امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا

#1
نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا/ یک اس ام اس برای ژنرال پترائوس / من قاسم سلیمانیم و کت و شلوار تنمه..!
این روزها داستان‌های گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم و خارج از مرزهای جغرافیایی ایران افسانه های زیادی درباره او سر زبان هاست، افسانه‌هایی که هیچ وقت درستی یا نادرستی شان از طرف هیچ مقام رسمی تأیید نشده است...
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا 1 [/img]
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با آغاز درگیری‌های منطقه که به نوعی نقطه آغاز آن را می‌توان از سوریه دانست شاهد، نقطه نظراتی در رابطه با چگونگی این درگیری‌‌ها بودیم.

در ابتدا ساز مخالف از سوی معارضین سوری زده می‌شد و کم کم گروه‌های تروریستی از کنار آن ریشه دوانده و ظهور پیدا کردند، در این میان اظهارنظرات مختلفی برای فروکش کردن این نا آرامی‌ها از سوی کشورهای منطقه و جهان مطرح شد اما بدون شک اقدامات ایران و ارائه راه حل‌هایش صادقانه و کارآمد بود چرا که پشت آن هیچ‌گونه اغراض سیاسی نهفته نیست‌.
در این بین دو مهره کلیدی در تحولات منطقه وجود دارد که در تیتر اخبار جایگاه مهم و ثابتی را به خود اختصاص داده‌اند که این دو مهره یکی " بندر بن سلطان" که از دور تحولات منطقه خارج شد که که در پیشبرد اهداف غرب و هدایت و تامین تروریست‌ها عاجز ماند در نتیجه به عنوان یک مهره سوخته تلقی شد و دیگری " سردار قاسم سلیمانی" است که با مشاوره‌های نظامی خود منجر به شکست تروریست‌ها در بسیاری از مقاطع شده است.
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا 1 [/img]
خارج از مرزهای جغرافیایی ایران افسان‌های زیادی درباره او سر زبان هاست. افسانه‌هایی که هیچ وقت درستی یا نادرستی شان از طرف هیچ مقام رسمی تایید نشده

با توجه به اینکه این روزها داستانهای گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم در این گزارش بر آن شدیم تا طی یک گزارش برخی از این داستان‌هارو گرداوری کنیم چرا که اگر برخی از آن‌ها به افسانه شبیه باشد اما در خور ذکاوت و قدرت سردار بدون شک خواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا 1
نامه معروف سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا

یکی از معروف‌ترین این روایت‌ها جریان نامه سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) است.

سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان، ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد که کمی بعد از نامه اوباما نامه‌ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.

ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !

یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !

” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران


من قاسم سلیمانیم و کت و شلوار تنمه..!

در تاریخ 93/9/23 شبکه تلویزیونی الفرات عراق یک میهمان ویژه داشت که در خلال آن می‌خواست از شکست یک عملیات ویژه داعش پرده بردارد میهمان شبکه یکی از روسای قبایل عراق و فرمانده نیروهای مردمی عراق آقای ابوحسن می‌گفت ما اطلاع یافتیم که 370 نفر از نیروهای داعش طی عملیاتی قصد گروگانگیری ایرانیان زایر را در نزدیکی کربلا دارند.

فرمانده عراقی ادامه داد: ما طبق وظیفه موضوع را سریعا به حاج قاسم سلیمانی اطلاع دادیم چون ایشان فرمانده حفاظت از زوار اربعین بودند این فرمانده عراقی توضیح میدهد حاج قاسم سریعا مسیر حرکت داعش را رصد کردند و با 20 نفر از نیروهای زبده اش در سر راه نیروهای داعش کمین کرد فرمانده عراقی چنین توضیح داد ک نیروهای حاج قاسم سلیمانی با نیروهای داعش درگیری شدند واین درگیری نیم ساعت بطول انجامید.

ابو حسن افزود بعد از اتمام درگیری من با نیروهایم به منظقه درگیری رفتم وبا چشمان خودم دیدم که تمام نیروهای داعش بجز یک نفر که اسیر شده بود کشته شده بودند ابوحسن چنین توضیح داد که حاج قاسم سلیمانی که کت و شلوار تنش بود رو به اسیر داعشی کرد و کت و شلوارش را نشان داعشی داد و گفت:

همانطور که ميبينيد لباس من براى جنگ نيست واى بر شما اگر رهبرم سيدعلى دستور بدهد که لباس نظامى بپوشم... !


ماجرای حضور سردار در نماز جمعه البغدادی

ابوبکر بغدادی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: ما اگر سردار سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی آن را در آتش خواهیم سوزاند و گفته می‌شود جواب سردار سلیمانی در واکنش به این موضوع بدین شره است:

" آقای بغدادی! زمانی که این حرف را می زدی بنده روبروی شما در صف سوم، بین جمعیت نشسته بودم! "


کیک تولد برای سردار سلیمانی

۲۰ اسفندماه، سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است، کیک را عراقی ها برای سردار سلیمانی طراحی کرده‌اند.

خبر ناگوار سردار سلیمانی برای صهیونیست‌ها

در اردببهشت 92 خبری منتر شد مبنی بر اینکه یک منبع نزدیک و مطلع از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت: رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.
این منبع مطلع از قول سردار سلیمانی افزوده است: همان طور که «سنگ» به موشک 100 کیلومتری تبدیل شد، به زودی و با عنایت خداوند متعال، قدرت تولید موشک مقاومت با سر جنگی در داخل را به برد 400 کیلومتری خواهیم رساند.
یک اس ام اس برای ژنرال پترائوس آمریکایی

ژنرال پترائوس مديركنونی سازمان سيا داستانی را از زمانی بازگو می‌کند كه يك ژنرال 4 ستاره در عراق بود. اوايل سال 2008 زمانی كه مجادله بين گروه شبه نظامی شيعه از يك طرف و ارتش آمريكا و عراق از طرف ديگر شعله ور بود، به پترائوس يك تلفن داده شد كه در آن يك اسم ام اس از سردار ايرانی بود.

اين مسيج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سليمانی آمده بود، و توسط يكی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پيغام نوشته شده بود؛ :

ژنرال پترائوس! شما بايد مرا بشناسی، من قاسم سليمانی هستم، كسی كه سياست های ايران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوين می‌كند و صد البته سفير ايران در بغداد نيز عضو سپاه قدس است و كسی كه جايگزين او می‌شود نيز عضو سپاه قدس است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا 1

ژنرال سلیمانی، این «مجاهد» تحت تعقیب شیطان بزرگ و نوچه هایش، برای فرزندان این آب و خاک ، همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که گوش به فرمان رهبر و چشم به آزادی قدس شریف دارد و اگر جنگ برای بسیاری از همرزمان او در سال 1367 به صورت پایان یافت، برای او آشکارا تا امروز تداوم داشته و خواهد داشت.
.....
پاسخ
 سپاس شده توسط پرهام 15 ، ÆMÆշЇÑζ
آگهی
#2
خود حاج فاسم سلیمانی گفتن هرچی توی هر سایتی از من دیدید باور نکنید...
بابا اینا رو میگن که ما فک کنیم کشورمون هیچ کس دیگه رو نداره.. مگه ما کم سردار داریم؟؟؟؟
اینایی که این مطالبو میزارن میخان سردار سلیمانی رو بزرگ جلوه بدن....
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا 1
پاسخ
#3
دوست عزیز ما به سردار های دیگر هم میگزاریم اما این داستان واقعیت دارد

دوستان از( پاسخ کوبنده سرلشگر جعفری به خبرنگار خارجی) هم بازدید کنید
.....
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  _سه مدل جنگنده ساخت آمریکا در دهه 1940-[نورثروپ]
  -هواگرد های آزمایشی ساخت آمریکا 2010-2019-
  -موشک‌های هوا به هوا جنگ سرد ایالات متحده آمریکا-
  -چند مدل هواگرد آزمایشی ساخت آمریکا از 1940 تا 1949-
  -سه مدل از برترین جنگنده های آمریکا در دهه 1990-
  _سه نمونه هواگرد نظامی ساخت آمریکا در دهه 1980-
  -چهار نوع از برترین هواگرد های نظامی آمریکا در دهه 1940-
  خطر حمله آمریکا هنوز وجود دارد
  جنگ «اف ۱۴» ایران با «اف ۲۲» آمریکا چگونه خواهد بود؟
  مشاور وزیر کشور عراق با سردار عبداللهی دیدار کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان