امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسمی از طارمی نیاوردیم گفتیم بازیکن بزرگ!

#1
مدیر فنی نفت تهران در واکنش به پاسخ‌های مسئولین باشگاه پرسپولیس به خصوص سرپرست این باشگاه در خصوص معاوضه علیرضا بیرانوند با طارمی مدعی شد ما اسمی از طارمی نبردیم ما گفتیم بازیکن بزرگ حالا چرا به طارمی ربط دادند ما نمی‌دانیم.


اسمی از طارمی نیاوردیم گفتیم بازیکن بزرگ! 1





به گزارش خبرنگار "ورزش سه"، بهرام میرشیبانی مدیر فنی نفت تهران که به همراه تیم در اردوی ترکیه حضور دارد ابتدا در خصوص تعویض بیرانوند و اینکه پرسپولیسی‌ها به آن واکنش نشان دادند، گفت: اول اینکه هرچه آقای قنبرزاده در خصوص بیرانوند و پیشنهادی که به باشگاه پرسپولیس داده من و کادر فنی حمایت می‌کنیم. علیرضا سرمایه باشگاه است و شما سرمایه را با سرمایه‌ای خوب باید عوض کنید.

دوم اینکه ما اسمی از طارمی نیاوردیم گه آقای طاهری و خود این بازیکن واکنش نشان دادند. آقای قنبرزاده گفتند که اگر بیراوند را می‌خواهند باید یک بازیکن بزرگ به جای او بدهند اما آقای طاهری در رسانه‌ها اسم از طارمی آوردند. ایشان بدانند قبل از اینکه طارمی به پرسپولیس برود با پدرش به باشگاه نفت آمدند و خواستار حضور در تیم مابودند ولی در آن سال نشد که نشد در واقع ما از قبل بر فوتبال او اشراف داشتیم اما باز هم تاکید می‌کنم ما گفتیم بازیکن بزرگ نه طارمی حالا آنها خودشان چنین برداشتی داشتند دیگر من نمی‌دانم.

بهرام میرشیبانی در ادامه در خصوص حمایت از قنبرزاده گفت:  ما پشتیبان مدیر عامل باشگاه هستیم چون ایشان قانونمند هستند و خارج از اصول حرفه‌ای حرف نمی‌زنند وتا کنون با شگاه نفت هیچگاه خارج از چارچوب حرفه‌ای با هیچ بازیکنی صحبت نکرده ولی متاسفانه باشگاه‌های دیگر به بازیکنان ما هجوم آوردند.  مثلاً همین بیرانوند که باشگاه پرسپولس با او مذاکره کرده و تمام فکر و ذهن او را به هم ریخته است، البته این دفعه اول آنها نیست چراکه 3 سال پیش هم زمان رویانیان چنین کاری با بیرانوند و یعقوب کریمی کردند.

میرشیبانی عقیده دارد اگر پرسپولیس واقعا بیرانوند را می‌خواست از ابتدا بدون اینکه جنجال رسانه‌ای به پا کنند، سرپرست باشگاه یعنی طاهری باید رسمی می‌آمد و در خواست می‌داد و رودر رو با مدیر عامل ما صحبت می‌کرد. ببینید من خودم پرسپولیسی بودم و شرایط این تیم را درک می‌کنم و دوست دارم به این تیم کمک شود ولی هر چیزی راه و رسم دارد.

میرشیبانی در خصوص قهر بیرانوند با منصوریان و کادر فنی وعدم تمرین با تیم یا اینکه بی میل تمرین می‌کند و دلش با تیم نیست گفت: این حرف‌ها همه دروغ است و بیرانوند با کسی قهر نیست و اتفاقاً به خوبی با تیم دارد تمرین می‌کند و هیچ مشکلی ندارد متاسفانه یک سری می‌خواهند ذهن بازیکن ما را خراب کنند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان