امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پُلیس در جستجوی دزد شیک ‌پوش(+عکس)

#1
دزد شیک‌پوش که با عابربانک سرقتی 27 میلیون تومان سکه و طلا خریده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

پُلیس در جستجوی دزد شیک ‌پوش(+عکس) 1

 

آبان امسال مردی که برای انجام کارهای اداری شرکتشان از بندرعباس به تهران سفر کرده بود، متوجه شد کیف کوچکش که حاوی کارت بانکی، کارت هویت و فیش بانکی‌اش سرقت شده است. مرد مسافر با حضور در پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران موضوع را خبرداد. هنوز ساعاتی از تشکیل پرونده قضایی و تحقیقات پلیس در این باره نگذشته بود که شاکی برای مسدود کردن حساب خود به شعبه‌ای در تهران رفت که متوجه شد فردی با حضور در بانک کارت بانکی وی را به کارمند شعبه نشان داده و مدعی شده که کارت بانکی‌اش دچار مشکل شده و می‌خواهد آن را مسدود و کارت بانکی دیگری دریافت کند. مرد سارق با این ترفند و فریب کارمند بانک کارت بانکی دیگری را دریافت کرده است. سارق سپس به فروشگاه‌های گوشی تلفن همراه، صرافی و طلافروشی رفته و با عابربانک شاکی 27 میلیون تومان خرید کرده بود.

ماموران با حضور در این مکان‌ها و بازبینی دوربین‌های مداربسته تصاویری به‌دست آوردند که نشان می‌داد عکس‌ها متعلق به همان سارق شیک‌پوش بوده که تصویر وی در بانک ثبت شده است.

سرهنگ ابوافضل عرب، رئیس پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد تهران در این باره گفت: با توجه به تلاش پلیس برای دستگیری سارق شیک‌پوش او هنوز دستگیر نشده است. بنابراین با درخواست بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران تصویر به‌دست آمده از سارق فراری در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی از هویت یا محل زندگی متهم فراری اطلاعاتی دارند، با پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد به‌ شماره تلفن 61022650 یا 63956683 خبر دهند.
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان