حوزه کاری و ایده خود بهره ببرید.
گام سوم: توسعه
یکی از شیوه های جدید توسعه محتوا و سئو، ارسال ایمیل یا درخواست از افراد انتخابی توسعه دهنده اهداف سازمان است. در متن ایمیل یا درخواست عنوان می شود که این مطلب یا محتوای ارائه شده جدید و انحصاری سازمان است و شما اولین نفری هستید که به انتشار آن می پردازید و خلاصه ای از مطلب نیز ضمیمه ایمیل می گردد. حال در صورت تمایل و پاسخ مثبت وی و انتشار آن، ما نیز به ارسال این مطلب منتشره در سایت های مختلف و فروم ها و حتی شبکه های اجتماعی می پردازیم و اینگونه خود نیز در بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار خواهیم بود. بعد از توسعه اینچنینی حال به انتشار مطلب انحصاری خود در سایت خود می پردازیم. تفاوت با شیوه سنتی این است که در این حالت مطلب توسعه یافته خود را در سایت خود قرار می دهیم، در حالی که در شیوه سنتی ابتدا مطلب را در سایت خود قرار داده و سپس به توسعه و اشتراک گذاری آن می پرداختیم. گام بعدی توسعه، تماس مجدد با دسته افرادی است که برای اولین بار مطلب ما را منتشر نموده و حال به دنبال دریافت آماری از میزان اشتراک گذاری و علاقه بازدیدکنندگان به آن است.
گام 4: پیگیری و دنبال نمودن
در مرحله آخر با دنبال نمودن و سپاس از سایت هایی که محتوای شما را استفاده نموده اند و یادداشتهایی مبنی بر استفاده و انجام بهتر این اشتراک گذاری (در صورت عدم شناخت شما به عنوان صاحب آن مطلب) آنها را ترغیب به دریافت ایده های جدیدتر ساخت سایت در آینده نمایید.
یکی از استانداردهای بهینه سازی سایت، کسب لینک و اشتراک گذاری محتوا از طریق ایجاد محتوای جدید و یکتا و به طور خلاصه بازاریابی محتوا می باشد. حال اگر کسب و کار از نوع طراحی سایت و ارائه دهنده خدمات سئو وب سایت باشد، باید دید چگونه می توان با بازاریابی محتوا برای این زمینه کاری پر رقیب لینک های خارجی مفید و متعدد کسب کرد؟
گام اول: آماده سازی
ایده: اولین مرحله از ایجاد محتوا، یافتن یا خلق ایده است. این ایده هر چه ارتباط نزدیکتری با برند سازمان داشته باشد در کسب لینک و اشاره های برندهای دیگر موفق تر خواهد بود.
تشخیص و شناسایی اهداف: پس از تعیین ایده، مرحله بعد یافتن افراد مدنظر و مخاطب اصلی اهداف سازمان است. اهمیت این مرحله، در انجام آن قبل از ایجاد محتواست. یک راه کلیدی یافتن افراد منظور، کسانی هستند که قبلا مشابه ایده سازمان مطلبی نوشته اند. روش دیگر یافتن قطعه ای از محتوای مشابه موفق است که پوشش زیادی داشته و سپس استفاده از ابزار Open Site Explorer برای تشخیص سایت ها و نویسنده هایی است که به آن مطلب لینک داده اند. نکته طلایی شناسایی سایت هایی است که دیگران از آن به عنوان منبع برای گردآوری اطلاعات استفاده می کنند. با گذاشتن مطلب و ایده خود و برجسته سازی آن در این سایت ها، این تضمین وجود دارد که محتوای شما از طریق بازدیدکنندگان آن سایت ها در مکان های متعدد دوباره منتشر شود. بنابراین با ارائه محتوای انحصاری خود به این قبیل سایت های معتبر و پربازدید خواهید توانست دنبال کنندگان بسیاری را کسب کنید که در ایجاد لینک و سئو سایت مفید خواهد بود.
پیش دستی کردن: یک راه کسب دنبال کننده و پیرو، ارسال ایمیل به چند نفر از علاقه مندان به فعالیت و حوزه کاری سازمان است. در صورت تعقیب و دریافت پاسخ از طرف آنها جای امیدواری است که ایده انتخابی و محتوای ارسالی مناسب و در جذب مخاطب مفید فایده بوده است.
گام دوم: تولید محتوا
پس از مشخص شدن ایده و شناسایی افراد و بازدیدکنندگان مدنظر خود برای توسعه اهداف سازمان نوبت تولید محتوا است. نیاز به صرف هزینه و بودجه زیادی نیست، بلکه با بهره گیری از سایت هایی که طراحی وب سایت آنها بر پایه ایجاد بانکی از رزومه های نویسندگان یا مترجمهای متخصص هستند به تولید محتوا پرداخته و با استفاده از سایت های معتبر از انواع اینفوگرافیک و نقشه و تصاویر و نمودار و اسلایدشو و گرافیک های جذاب مرتبط با حوزه کاری و ایده خود بهره ببرید.
گام سوم: توسعه
یکی از شیوه های جدید توسعه محتوا و سئو، ارسال ایمیل یا درخواست از افراد انتخابی توسعه دهنده اهداف سازمان است. در متن ایمیل یا درخواست عنوان می شود که این مطلب یا محتوای ارائه شده جدید و انحصاری سازمان است و شما اولین نفری هستید که به انتشار آن می پردازید و خلاصه ای از مطلب نیز ضمیمه ایمیل می گردد. حال در صورت تمایل و پاسخ مثبت وی و انتشار آن، ما نیز به ارسال این مطلب منتشره در سایت های مختلف و فروم ها و حتی شبکه های اجتماعی می پردازیم و اینگونه خود نیز در بهینه سازی وب سایت تاثیرگذار خواهیم بود. بعد از توسعه اینچنینی حال به انتشار مطلب انحصاری خود در سایت خود می پردازیم. تفاوت با شیوه سنتی این است که در این حالت مطلب توسعه یافته خود را در سایت خود قرار می دهیم، در حالی که در شیوه سنتی ابتدا مطلب را در سایت خود قرار داده و سپس به توسعه و اشتراک گذاری آن می پرداختیم. گام بعدی توسعه، تماس مجدد با دسته افرادی است که برای اولین بار مطلب ما را منتشر نموده و حال به دنبال دریافت آماری از میزان اشتراک گذاری و علاقه بازدیدکنندگان به آن است.
گام 4: پیگیری و دنبال نمودن
در مرحله آخر با دنبال نمودن و سپاس از سایت هایی که محتوای شما را استفاده نموده اند و یادداشتهایی مبنی بر استفاده و انجام بهتر این اشتراک گذاری (در صورت عدم شناخت شما به عنوان صاحب آن مطلب) آنها را ترغیب به دریافت ایده های جدیدتر ساخت سایت در آینده نمایید.