امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شيشه سكوريت و شیشه های نشکن

#1
شيشه سكوريت و شیشه های نشکن

حتماً شیشه‌های بلند و قدي فروشگاه‌ها را در سطح شهر دیده‌اید كه بدون قاب هم نقش در و هم نقش نما را براي ساختمان ايفا می‌کنند. شیشه‌هایی كه با ضربات آرام نخواهند شكست و با فشار شديد حتي اگر خرد شوند به قطعات كوچكي تبديل می‌شوند كه مانند شیشه‌های ساده، خطرناك و برنده نيستند.
مواد اصلي براي توليد شیشه سکوریت تفاوت چنداني با شیشه‌های عادي يا ساده ندارد بلكه زمان هاي توليد و حرارت دادن به مواد اوليه شيشه و سپس نحوه خنك كردن آن است كه می‌تواند يك شيشه فلوت درجه يك را به شیشه‌ای سكوريت يا ايمن براي نصب در ساختمان تبديل كند. شیشه‌ای كه هم شفافيت و درخشندگي شیشه‌های عادي را دارد و هم با ضربات شديد حتي اگر خرد شود ذرات آن برنده نيست و براي اطرافیان ايمن محسوب می‌شود. بااین‌حال اين شيشه با شیشه‌های لمينيت كه داراي لایه‌ای از كامپوزيت براي ضد ضربه يا ضد گلوله كردن شيشه است متفاوت می‌باشد.
يكي از تفاوت‌هایی كه شیشه‌های سكوريت با شیشه‌های عادي يا ساده دارد عملیات حرارتی از گرم کردن یکنواخت جام شیشه تا دمای سرخ شدن می‌باشد. شیشه سرخ‌شده با هوای سرد به هر دو سطح شیشه سریعاً سرد می‌گردد. اين كار موجب می‌شود در برابر ضربات نه چندان شديد مقاومت بالايي داشته باشد. در ادامه سلسله گزارش های پیام ساختمان تحت عنوان «کالای برتر» در این شماره از نشریه شیشه‌های سکوریت را در گفتگو با فعالان بازار این محصول بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است؛ مطالب عنوان‌شده اظهارات مخاطبان بوده و نظر نشریه نمی‌باشد.

چرا شيشه سكوريت

شيشه در مقايسه با ساير كالاهاي ساختماني كه براي نما استفاده می‌شود داراي مزيت هاي بسياري است كه يكي از آنها شفافيت و عبور دهنده نور است. قابليت ديگر این محصول عدم خش پذيری آن می‌باشد و اين مزيت در مکان‌هایی مانند اتاق هاي عمل ، آزمایشگاه‌ها و ... بسيار ضروري است. شايد پلاستيك داراي شفافيت باشد اما مشكل اين است كه پلاستيك خش پذير است و بزرگ‌ترین مشكل اين كالا در رقابت با شيشه است. مشکلی كه شيشه ساده دارد احتمال شكسته شدن و خطرات ناشي از آن است كه می‌تواند مرگبار هم باشد که اين چالش با شیشه‌های سكوريت برطرف شده است.
در صورت شکستن شیشه سکوریت، شیشه به قطعات کوچک با لبه‌های صیقلی تبدیل می‌شود که قدرت برش ندارند و خطر صدمه را کاهش می‌دهد. شیشه سکوریت برای سازه‌های بدون قاب مانند در ورودی یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد، قابل استفاده است. شیشه سکوریت قابلیت برش یا فرم دهی را ندارد و تمامی فرایندها مانند برش، سوراخ کردن يا كونيك كردن و... باید قبل از سکوریت کردن شیشه انجام گیرد.

مزایای شیشه سکوریت یا شیشه نشکن
در مقایسه با شیشه خام با ضخامت یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت قابل ملاحظه ای از خود نشان می دهد. بطوریکه مقاومت دربرابر ضربه و استحکام خمشی این شیشه ها بیش از 5 برابر استحکام شیشه های خام (ساده) می باشد.
در صورت شکست، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه های صیقلی تبدیل می شود که قدرت برش نداشته، این امر خطر آسیب رسانی را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد.
موارد عمده استفاده از شیشه سکوریت یا شیشه نشکن
در مواردی که استحکام، مقاومت در برابر حرارت و ایمنی شیشه از اهمیت بالایی برخوردار باشد، از شیشه سکوریت استفاده می شود. شیشه های کنار و عقب تمامی خودرو ها از نوع سکوریت می باشند، شیشه سکوریت (نشکن) در صنعت ساختمان، خصوصاً هنگامیکه شیشه در ابعاد بزرگ و یا بدون قاب مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد ویژه دارد، علاوه براین در وسایلی مانند اجاق گاز، بخاری و کلیه لوازمی که شیشه در برابر حرارت بالا قرار دارد، استفاده می شود.

عمده محصولات تولید شده توسط شیشه سکوریت ما به قرار زیر میباشد

ساختمانی
در لوازم آشپزخانه
لمینیت پله
دکوراتیو
باجه های اینترنت و ATM
در انواع میز های تلویزیون
مخصوص دما بالا مناسب برای تجهیزات آزمایشگاهی

تاریخچه تولید شیشه نشکن
شیشه نشکن یا سکوریت بعنوان مهمترین دسته از انواع شیشه های ایمنی در صنعت شناخنه شده است، تاریخچه تولید اولین شیشه نشکن در جهان به سال 1929 میلادی باز میگردد و از آن زمان تا کنون پیشرفت قابل ملاحظه ای در تولید این نوع شیشه ها صورت گرفته است. در ایران نیز عمر تولید شیشه سکوریت (نشکن) به بیش از 45سال گذشته بر میگردد، اولین کارخانه تولید شیشه سکوریت (نشکن) با نام شیشه میرال فعالیت خود را در تهران آغاز کرد و تا سالها بعنوان تنها کارخانه تولیدکننده شیشه سکوریت (نشکن) در کشور مشغول به کار بود، از این رو در زبان عامیانه، این شیشه ها به نام شیشه میرال نیز شناخته شده اند. با گذشت زمان و با توجه به افزایش استفاده از شیشه سکوریت، تمایل به راه اندازی کارخانه های تولیدی این محصول در کشور افزایش یافت .تجهیزات و ماشین آلات تولید شیشه سکوریت (نشکن) در ابتدا کاملاً وارداتی بوده و تنها چند کشور مطرح دنیا به صورت انحصاری تولید کننده و عرضه کننده آن محسوب می شدند. در سال 1362 صنایع شیشه ایمنی آذرجام نشکن بعنوان اولین تولید کننده ماشین آلات کارخانه های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیشه سکوریت در کشور پا به عرصه تولید این ماشین آلات نهاد و موفقیت های بسیاری در این زمینه بدست آورد که از آن جمله می توان به راه اندازی بیش از15خط تولید در سراسر کشور اشاره نمود. صنایع شیشه ایمنی آذرجام نشکن تولید شیشه سکوریت خود را از سال 1371 در شهرک صنعتی زاگرس واقع در غرب تهران آغاز کرد و از آن زمان تا کنون، این واحد صنعتی بطور پیوسته از برترین تولید کنندگان این نوع شیشه ها درسطح کشور بوده است.
صنایع شیشه ایمنی آذرجام نشکن در طول این سالها با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و به خدمت گرفتن مهندسین مجرب و کارکنان دلسوز همواره سعی درجلب رضایت مشتریان محترم داشته است. شیشه سکوریت آذرجام
روش تولید شیشه سکوریت (نشکن)
فرآیند سکوریت کردن و یا نشکن سازی شیشه به دو مرحله اصلی تقسیم می شود:
1- در مرحله اول دمای شیشه را به حدود 700 درجه سانتیگراد که همان دمای شیشه ای شدن (Tg) است می رسانند و چندین دقیقه شیشه را در این دما نگه داشته تا گرادیان دمایی در طول شیشه از بین رفته و دمای یکسانی در تمام شیشه ایجاد شود، کوره های مورد استفاده برای رساندن شیشه به دمای مورد نظر از نوع الکتریکی - مقاومتی هستند که از کنترل دمایی مطلوبی برخوردار می باشند. در پایان این مرحله شیشه به حالت خمیری با دمای همسان در کلیه قسمت ها تبدیل می گردد.
2- در مرحله بعد شیشه که در فاز خمیری قرار دارد از کوره خارج شده و توسط دمنده های هوا به سرعت سرد می گردد، بطوریکه سطح شیشه سریعاً از فاز خمیری به جامد تبدیل می شود، این در حالیست که هنوز مرکز شیشه در فاز خمیری قرار دارد، در ادامه با سرد کردن بیشتر، مرکز شیشه نیز شروع به جامد شدن می کند، کم شدن دمای مرکز با انقباض هایی همراه است که باعث فشرده شدن لایه خارجی شیشه شده و در نهایت منجر به ایجاد تنشهای فشاری بر روی سطح شیشه می گردد که با بهبود خواص استحکامی شیشه سکوریت (نشکن) همراه خواهد بود. در پایان این مرحله استحکام شیشه سکوریت به بیش از 5 برابر شیشه خام خواهد رسید.
پاسخ
آگهی
#2
معرفی نسل جدید شیشه بالکن در ساختمان ها
معرفی نسل جدید شیشه بالکن در ساختمان ها

شیشه بالکن از نوع لوکس شیشه می باشد که امکان استفاده بیشتر از فضای بالکن و تراس را برای شما فراهم می آورد. مدل شیشه بالکن پارس ، آلمانی می باشد و امروزه در اغلب کشورهای اروپایی و ترکیه نصب این سیستم فرا گیر شده است. این گونه شیشه دارای پروفیل در بالا و پایین است که باعث می شود شیشه ها به صورت ریلی و تاشو و جمع شو ، باز و بسته شود تا شما بتوانید به صورت چهار فصل و در هر شرایط آب و هوایی (آفتابی ، بارانی ، برفی) از بالکن خود استفاده نموده و از دیدن مناظر و محیط پیرامونی خود لذت ببرید.
شیشه بالکن در دو مدل ایستگاهی و پروانه ای قابل اجرا می باشد.
برترین مزایا:
الف) عایق انرژی ، حرارت و صدا و مانع ورود گرد و غبار
ب) زیبایی منحصر به فرد و مدرن ، بهره مندی منطبق با سلیقه شخصی از فضا و مناظر اطراف سازه
ج) استحکام پروفیل و شیشه و مدت عمر بسیار طولانی
د) استفاده بهینه از فضای ساختمان و وسعت بخشیدن زیر بنا
ه) سهولت بسیار در شستشو و نظافت دو طرف شیشه
و) امنیت بسیار بالا هم به لحاظ نشکن بودن شیشه و هم به لحاظ عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی
ز) کاربرد آسان در هر سطح و سازه اعم از مسکونی و تجاری

ب) مشخصات فنی:
در این سیستم پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند. مقطع پروفیل ها طبق مدل روز اجرا شده و جای چرخ و بولبورینگ ها در پروفیل ها برش خورده است ، به همین دلیل شیشه ها با آسانی بیشتر در پروفیل ها جابه جا می شوند. بین شیشه ها نیز درزگیرهای پلاستیکی قرار گرفته است که به عایق بندی و ایزولاسیون کمک می کند. پرزگیرهای مویی در پروفیل ها تعبیه شده است که به منظور تسهیل در جابجایی پروفیل ها قرار گرفته اند. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم ، وارداتی بوده و محصول کمپانی کشور ترکیه می باشد. شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) ایرانی می باشند.
این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد ، سهمی ، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد.
رنگ غالب در یراق و پروفیل ، سفید یخچالی می باشد که در صورت تقاضای مشتری از رنگهای دیگر نیز می توان استفاده نمود.

ج) امکانات و مزایا:
سیستم شیشه بالکن منع و محدودیت در نمای فضا ندارد. لت های شیشه ایست که در کنار هم قرار گرفته اند و این کار دیدن کل منظره و نمای باز را امکان پذیر می نماید. چون امکان باز کردن بخش یا کل شیشه ها وجود دارد. مدیریت و مشاهده فضای و محیط پیرامونی به سلیقه شخص تنظیم می شود. این سیستم عایق کامل در برابر سرما و گرما ، باد و باران ، گرد و خاک و سر و صدا می باشد.
شیشه بالکن پارس باعث زیبایی نمای ساختمان شده و فضای منزل یا محل تجاری را وسعت می بخشد.
این سیستم تلفیقی از برترین تکنولوژی آلومینیوم و شیشه می باشد که به راحتی بر روی هر سازه ای اعم از چوب، سنگ، فلز،آجر یا مصالح دیگر قابل اجرا است و به راحتی و با سرعت بالایی باز وبسته می شود و چون سطح اعظم آن شیشه می باشد ، لذا هیچ محدودیت دیدی ایجاد نمی کند.
به واسطه بسته شدن فضا با شیشه بالکن پارس، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.
یکی از بزرگترین مشکلات ساختمان ها با نمای شیشه محدودیت در نظافت و شستشوی سطوح بیرونی شیشه ها می باشد ولی شیشه های پارس بالکن به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.
شما میتوانید با انتخاب شیشه های نیمه یا تمام مات و یا رنگی مانع از دید داخل بالکن شوید. همچنین با طرحهای سند بلاست میتوان نمای خاص و زیبا برای شیشه ها ایجاد کرد.
نصب سیستمهای پارس بالکن بدون تخریب محل میباشد و با هر نمائی سازگار می باشد.
لازم به ذکر است که این سیستم به هیچ وجه امکان باز شدن از سطح بیرونی را ندارد که این خود باعث امنیت بالای ساختمان می شود و به همین دلیل در طبقات پایین و همکف نیز استفاده می شود. با نصب شیشه بالکن پارس، نیازی به نصب نرده حفاظ روی بالکن ندارید. این سیستم باشیشه های نشکن خانه شما را امن و مستحکم می نماید.
دو سال گارانتی طلایی شیشه بالکن پارس و ده سال خدمات پس از فروش
د) موارد کاربرد:
رستوران ها، ویلا ها ، سالن های کنفرانس ، کافی شاپ ها ، آلاچیق ها، انواع تراس و بالکن، گلخانه ها و مراکز پرورش گل و گیاه ، سالن های ورزشی، استخر ها و سونا ، پارتیشن بندی ها ، فضاهای لوکس تجاری ، مراکز خرید ، بهارخواب ها.
سیستم پارتیشن شیشه ای متحرک MovieGlass (یا بالکن شیشه ای، شیشه بالکنی، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیشه بالکن ، تراس شیشه ای، ایوان شیشه ای، درب بالکنی، درب تراس، درب ایوان، درب تاشو و جمع شونده شیشه ای، شیشه متحرک، سکوریت متحرک، شیشه کشویی، شیشه ریلی، شیشه تاشو جمعشو و...) بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس بوده و از پرمصرفترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی اروپایی و محصول کشور اسپانیا میباشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی متر از نوع سکوریت (نشکن) میباشند. در این سیستم پانلها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.
مزایای بالکن شیشه ای تاشو جمعشو (پارتیشن شیشه ای متحرک)

نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید. تراس بالکنی این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد. به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک جام تراس، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود. شیشه های جام تراس بالکنی به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.
خصوصیات تراس یا بالکن شیشه ای تاشو جمعشوپ

پارتیشن شیشه ای متحرک یا تراس بالکنی برای هر پانل قابل اجرا است. این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد. جام تراس بالکنی ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است. شیشه ها توسط نوارH شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.
موارد کاربرد

پنت هاوس، بالکن، گلخانه، پارتیشن بندی دفاتر و منازل، سالن کنفرانس، استخر، ویترین فروشگاه، مراکز خرید، سالن ورزشی و... از این نوع پنجرها جهت جلوگيري از ورود گرد و غبار و همچنین به عنوان عایق صوتي و حرارتي استفاده مي کنند.

مدرن ترین گزینه برای استفاده بهینه و زیبایی بالکن خانه تان می باشد. این بالکن ها قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال از بالکن خانه تان لذت ببرید.
انواع مختلف بالکن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای متحرک یا تراس بالکنی شیشه ای شرکت در دو دسته کلی با قاب آلومینیومی و بدون قاب (فریم لس) ارایه میشود. در زیر میتوانید انیمیشن انواع و نحوه عملکرد آن را مشاهده نمایید (جهت مشاهده دستگاه شما باید فلش پلیر داشته باشد). محصولات پارتیشن های متحرک بالکنی MovieGlass اسپانیا در زیر فهرست شده اند:

پارتیشن بدون فریم مدل A-32
پارتیشن با فریم آلومینیومی مدل S-35
پارتیشن بالکن شیشه ای متحرک با فریم آلومینیومی مدل S-55
نحوه کار و عملکرد جمع و باز شدن شیشه سکوریت بالکنی را در فیلم انیمیشنی زیر میتوانید ببنید. نکته قابل توجه که به خوبی نشان داده میشود، علی رغم تعداد زیاد سگمنت های متحرک حجم بسیار کمی در یک گوشه جمع میشود. جهت مشاهده باید نرم افزار فلش پلیر روی سیستم شما موجود باشد.
شیشه بالکن را چگونه باید به دست آورد؟

شیشه بالکنی را آسان خرید کنید. سریعترین راه این است که برای سفارش و برآورد هزینه رایگان با شرکت تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات و بازدید برای شما تعیین گردد. شما همچنین می توانید در یک زمان به شرکت مراجعه و در فضایی گرم و صمیمی در کنار کارشناسان توضیحات مربوطه و همچنین بازدید از محصولات به این شرکت مراجعه فرمائید.

بعد از اطمینان حاصل شدن از نیاز به پوشش شیشه ای در بالکن مراحل و روال شرکت اجرا بدین صورت انجام می گیرد که یک پیشنهاد اندازه گیری از طرف کارشناس فنی به شما ابلاغ می شود و کارشناس فنی از پروژه مورد نظر بازدید به عمل می آورد. نماینده / نمایندگی فروش مسئول دستور پانل های شیشه ای ، نصب و راه اندازی و آموزش عملی کاربر است. پس از نصب، شما می توانید بالکن را با مبلمان و دیگر عناصر دکور که تمایل دارید تزیین ، و از فضای بالکن در چهار فصل سال به بهترین شکل ممکن، لذت ببرید.
اطلاعات فنی شیشه بالکن

شیشه بالکن متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن قرار می گیرد. پانل های شیشه ای به ضخامت 8 میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.

اولین پانل شیشه ای (درب) توسط زنجیر که به قفل های بالا و پایین متصل است کشیده شده و درب باز شده و از دریچه تعبیه شده داخل ریل به سمت بیرون هدایت میشود و دیگر پانل های شیشه ای به صورت اسلاید داخل ریل به سمت پانل درب به راحتی حرکت کرده و از خروجی تعبیه شده در روی ریل باز شده، این کار را برای کلیه پانل ها انجام داده تا سیستم به طور کامل باز شود.

بخش آلومینیوم با رنگ پودری پلی استر پوشش داده شده. RAL 9016 سفید و همچنین پوشش آنادایز آماده و بر اساس سفارش مشتری بر حسب رنگ مورد نظر آماده و در دسترس می باشد.
نصب و راه اندازی شیشه بالکن

قبل از نصب، با شما تماس گرفته خواهد شد و تاریخ نصب و راه اندازی دقیق و زمان مورد نظر به شما اطلاع داده خواهد شد. قبل از نصب، مطمئن شوید که فضای کافی مشخص برای حرکت و نصب در بالکن یا تراس جهت کار و نصب محیا باشد. به طور معمول تنها یک روز نصب پانل های شیشه ای در محل شما طول خواهد کشید، اگر بالکن بزرگ و یا شرایط کار و نصب پیچیده و سخت باشد زمان نصب و راه اندازی بیشتر نیاز دارد.

پس از پایان کار نصب و راه اندازی و آماده شدن سیستم، پرسنل نصب به شما آموزش عملی و دستورالعمل های لازم جهت چگونگی استفاده از سیستم را به شما آموزش می دهند. برنامه های بازاریابی این شرکت توسط مشاورین قوی پیاده سازی شده است.
پاسخ
#3
دکور داخلی و استفاده از شیشه بالکن ها برای نما
[تصویر: Decoration-2.jpg]
اگر شما به خاصیت رنگها اهمیت خاصی میدهید بهتر است بدانید رنگ قرمز میتواند در تمام حالات موثر باشد یعنی همانطور که میتواند آغازگر شادی و شور باشد گاهی موجب خشم شود این بدان معنا نیست که نباید از رنگ قرمز در طراحی منزل استفاده شود بلکه بهتر است بدانیم رنگ قرمز را با ترکیب چه رنگهایی باید استفاده کنیم که سبک فوق العاده چشم گیری در طراحی اتاق پذیرایی خود داشته باشیم .
استفاده از رنگ قرمز نه تنها در اتاق نشیمن بلکه در طراحی اتاق خواب کاربرد زیادی دارد ، اگر در جستجوی محیط زیبا و عاشقانه برای گفتگویی پر از محبت در اتاق خواب خود هستید پیشنهاد ما این است.
در واقع قرمز و مشکی انرژی یکدیگر را به تعادل میرسانند و توازن و آرامش نتیجه آن است اگر شما به دنبال رنگی انرزی بخش و سرشار از فعالیت هستید در انتخاب رنگ قرمز تردید نکنید امروزه انسانها خواهان ایده های جالب حتی برای طراحی حمام و سرویس بهداشتی هستند که حس راحتی ایجاد کند که نتیجه آن سلامتی و فعالیت خوب روزانه است. قرمز ، رنگ گرم و پرانرژی است که کاربرد بیشتری در دکوراسیون اتاق پذیرایی خانواده های جوان دارد و از جمله مواد تاثیر گذار استفاده از رنگ قرمز در بخشی از دیوار های پذیرایی است که می تواند محیطی گرم را دراتاق نشیمن شما به وجود آورد گرچه نمی توان نقش رنگ قرمز را در بخشیدن نشاط در فصل های گرم سال نیز کتمان کرد اما شایان به ذکر است که استفاده از رنگ قرمز در فصل های سرد سال محبوب تر است .
استفاده از رنگ قرمز در طراحی آشپزخانه نه تنها باعث حس وابستگی و آرامش در میان خانواده می شود بلکه باعث تحریک اشتها نیز است .
به یاد داشته باشید هیچگاه در استفاده از رنگ قرمز افراط نکنید زیرا قرمز رنگی برای استفاده بیش از حد از آن در اتاق پذیرایی نیست و ممکن است با استفاه بیش از حد از این رنگ محیط پذیرایی شما کوچکتر و البته زننده به نظر برسد. همچنین اگر تمایل به استفاده از رنگ های تیره در کنار رنگ قرمز دارید استفاده هرچند ناچیز ار رنگ های روشن را فراموش نکنید.
چیدمان آشپزخانه با رنگ قرمز
اگر با مشاهده این تصاویر به طراحی دکوراسیون با رنگ قرمز مشتاق شدین برای مشاهده تصاویر بیشتر دکوراسیون با رنگ قرمز بر روی آدرس لینک کلیک کنید .
از نظر طرفداران فنگ‌شویی، عنصر آب نشان‌دهنده ثروت است. بر همین اساس، دکوراتورهای فنگ‌شویی پیشنهاد می‌کنند که عنصر آب را برای جذب پول در جاهای مختلف خانه قرار دهید. این کار را می‌توان با قرار دادن آکواریوم، ظرف‌های شیشه‌ای محتوی آب، آبنماهای کوچک یا حتی آینه برای انعکاس آب انجام داد (کاربردهای آیینه در دکوراسیون داخلی) ،حتی می‌توانید از رنگ‌های سبز و آبی یا به عبارتی رنگ‌های سرد به عنوان نماد آب نیز در دکوراسیون خانه استفاده کنید.
بعضی چینی‌ها معتقدند تصویر بعضی حیوانات باعث کسب موفقیت می‌شود ، سعی کنید در طرح دکوراسیون خود به عنوان مجسمه سفالی کوچک، یک اثر هنری، یک قطعه از مبلمان یا مثلا طرح فرش داشته باشید. در فنگ‌شویی تصویر اژدها، ببر، اسب، لاک‌پشت و فیل نشانه هایی از شانس است و برای کسانی که به دنبال رفاه و ثروت هستند ماهی سمبل فرخنده‌ای است.
به منظور تغییر دکور اتاق فرزند خود خوب است که بدانید احتیاجی نیست حتما کامل دکوراسیون اتاق کودک را با افزایش سن و تبدیل شدن او از یک کودک نوپابه یک نوجوان تغییر دهید بلکه شما می توانید فقط با انجام برخی تغییرات ظاهری چهره اتاق او را به اتاقی مناسب سن و سال فرزند خود تغییر دهید. شما با اجرای برخی نکات راهنمای ساده می توان ظاهر اتاق کودک خود را با افزایش سن و رشد فرزند دختر یا پسر خود به صورت هماهنگ تغییر دهید اولین نکته مهم این است که: در ابتدا برای اتاق کودک خود تت و کمدی که جنس خوبی دارند و نسبتا بزرگ هستند خریداری کنید به گونه ا ی که کودک بتواند تا دوره نوجوانی و جوانی هم از آن ها استفاده کندو سعی کنید رنگ و مدل فرش یا کف پوش اتاق او به گونه ای باشد که بتوانید آن را با هر الگوی رنگی جدیدی هماهنگ کنید دومین نکته مهم این است که : سن و شخصیت کودک خود را در لوازم و چیزهای ساده و ارزان قیمت تزئینی اتاق او را منعکس کنید چرا که امکان تغییر آن ها با افزایش سن کودک امکلن پذیر باشد. مثلا به جای ماشین های اسباب بازی برای او لوازم التحریر یا گیتار و دیگر لوازم تزئینی مناسب با سنش را بخرید ، مثلا شاید به علت هزینه بالا نتوانید مدل فرش یا تخت او را عوض کنید اما می توانید پرده ها و رو تختی او را تغییر دهید. شما به علاوه می توانید با افزایش سن کودک ، رنگ کمد ها و تخت کودک را به رنگی سنگین تر که متناسب با سن کودک باشد تغییر دهید و یا مثلا چراغ خواب او را عض کنید. شما می توانید برای مثال به جای خریدن یک صندلی راحتی کوچک در ابتدا برای کودک خود یک صندلی سایز بزرگ بخرید و فقط با افزایش سن و سال او تغییر دهید تا در نتیجه پول کمتری خرج کنید. سعی کنید لوازم چوبی با کیفیتی برای اتاق کودک خود بخرید و تخت و کمد او از نوعی باشد که بتوان اندازه و شکل آن را با افزیش سن کودک تغییر داد زمانی که می خواهید برای کودک خود اسباب بازی و مبلمان بخرید به دنباللوازم با کیفیت و ماندگاری که بتوان آنها را با افزایش سن کودک به نوعی تغییر داد و هماهنگ کرد باشد. سعی کنید بیشتر مبلمان و اثاثیه چوبی و قشنگ بخرید چرا که این وسایل هرگز از مد نمی افتد ، فقط ممکن است کمی کهنه شدن ظاهر ان ها شما را خسته کند که برای حل این مشکل هم می توانید آن ها را به طور مجدد رنگ آمیزی کنید شما همچنین می توانید از مبلمان و لوازم قدیمی هم برای اتاق کودک خود به خصوص برای خرید تخت کمک بگیرید ، چرا که آن ها هم مطابق استاندارد های امروزی اند. به دنبال کمد ،کشو و جا کتابی هایی باشید که می توان فقط با تغییر رنگشان آن ها را برای سنین بالاتر فرزند خود استفاده کنید رنگ آمیزی لوازم و اتاق کودک ، امروزه آسان ترین و به صرفه ترین راهی است که برای تغییر دکور اتاق کودک پیشنهاد می شود.
بعد از اطمینان حاصل شدن از نیاز اصلی پوشش شیشه ای در بالکن مراحل و روال شرکت اجرا بدین صورت انجام می گیرد که یک پیشنهاد اندازه گیری از طرف کارشناس فنی به شما ابلاغ می شود و کارشناس فنی از پروژه مورد نظر بازدید به عمل می آورد.پس از نصب، شما می توانید شیشه بالکن را با مبلمان و دیگر عناصر دکور که تمایل دارید تزیین ، و از فضای بالکن در چهار فصل سال به بهترین شکل ممکن، لذت ببرید.
یک پنجره تخت و بدون پرده ممکن است واقعا لخت و خالی به نظر برسد مگر این که این پنجره رو به منظره یا نمایی زیبا باشد و یا این که چهارچوب معماری زیبایی داشته باشد.تزئینات پنجره گاه می توانند بد باشد چرا که اکثر آن ها به شیوه ای سنتی با پرده ای بسیار پوشیده پوشانده می شوند.اما در عصر جدید طراحان سعی می کنند حتی الامکان از شر این پرده های بسیار پرزرق و برق و پوشیده خلاص شوند و از پرده هایی ساده تر و یا حتی پنجره های لخت که منظره ای زیبادارد در طراحی ذکور خانه بهره بگیرند.امروزه در برخی کشور ها کمتر از پرده هایی مدل دار و شلوغ استفاده می شودو پرده ها را لوازمی جبری می داند و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیشتر از پرده کرکره های نازک و از جنس کتان یا نخ استفاده می کنند تا بتوان در مواقع لزوم خلوت لازم را به وجود آورد. بیشتر مردم و طراحان دکور ترجیح میدهند از پرده هایی استفاده کنند که بتوانند حداکثر نور را به خانه های خود راه بدهند و در عین حال پنجره هایشان را لخت نگذارند و با شیوه ای ملاحظه کارانه بتوانند هم از نور و هم منظره بیرون پنجره بهره ببرند.امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند از پارچه های توری و حریر برای تهیه پرده کرکره یا پشت پنجره ای استفاده کنندتا علاوه بر حفظ خلوت بتوان از داخل ، نورو منظره بیرون را نیز دید و نور زیبا و غیر مستقیمی را در اتاق منعکس کرد بنابراین اگر پنجره ای سر تا سری و زیبا با منظره ای جذاب داشته باشید بهتر است آن را نپوشانید و یا اگر چنین نبود از پرده های نازکی که بافت هایی زیبا دارند استفاده کنید از طرف دیگر در می توان گفت مساله ا ی که پوشاندن یا میزان لخت ماندن پنجره را تعیین میکند در واقع همان ظاهر پنجره و ابعاد آن منظره های زیبا هستند را بهتر است لخت باقی گذاشت اما در اصل این پنجره ها لخت نیستند چرا که با منظره ای زیبا پر شده اند و خود همانند یک تابلوی طبیعی و زیبا هستند
پوشش های نوین ساختمانی سقف هاي کاذب یکپارچه کناف ساختارهاي سبکي هستند که به واسطه توليد صنعتي، داراي مشخصات فني استاندارد بوده و جايگزين بسيار مناسبي براي سقف هاي کاذب غير استاندارد ساخته شده با رابيتس و گچ مي باشند. اين ساختار شامل زيرسازي سبک فولادي معلق ساخته شده با مقاطع L، U و C بوده که صفحات روکش دار گچي در يک يا دو لايه، به وسيله پيچ مخصوص بر روي آن ها نصب مي شوند. درزهاي ميان اين صفحات به وسيله نوار و بتونه مخصوص درزگيري شده و بدين ترتيب سطحي يکپارچه و بدون درز حاصل مي شود. سطح بدست آمده قابلیت اجرای رنگ و پوشش های دیگر را خواهد داشت. فضاي خالي پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع عايق حرارتي و صوتي را فراهم نموده و عبور و دسترسي به تأسيسات الکتريکي و مکانيکي را ميسر مي سازد PVC ان بدون نیاز به رنگ است.زیرا این تایل ها در طرح های بسیار زیبا و متنوع از پیش ساخته شده اند و نیازی به رنگ ندارند به همین دلیل سرعت اجرا را بسیار بالا میبرند.
مزایا:
1- مقاوم در برابر زلزله
2_ سهولت در تعمیربه دلیل دسترسی به فضای پشت سقف کاذب
3 –سبک بودن سقف کاذب
4 – نصب سریع و اسان سقف کاذب تصویردار
5-اقتصادی و مقرون به صرفه بودن
6 - وزن کلی ساختمان بر روی فونداسیون
7-رنگ آمیزبودا آن
8-عایق حرارتی ، صوتی و رطوبتی
پاسخ
#4
مدرن ترین گزینه برای استفاده بهینه و زیبایی بالکن خانه تان می باشد . این بالکن ها قابلیت حرکت به صورت ریلی را دارند و با توجه به جمع شدن شیشه ها در یک سمت می توانید در چهار فصل سال ، از بالکن خانه تان لذت ببرید .
شیشه بالکن را چگونه باید به دست آورد؟ سریعترین راه این است که برای سفارش و برآورد هزینه رایگان با شرکت تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات و بازدید برای شما تعیین گردد. شما همچنین می توانید در یک زمان به شرکت مراجعه و در فضایی گرم و صمیمی در کنار کارشناسان توضیحات مربوطه و همچنین بازدید از محصولات به این شرکت مراجعه فرمائید. بعد از اطمینان حاصل شدن از نیاز به پوشش شیشه ای در بالکن مراحل و روال شرکت اجرا بدین صورت انجام می گیرد که یک پیشنهاد اندازه گیری از طرف کارشناس فنی به شما ابلاغ می شود و کارشناس فنی از پروژه مورد نظر بازدید به عمل می آورد. نماینده / نمایندگی فروش مسئول دستور پانل های شیشه ای ، نصب و راه اندازی و آموزش عملی کاربر است. پس از نصب، شما می توانید بالکن را با مبلمان و دیگر عناصر دکور که تمایل دارید تزیین ، و از فضای بالکن در چهار فصل سال به بهترین شکل ممکن، لذت ببرید.
- به هیچ وجه مانع دید ایجاد نمی کند .
- دیدن مناظر زیبا را از بالکن میسر می سازد . - 70% عایق صوتی می باشد. - ایجاد محلی ایده آل برای پرورش گل و گیاه می باشد. - مانع از نفوذ برف و باران ، سرما و گرما ، گرد و غبار و هوای آلوده به داخل منزلتان می شود .- تمیز کردن راحت شیشه ها به علت جمع شدن و حرکت شیشه ها امکان پذیر است. - درهر شکل بالکن قابل اجرا می باشد . (چند ضلعی ، قوس دار ، ...) - نمای ساختمان را بهبود می بخشد. - با توجه به استفاده از شیشه های نشکن ضد ضربه (سکوریت 8 میلی متر) ، نقش حفاظ امنیتی را (جهت جلوگیری از ورود سارقان) بعهده می گیرد .- بدلیل جمع شدن شیشه ها مطابق با قوانین شهرداری بوده و نیاز به مجوز ندارد.
اگر بالکن کوچک، حیاط پشتی وسیع یا پاسیو در خانه دارید با این ۱۵ ایده می توانید آن را به زیباترین و فریباترین شکل ممکن تزئین کنید.
ایجاد فضای ترافیکی:مهم نیست اندازه حیاط یا بالکن شما چقدر است، اگر دکوراسیون آن را به صورت الگوهای ترافیکی تزئین کنید نمای زیبا و متفاوتی پیدا خواهد کرد. این کار را می توانید به روش های مختلف انجام دهید. به طور مثال، می توانید مسیر پیاده روی در آن ایجاد کنید. یا درخت و شمشاد در گوشه و کنار بکارید.
اضافه کردن شومینه :اگر داخل خانه شومینه دارید، حتما می دانید چه لذتی دارد در روزهای سرد زمستان با دوستان دور آتش جمع شوید یابه تنهایی در کنار آن کتاب مطالعه کنید. می توانید همین فضای گرم و دلچسب را به خارج خانه نیز منتقل کنید. البته میتوانید بالکن را با محافط یا دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیشه بالکن بپوشانید تا گرما حفظ شود.گرمای آتش سبب جمع شدن انسان ها دور یکدیگر می گردد. اگر فضا و بودجه کافی دارید، سعی کنید یک شومینه بزرگ و زیبا در گوشه ای از بالکن یا حیاط بسازید و با مبلمان زیبا اطراف آن را تزئین کنید.
صندلی های متنوع :نیمکت، صندلی و حتی چهارپایه های کوتاه همه برای فضای حیاط و بالکن مناسب می باشند. اگر بتوانید از همه نوع صندلی در حیاط پشتی خانه یا ویلای خود استفاده کنید، در واقع شمایل زیبایی به آن بخشیده اید. از این لحاظ که به طور مثال صندلی های کوتاه برای کودکان مناسب است، یا صندلی های پشتی‌دار، نرم و راحت می باشند. روی نیمکت می توان دسته جمعی کنار هم نشست و گفت‌وگو کرد
ایجاد نقطه کانونی
در داخل خانه می توانید با انواع قاب عکس و مبلمان های شیک، دکوراسیونی خیره کننده داشت. همین کار را هم با کمی تفاوت می توان در فضای خارج از خانه انجام داد. به طور مثال، با دو مبل، یک میز و گلدان می توانید به حیاط یا بالکن خود شخصیت تازهی بدهید.
محلی برای اکتشاف
مسیر ورودی در فضای خارج از خانه بسیار مهم است. به طور مثال با کمی پیچ دادن به مسیر می توانید تا اندازه ای آن را رمزآلود کنید. یا، با استفاده از آجرهای قرمز می توانید یک مسیر حرکت به سمت صندلی های حیاط پشتی خانه ایجاد کنید.
گلدان های رنگی
روی میز ناهارخوری داخل بالکن یا حیاط می توانید از گلدان هایی با اندازه و رنگ های متنوع که گل های مختلفی هم دارند، استفاده کنید. البته باید ترجیحا از گلدان های سبک استفاده کنید تا جابه جایی راحتی داشته باشد. حتی می توانید تعدادی از آنها را در گوشه ای از بالکن، پاسیو یا حیاط قرار دهید. در فصل های مختلف نیز می توانید از گل های همان فصل کمک بگیرید تا حال و هوای تازه ای داشته باشد.
در دسترس بودن ابزار
یکی از بهترین ایده ها برای فضاسازی بهتر برای حیاط یا بالکن این است که همه ابزار و وسایل موردنظر در دسترس باشند. به این منظور، طبقه ای روی دیوار نصب و قلاب هایی به آن آویزان کنید و جارو، حوله، قیچی و … را از آنها آویزان کنید. یا می توانید همین ایده را زیر کانتر یا میز هم پیاده کنید
استفاده دوگانه از وسایل
برای دکوراسیون فضای خارج از خانه باید تا حد امکان در هزینه ها صرفه جویی کنید. برای این منظور می توانید به طور مثال، زیر میز را به گلدان تبدیل کنید. به این ترتیب، می توانید در فضا نیز صرفه جویی کنید. البته باید گلدان و شیشه میز فاصله بسیاری از هم داشته باشند تا گیاهان تنفس کنند.
ایجاد فضای اختصاصی
برای فضای خارج از خانه نیز باید چیدمان مبلمان را در نظر داشت. به طور مثال، در یک فضای کوچک، یک نیمکت و میز ناهارخوری در گوشه دیوار قرار دهید. برای فضاهای بزرگ تر هم از فرش و مبلمان راحتی می توانید استفاده کنید.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هدف جای گذاری نقطه سیاه در شیشه اتومبیل
  ساخت نمایشگری که از شیشه ضدگلوله هم سخت تر است
  شیشه هوشمند یا شیشه اسمارت چیست؟
  این شیشه کوچک سلول های انسان را کشت میکند .
  کاربرد انواع سقف های امروزی سقف شیشه ای
  تولید چوب به شفافی شیشه!
  شیشه سکوریت و انواع شیشه دوجداره
  کشف غیرمنتظره نوع جدیدی از شیشه
  پیش بینی شرایط آب و هوایی در مکعب شیشه ای!
  مصرف تفریحی شیشه اعتیادآور است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان