امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش انتخاب کلمات کلیدی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو سایت خود را در کدامیک از واژه*های کلیدی بهینه کنید؟، نقش گزینش واژه*های کلیدی متناسب با طراحی سایتتان در بهینه سازی سایت چیست؟، واژه*های کلیدی متناسب با طراحی سایتتان چه اثری در بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان بر مبنای موتورهای جستجو دارد؟، در این نوشته سعی می*کنیم به این سوالات جوابی مناسب بدهیم.


نقش واژه*های کلیدی


اگر بنا باشد یک اصطلاح خاص را به منزله علت عمده پیشرفت اینترنت در سالهای شناسایی کنیم بی*گمان آن اصطلاح، «واژه*های کلیدی» می*باشد. واژه*های کلیدی، واژه*هایی می*باشند که ما برای پیدا کردن کالا*ها، خدمات، و جستجوی پرسش*هایمان، در موتورهای جستجو آن*ها را سرچ می*نماییم.


در گزینش واژه*های کلیدی به منظور سئو دقت کنید


مناسب*تر آن است که قبل از گزینش واژه*های کلیدی کسب و کارتان به منظور دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو ی سایت خود، نخست تحقیقی در باره جامعه آماری مشتری*های احتمالیتان انجام بدهید، نیاز سنجی نمایید و بعد واژه*های کلیدی متناسب با طراحی سایتتان را انتخاب نمایید. با این رویکرد شما نه به سراغ واژه*های کلی و جامع می*روید و نه واژه نامناسبی را انتخاب می*کنید بلکه واژه کلیدی را برای طراحی سایتتان انتخاب می*کنید که به صورت روشن و صریح مربوط به فعالیت و کسب و کار شما باشد.


یکی از کلیدی ترین ابزار در آموزش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتخاب کلمات کلیدی به آموزش Google AdWords می باشد.



آموزش انتخاب کلمات کلیدی 1


به کارگیری از ابزار Google AdWords


یکی از شیوه*های پیدا کردن واژه*های کلیدی متناسب با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو سایت خودتان، به کارگیری از امکانات متفاوت نظیر Google AdWords می*باشد. با بهره گرفتن از این امکان بسیار مفید شما قادرید داده*های سودمندی در زمینه واژه*های کلیدی از جمله میزان متوسط سرچ ماهانه آن*ها، میزان سرچ آن*ها به تفکیک هر ماه و تعداد زیادی کلمات کلیدی شبیه به آنکه بوسیله استفاده کننده*ها جستجو می*شوند، کسب کنید.


انتخاب واژه*هایی که به موازات محتوای سایت شما پیش روند


یکی از شاخصه*های عمده گزینش واژه*های کلیدی متناسب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو سایت خودتان به منظور سئو و بهینه سازی سایت، گزینش واژه*هایی می*باشد که به موازات استراتژی کلی محتوای وب سایت پیش برود.
علاوه بر واژه کلیدی برروی انتخاب عبارت*های کلیدی متناسب با سئو سایت نیز تمرکز کنید.
اکثر مدیران بیشتر تمرکزشان را برروی انتخاب واژه کلیدی به منظور سئو کردن وب سایتشان می*گذارند. اما باید توجه کنند که یک عبارت کلیدی مناسب نیز می*تواند آمار بازدید سودمندی را نصیب سایتتان کند و مشتری*های زیادی را به سمت سایتتان جذب نماید.
در ضمن برای بهینه کردن این عبارات به مراتب هزینه و زمان کمتری را نیاز دارید و به این ترتیب پروسه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تبلیغات در گوگل شما با سرعت بیشتری پیش می*رود.
ویرایش شد .
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان