امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نوابغ زیر ۳۰ سال سرمایه گذاری چه کسانی هستند؟

#1
ظهور ستاره های حوزه سرمایه گذاری که در بانک های بزرگی مانند مورگان استنلی و بانک آمریکا، صندوق های سرمایه گذاری و صندوق های سهام خصوصی مانند بلک استون فعالیت می کنند، در هر دو جنبه خرید و فروش وال استریت دیده می شود.

ظهور ستاره های حوزه سرمایه گذاری که در بانک های بزرگی مانند مورگان استنلی و بانک آمریکا، صندوق های سرمایه گذاری و صندوق های سهام خصوصی مانند بلک استون فعالیت می کنند، در هر دو جنبه خرید و فروش وال استریت دیده می شود.

این ستاره ها قصد دارند کسب وکارهای مدیریت سرمایه گذاری و بنگاه های کارآفرینی خود را نیز به هدف ایجاد تحولی در بخش خدمات مالی راه اندازی کنند. تاجران، بانکداران و معامله گرانی که به واسطه سن کمتر از ۳۰ سالشان متمایز شده اند، نه تنها عامل درآمدزایی فراوانی هستند، بلکه محصولات مالی و استراتژی های جدیدی را نوآوری می کنند. مثلا لوکاس داپلان را در نظر بگیرید که شرکت Crinkle را به عنوان یک کیف پول دیجیتال تاسیس کرده و هدف آن تغییر روش معاملات مالی مصرف کنندگان است. فرد اِرسام، کارآفرین جوان دیگری است که تلاش می کند به فراگیر شدن سیستم پول دیجیتال« بیت کوین» (Bitcoin) کمک کند.

به هر حال، موسسات مالی بزرگ همچنان مثل گذشته تاثیرگذارند و بیشتر پدیده های زیر۳۰ سال امسال در این موسسات مشغولند. مثلا سه نفر از اعضای این فهرست ۳۰ نفره، از جمله اندرو سیلورمن، از معامله گران برجسته اوراق قرضه که در سن ۲۸ سالگی به سمت مدیرعاملی یک شرکت رسیده، از کارمندان موسسه گلدمن سکز هستند.

برخی از این ستاره های جوان شرکت های بزرگی را که قبلا در آن کار می کرده اند، ترک کرده و شرکت های مدیریت مالی موفقی برای خود راه اندازی کرده اند.

به طور کلی، صندوق های سرمایه گذاری و صندوق های سهام خصوصی همچنان مقصد اصلی بهترین استعدادهای فکری هستند. مجله فوربس فهرستی ۳۰ نفره از استعدادهای زیر ۳۰ سال در حوزه های مالی و سرمایه گذاری را ارائه کرده که به معرفی ۱۰ نفر از آنها می پردازیم:

لویی آلوارادو، ۲۹ ساله

(Luis Alvarado)

لویی جوان ترین عضو تیم سرمایه گذاری بانک خصوصی Wells Fargo است که به تنهایی مسوول فرضیه سازی های بازار سرمایه است.

لوسی بالدوین، ۲۹ ساله

(Lucy Baldwin)

بالدوین مدیر تیم مدیریت تحقیقات موسسه گلدمن سکز در اروپا است و در کمیته بازبینی سرمایه گذاری فعالیت می کند. او قبلا ریاست بخش خرده فروشی و تحقیقات سهام مصرف کننده گلدمن در اروپا را بر عهده داشته است.

سم بارنت، ۲۴ ساله

(Sam Barnett)

بارنت که دانشمند و ریاضیدان است، قبل از اینکه تحصیلات دانشگاهی خود را تمام کند، صندوق سرمایه گذاری خود را تاسیس کرد و اکنون آن را به یک موسسه ۱۱۵ میلیون دلاری با ۱۵ کارمند ارتقا داده است.

استفان انسلی، ۲۹ ساله

(Stephen Ensley)

مشاور سرمایه گذاری سابق بخش ادغام و تملک بانک جی پی مورگان، اکنون رئیس یکی از مهم ترین صندوق های سهام خصوصی است. او به سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند توسعه محصولات دارویی کمک کرده است.

جورج باچیاشویلی، ۲۸ ساله

(George Bachiashvili)

جورج یک صندوق سهام خصوصی به ارزش ۶ میلیارد دلار را در گرجستان اداره می کند که حدود ۴۰ درصد تولید ناخاص داخلی این کشور می ارزد. این صندوق با حمایت نخست وزیر میلیاردر گرجستان که سرمایه اولیه یک میلیارد دلار را تامین کرد اداره می شود که البته با جنجال هایی همراه بوده است. گروه ابوظبی امارات و شرکت Milestone اینترنشنال چین هم دیگر سرمایه گذاران این صندوق هستند.

لی دروگن، ۲۷ ساله

(Leigh Drogen)

دروگن با راه اندازی سایت Estimize و برون سپاری ارزیابی هایی برای داده های کلیدی در مورد سود مالی، در وال استریت به شهرت رسید. سایت Estimize در تلاش برای ارزیابی های دقیق، اطلاعاتی از تحلیلگران مستقل بخش خرید و بخش فروش، همراه با اطلاعات سرمایه گذاران خصوصی را جمع آوری می کند.

ترسی بریت کول، ۲۹ ساله

(Tracy Britt Cool)

ترسی به عنوان شخصیتی بسیار تاثیرگذار در سازمان وارن بافت، کارآفرین معروف ظهور کرد. او تاکنون مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند شرکت بوده است.

لوکاس داپلان، ۲۲ ساله

(Lucas Duplan)

داپلان فقط کمی بیش از یکسال بعد از دریافت لیسانس کامپیوتر از دانشگاه استنفورد، یکی از مهیج ترین و جنجالی ترین شرکت های تازه تاسیس در آمریکا را مدیریت می کند. شرکت او به نام Clinkle قصد دارد روش انجام معاملات مالی را با استفاده از یک کیف پول دیجیتال که روی گوشی های موبایل نصب می شود، تغییر دهد. البته داپلان به دلیل اینکه بسیاری از کارمندان Clinkle در مدت زمانی کوتاه یا این شرکت را ترک کرده اند و یا اخراج شده اند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

فرد اِرسام، ۲۵ ساله

(Fred Ehrsam)

ارسام از موسسین شرکت کوین بیس (Coinbase) است. رواج استفاده از سیستم های پول دیجیتال باعث شده اِرسام ۲۵ ساله با مشارکت در تاسیس شرکت کوین بیس، این سیستم ها از جمله پول دیجیتال بیت کوین را دسترس پذیرتر کند. کاربران کوین بیس که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو واقع شده، با استفاده از حساب بانکی خود در آمریکا می توانند با دلار نرخ روز، به خرید و فروش بیت کوین بپردازند. در واقع این شرکت خدمات کیف پول آنلاین را برای ذخیره سازی، ارسال و دریافت بیت کوین ارائه می هد.

برایان فینشتن، ۲۸ ساله

(Brian Feinstein)

برایان کار خود را به عنوان یک تحلیلگر آغاز کرد و لقب جوان ترین عضو شرکت سرمایه گذاری BVP را در تاریخ ۱۰۰ ساله این شرکت گرفت. او در حال حاضر تیم سرمایه گذاری برزیل و روسیه این شرکت را مدیریت می کند و همزمان بر فرصت های اینترنتی و نرم افزاری آمریکا و اروپا متمرکز است. فینشتن همچنین یک سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری را در شرکت برزیلی بازی های کامپیوتری مدیریت کرده که توانسته درآمد آن را دو برابر کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه بدون سرمایه پولدار شویم؟
  جذب سرمایه از شرق
  معیارهای ارزش گذاری کالاهای وارداتی
  پردر امدترین مشاغل ایران کدام هستند؟
  سرمایه گذاران بزرگ چگونه زمان خود را مدیریت می کنند؟
  بررسی محدودیت های سرمایه گذاری خارجی در کشورهای پیشرفته
  5‌کشور‌ برتر برای‌ سرمایه‌گذاری‌ اقتصادی مسکن
  فواید بورس برای سرمایه‌ گذاران
  قیمت‌گذاری
  فرق بازار سرمایه و بازار پول چیست ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان