امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انواع کارت ویزیت

#1
انواع کارت ویزیت بر اساس سلیقه های مختلف به شرح زیر میباشد:

کارت ویزیت سلفون:


انواع کارت ویزیت 1

این کارت ویزیت بر روی مقوای 300 گرم گلاسه چاپ می شود و پس از چاپ بر روی آن سلفون مات یا براق ، به انتخاب مشتری، کشیده می شود. روکش سلفون یا لمینت روی کارت باعث دوام و مقاومت بیشتر کارت می شود.روکش کارت ویزیت سلفون مخملی از جنس نانو بوده و از لطافت بالایی نسبت به دیگر سلفون ها و لمینت ها برخوردار است .

کارت ویزیت گلاسه روکش UV:

انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت بر روی کاغذ گلاسه300 گرمی گرمی چاپ و با پوشش UVروکش می شود. قیمت چاپ این نوع کارت ویزیت پایین است و در تیراژهای بالا چاپ می شود . کارت های گلاسه علاوه بر شفافیت بالا قابل بازیافت هستند.

کارت ویزیت لمینت :

انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت بر روی مقواهای 250 تا 300 گرم گلاسه چاپ شده و در پایان با لمینت مات یا تا براق روکش می شود . این کارت ها دور گرد است و لمینت روی آن دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چراکه سلفون نسبت به لمینت نرم تر است . یکی از ویژگی های خوب این کارتها این است که به راحتی خم نمیشود.

کارت ویزیت کتان :


انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت بر روی مقوای 300 گرم کتان چاپ می شود. مقوای کتان بافت دار است و این بافت دارای تنوع می باشد . این نوع کارت برای چاپ طرح های با زمینه روشن مناسب است و طرحهای با زمینه رنگی و یا تیره، روی آن کیفیت مطلوبی به دست نمی آورند . بافت ظریف کارت ویزیت کتان، سبک وزنی و دوام بالا، همچنین وضوح رنگی چاپ در این نوع کارت ویزیت، ویژگی های مطلوبی را به این نوع کارت داده است.

کارت ویزیت شیشه ای PVC :

انواع کارت ویزیت 1

این نوع کارت ویزیت بر روی صفحات PVC چاپ می شود. کارت ویزیت PVC در ضخامت های 500 میکرون ،800 میکرون و 760 میکرون موجود است .در این جنس سبک متفاوتی از کارت ویزیت را با مقاومت و ماندگاری بالا مشاهده خواهید کرد.

کارت ویزیت شیشه ای طلق مانند می باشد و جز جدیدترین کارت های ویزیت می باشد. ضد آب بودن این جنس کارت ویزیت و همچنین استفاده از جوهر مرغوب باعث محبوبیت و تمایز آن شده است .

کارت ویزیت آهنربایی(مگنت) :

انواع کارت ویزیت 1

این نمونه از کارت های ویزیت که روی آهن یا یخچال و ... چسبانده میشوند معمولا در کسب و کار های خدماتی که به مشتریان خود شماره اشتراک ارائه می دهند استفاده می شوند تا همیشه در معرض دید باشند .

سورس: خانه طراحان سام
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان