امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشکل پیشرو با رادیو جوان چیست ؟

#1
مشکل پیشرو با رادیو جوان چیست ؟ 1


رادیو جوان وبسایت، لیبل و رسانه‌ای معروف در زمینه‌ی موسیقی ایرانی است که به سبب میزان بازدید بالایی که دارد برای درج آثار و اسلایدهای مختلف مبالغ میلیونی دریافت می‌کند. هر چند هنرمندان بسیاری این رسانه را معتبر می‌دانند اما هنرمندانی هم هستند که سیاست این وبسایت را قبول ندارند و به شدت با آن مخالف هستند. یکی از این هنرمندان رضا پیشرو است.
این که پیشرو در این مدت چرا اعتراضی نداشته و یک دفعه با این شدت از رادیو جوان انتقاد می‌کند خود سوالی است که پاسخش مجهول است. اما مشکل پیشرو با رادیو جوان چیست؟

این رپکن مدعی است که در زمان پخش آلبوم «دوران طلایی» وبسایت رادیو جوان آلبوم مذکور را به قصد سودجویی زودتر از موعد منتشر کرده است در حالی این آلبوم برای فروش قرار گرفته بود. بعد از این اتفاق رادیو جوان آلبوم «دوران طلایی» را از وبسایت خود حذف کرد اما آثاری از آلبوم که هنرمندان دیگری مثل تهی، عرفان و سوگند در آن حضور داشتند را نگه داشت و فقط برای آن‌ها ارزش قائل شد در صورتی که هنرمند و مالک اصلی این آلبوم پیشرو بوده است.
دلیل دیگر پیشرو در انتقاد به این رسانه سودجویی مالی به وسیله‌ی آثار هنرمندان نامی است. لیبل رادیو جوان با بعضی از هنرمندان خاص توافقات مالی می‌کند در حالی که آثار سایر هنرمندان فقط برای بازدید بیشتر روی سایت قرار می‌گیرد.
در پی جبهه گیری پیشرو هنرمندان دیگری از جمله، نیموش، اوج، محمد (تی‌دی) و مرداب به این جبهه پیوسته‌اند. مرداب که یکی از رپکن‌های قدیمی مشهد است می‌گوید:
ما هر چه می‌کشیم از خودمان می‌کشیم. به یک رسانه اعتماد بیش از حد می‌کنیم و به همه معرفی‌اش می‌کنیم (چون رویکرد کاری‌اش در جهت منافع سبک‌مان جلو می‌رود) بعد که معروف شد تقاضای پول‌های عجیب و غریب می‌کند و کم کم کارشناسی می‌کند و تصمیم می‌گیرد مردم چه گوش دهند و ماحصل کار این می‌شود که از هنرمند پاپ تا سنتی باید کمپین تشکیل دهند تا شاید بتوانند جلوی آن را بگیرند و آن را سر جایش بنشانند.
رادیو جوان در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به موسیقی رپ داشته است و پیش از این آنچنان به این سبک موسیقی توجهی نداشته است. همچنین این رسانه در راستای اهدافش لیبل رادیو جوان را معرفی کرد تا هنرمندان بیشتری را به خود جذب کند.
مدتی پیش وزارت ارشاد اعلام کرد که همکاری هنرمندان مجاز با سایت‌های این چنینی و شبکه‌های ماهواره به ممنوع الکار شدن آن‌ها منجر خواهد شد. زانیار خسروی، یکی از قربانیان این اقدام بوده است چرا که او مدعی است آثارش به هیچ عنوان برای این رسانه‌ها فرستاده نشده است و آن‌ها خودسرانه این آثار را پخش کرده‌اند.
همچنین پیش از این اعتراضات، امیر تتلو نیز برای پخش آثارش در این رسانه به مشکل برخورد و این سایت را تحریم کرد. مهدیار آقاجانی، آهنگساز نامدار موسیقی هیپ هاپ و عضو لیبل ملتفت همیشه سیاست این وبسایت را مورد تمسخر قرار داده است در حالی که می‌بینیم باز هم آثار این لیبل روی سایت رادیو جوان قرار می‌گیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Two_Face ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، ''HeisEnbErg'' ، omidkaqaz ، kkimiya
آگهی
#2
ajaaaaaaaaaaaaab
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فوت خواننده جوان اصفهانی بر اثر کرونا | هنرمند محمدرضا اعرابی
  خواننده زن جوان هنگام اجرا با ارکستر « سوپر هالیوود » به شکل دلخراشی کشته شد!
  آهنگ جدید پیشرو بخاطر....بدو بیا
  موزیک ویدیو سایفر از پیشرو ، اوج ، امید قدر، آوا
  موزیک ویدیو آهنگ دیوونه از پیشرو
  زادروز رضا پیشرو
Heart دعوای بین زدبازی و پیشرو!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
  خدا حافظی پیشرو از رپ فارسی
Music طرفدار های پیشرو که گروه نابغه ها رو تشکیل داد
  معنی نوشته پروفایل سلنا چیست؟ Light, space, zest -that’s God

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان