امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکاتی مهم در انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم ها

#1
نکاتی مهم در انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم ها
کیف زنانه می تواند تاثیر زیادی در جذاب و شیک پوش بودن یک خانم داشته باشد.
در این مطلب شما را با نکات مهم انتخاب یک کیف پول زنانه مناسب آشنا می کنیم.
با هم این نکات را مرور می کنیم.
مناسبت استفاده از کیف
باید بدانیم که از کیف پول می خواهیم در محل کار استفاده کنیم یا خرید های روزانه! در بیرون از منزل یا در مهمانی!! زیرا کیف پول هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده اند که بسیار زیبا می باشند.
رنگ کیف
در محل کار از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده کنید ولی در مهمانی ها کیف به رنگ های قرمز، صورتی و سیاه داشته باشید. می دانید چرا؟ این رنگ ها توجه را به خود جلب می نماید!
سایز کیف
اگر لوازم زیادی با خود ندارید کیف های پول کوچک بهترین انتخاب خواهد بود. البته سایز کیف پول می تواند متناسب با سایز بدن نیز متغیر باشد.
جنس کیف
همیشه کیف های چرم طبیعی را استفاده نکنید، تکراری می شوید! برای امور روزمره می توانید کیف هایی از جنس پارچه های ضد آب و یا چرم مصنوعی نیز استفاده کنید.
زمان استفاده از کیف
اگر کیفی را فقط برای یک مهمانی و یا یک فصل خریدید، سعی کنید کیف شما قیمت مناسبی داشته باشد ولی اگر دوست دارید یک کیف از یک برند گرانقیمت داشته باشید حواستان باشد که باید از آن برای مد زمان طولانی و زیاد استفاده نمایید. پس در هنگام انتخاب به این نکات بیشتر توجه و دقت داشته باشید.
کلام آخر
داخل کیف را چک نمایید که به اندازه کافی فضا برای لوازم شما داشته باشد. به علاوه خیلی هم به مد توجه نفرمایید که ممکن است ضرر کنید!!
۱- در چه مناسبتی می خواهید از آن استفاده کنید؟
توجه داشته باشید که از این کیف پول می خواهید در محل کار و برای خرید های روزانه بهره برید و یا می خواهید در مهمانی استفاده کنید؟ چرا که کیف پول هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده است.
۲- بودجه خود را مشخص کنید
از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدید آش می خورید! اگر بودجه مناسبی برای خرید کیف پول زنانه انتخاب نکرده اید به دنبال نمونه های ساده و کم زرق و برق بروید.
۳- چه رنگی را انتخاب می کنید؟
اگر قصد استفاده از این کیف در محل کار خود را دارید از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده نمایید. ولی اگر قصد استفاده از آن را در مهمانی دارید از رنگ های قرمز، صورتی و سیاه استفاده کنید چرا که این رنگ ها توجه را به خود جلب می کند.
۴- سایز مدنظرتان را انتخاب کنید
اگر با خود لوازم زیادی حمل نمی کنید از کیف های پول کوچک استفاده کنید. البته شاید با توجه به حجم بدن خود نیاز به استفاده از کیف های بزرگ تر نیز داشته باشید.
۵- به جنس کیف نیز توجه کنید
همیشه از کیف هایی که از چرم طبیعی ساخته شدند توجه نداشته باشید، اگر قصد استفاده از کیف برای امور روزمره خود را دارید کیف هایی از جنس پارچه های ضد آب و یا چرم مصنوعی نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.
۶- برای چه مدت قصد استفاده از کیف خود را دارید؟
اگر تنها می خواهید برای یک مهمانی و یا یک فصل از یک کیف استفاده کنید بهتر است، کیف هایی با قیمت مناسب انتخاب کنید ولی چنانچه می خواهید یک کیف از یک برند گرانقیمت داشته باشید بدانید که باید از ان برای مد زمان طولانی استفاده کنید. پس با دقت بیشتری به انتخاب بپردازید.
۷- به وب سایت چی بپوشم بیشتر سر بزنید
این وب سایت توسط متخصصان حوزه مد و لباس اداره می شود و همواره مطالب و محصولات مناسب شما را پیشنهاد می دهند.
نکات کلیدی در انتخاب کیف پول زنانه
داخل کیف را چک نمایید که به اندازه کافی فضا برای لوازمتان داشته باشد.
کیف های قدیمی خود را دور نیاندازید، ابتدا جایگزینی مناسب انتخا کنید سپس آن ها را دور بیاندازید.
هر دو هفته یکبار کیف خود را تمیز کنید.
خیلی هم به مد توجه نکنید چرا که ممکن است قصد استفاده از کیف را برای مدتی طولانی داشته باشید.
ارزش کیف دستی خانم ها به همراه وسایل درون آن حدود ۸۰۰ یورو اعلام شد
طبق تحقیقی در انگلستان ارزش کیف پول به همراه وسایل درون آن حدود ۸۰۰ یورو اعلام شد و این درحالی بود که خود این زنان ارزش کیف خود را کمتر از ۲۰۰ یورو حدس زدند!
سایز کیف، رنگ کیف، طول بند کیف ، تعداد دسته های آن و… از جمله فاکتورهایی هستند که همه ما آنها را در انتخاب کیف دخالت میدهیم.
رعایت نکات ریزی که به شما کمک میکنند تا انتخاب کیف هوشمندانه تری داشته باشید.
با انتخاب کیفی مناسب میتوانید توجه را از نقاط ضعف خود بردارید.
۱- اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما صرف‌نظر از رنگش هماهنگ شود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.
۲- به همراه لباس‌های چندرنگ یا لباسی با بافت‌های رنگی گوناگون باید از یک کیف تک‌رنگ خنثی استفاده کنید تا توجه را از لباس به سمت خود جلب نکند.
۳- اگر به لباس‌های مشکی و قهوه‌ای علاقه دارید، باید به سراغ کیف هایی بروید که رنگی هستند یا حداقل تکه‌های رنگی دارند. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بیشتر با لباس‌های شما هماهنگ خواهد بود.
۴- برای افراد قد بلند سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانند هر نوع کیفی را انتخاب کنید.
۵- اگر چه سایز دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیف پول بیشتر متاثر از مقدار وسایلی است که میخواهید با خود حمل کنید اما دقت کنید که اگر ریز اندام هستید کیف شما خیلی بزرگ نباشد.
۶ – شکل اندام خود را تعیین کنید و ضعف اندام خود را بشناسید. با انتخاب کیفی مناسب میتوانید توجه را از نقاط ضعف خود بردارید. به عنوان مثال کیف هایی زیر بازویی توجه را از پایین تنه شما بر میدارند. برای حالت برعکس نیز میتوانید از کیف هایی که روی کمر قرار میگیرند استفاده کنید.
۷- اگر شما بسیار بلند و لاغراندام هستید، یک کیف سایز بزرگ برای شما بسیار مناسب است. اگر درشت اندام و سنگین وزن هستید، از این نوع کیف‌ها خودداری کنید.
۸- کیف‌های قلنبه، بزرگ و حجیم، بیشتر مناسب دختران نوجوان است که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند.
۹- خانم‌هایی که کیف مستطیلی چمدانی شکل (چمدانک) به دست می‌گیرند، معمولا دوست دارند منحصر به فرد باشند و نظر و سلیقه خودشان را خیلی قبول دارند. اگر شما هم از همین گروهید، چمدانک، انتخاب خوبی است.
کیف خود را تمیز نگه دارید
جدای از اینکه چه نوع کیفی انتخاب میکنید مهم است که آن را تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن داخل کیف، کیف خود را روی میز خالی کنید و چیزهای به درد نخور مانند یک فهرست خرید و یا جعبه آدامسی که تمام شده را دور بریزید. بعد به سراغ کیف پول خود بروید، قبض‌های تاریخ گذشته و فیش‌های دستگاه‌های خودپرداز را دور ریخته و پول ها را مرتب کنید. چیزهایی که لازم است حتما در کیف شما باشد کیف پول، تلفن همراه و چند قطعه از لوازم آرایشی مانند رژ لب و کرم است.
تمیز کردن قسمت بیرونی کیف بسته به جنس آن متفاوت است.
كیف چرمی:
برای تمیز و براق كردن كیف چرمی‌ روش‌های مختلفی را می‌توانید به کار ببرید. برای مثال می‌توانید مقداری وازلین و روغن كتان را با هم تركیب كنید و روی كیف بكشید. مقدار اضافی آن را با دستمال كاغذی پاك كنید تا لباس‌هایتان را كثیف نكند. آغشته كردن كیف به پوست پرتقال هم در براق كردن آن مؤثر است.
كیف جیر و مخمل:
برای پاک کردن گرد و خاک از روی کیف جیرتان ابتدا روی آن برس زبری بكشید. سپس با یك دستمال نرم پارچه‌ای آن را تمیز كنید. استفاده از یك ورق سمباده هم می‌تواند كمك كننده باشد.
كیف منجوق‌دار:
یك تكه اسفنج را با كمی آب مرطوب كنید و به آرامی طوری كه كیف آسیب نبیند روی آن بكشید.
كیف پارچه‌ای:
برای پاک کرده كیف پارچه‌ای از محلول آب و صابون استفاده كنید. اگر لكه پاك نشد محلول آب و سركه را امتحان کنید.
پاسخ
آگهی
#2
نکاتی درباره خرید یک کیف خاص


﷯ چرا باید کیف لپتاپ بخریم؟
شاید جواب این سؤال کمی واضح باشد اما پیشنهاد میکنیم قبلاز خرید کمی تأمل کنید. پاسخهایی که میتوان ارائه کرد، از این قرار است: حملونقل لپتاپ با کیف آسانتر است، کیف لپتاپ تا حد قابلتوجهی از ضربه و آسیبهای احتمالی به لپتاپ جلوگیری میکند، برای جادادن شارژر، ماوس و سایر لوازم جانبی لپتاپ به یک کیف احتیاج دارید، کیف لپتاپ یک وسیله چندمنظوره است و هیچوقت بهعنوان یک وسیله لوکس نمیتوان به آن نگاه کرد.
﷯ انواع کیف لپتاپ
بسته به نوع کارایی، انواع کیف لپتاپ میتواند تغییر کند. برای مثال، شما در شرایط آبوهوایی خاصی زندگی میکنید یا اینکه قیمت، فاکتور اصلی انتخاب شما خواهد بود و… همه این موارد، شکل کیف را برای اشخاص مختلف متفاوت و تنوع کیف لپتاپ را در بازار بیشتر میکند. بسیاری از کیفهای موجود در بازار برای کاربری عمومی ساخته میشوند اما بعضی کیفها نیز برای کاربریهای خاص به بازار عرضه شدهاند. ازاینرو قبلاز خرید کیف لپتاپ باید بدانید که به چه نوع کیفی احتیاج دارید.
﷯کیف دستی لپتاپ
این مدل کیف لپتاپ را همه ما دیدهایم؛ عمومیترین و کاربردیترین نوع کیف لپتاپ. به لحاظ قیمت هم میتوان گفت بعداز کاور لپتاپ، ارزانترین انتخاب هستند. بستهبه سلیقه شما انواع مختلف این کیف وجود دارد و عموما قیمتی از حدود ۵٠هزارتومان تا ۴٠٠هزارتومان دارند.
﷯کولهپشتی لپتاپ
دانشجوها و کسانی که بهخاطر شرایط کاری مجبوربه حمل بیشتر لپتاپشان هستند، عموما از کولهپشتی استفاده میکنند. این نوع کیف برای طیکردن مسیرهای طولانی و برای آنهایی که ماشین ندارند، خیلی مناسب است؛ زیرا فشار و وزن را تقسیم میکند.
﷯کیف مسافرتی
کیف مسافرتی لپتاپ برای افرادی که رفتوآمدهای بینشهری بسیار دارند، گزینه مناسبی است. این نوع کیفها شباهت بسیار به چمدانهای مسافرتی دارند. در قسمت بالای کیف لپتاپ مسافرتی، یک دستگیره کشویی و در قسمت پایین معمولا دوچرخ کوچک وجود دارد. شما میتوانید لپتاپ را داخل کیف مسافرتی بگذارید و دستگیره کیف را باز کنید و مثل چمدانهای مسافرتی، آن را حرکت دهید. کیف مسافرتی لپتاپ معمولا از پارچه برزنت ، چرم یا چرم مصنوعی ساخته میشود. معمولا قیمت این دسته از کیفها بهدلیل کارایی بیشتر از حدود ٣٠٠هزارتومان به بالاست.
﷯ جنس کیف لپتاپ
جنس کیف لپتاپ نقش بسیار مهمی در قیمت تمامشده آن دارد. باید در زمان خرید دقت کنید که جنس کیف به گونهای باشد که ضدآب بوده و قابلیت شستشو داشته باشد. از نظر جنس، کیفها چند دسته هستند:
﷯کیف برزنتی
اغلب کیفهای موجود در بازار از جنس برزنت یا چیزی مشابه آن هستند. پارچه برزنت بهدلیل استحکام زیاد، قیمت مناسب و سازگاری با هر نوع آبوهوا در صنعت کیف لپتاپ کاربرد بسیار دارد. انواع کیف لپتاپ از جنس پارچه برزنت را میتوانید در بازار پیدا کنید.
﷯کیف چرمی یا چرم مصنوعی
اغلب کیفهای چرمی لپتاپ که در بازار موجود است، از جنس چرم مصنوعی هستند که کیفیتهای خوب یا بد دارند. قیمت کیفهای چرمی، گرانتر از کیفهای برزنتی بوده و همچنین وزن کیف چرمی لپتاپ از نوع برزنتی و جیر آن بیشتر است. برای تمیز و براقکردن کیفهای چرمی، واکسهای مخصوصی در بازار وجود دارد.این پیشنهاد ساده ما نیست، باور تازه طراحان لباس و کارشناسان مد است که مسئولیت ایجاد ستی زیبا و فاخر میتواند برعهده کیف باشد. طراحان خلاقیت و نبوغ خودشان را روی طرحها و نقشهای تازه کیف پیاده میکنند تا خانمها بتوانند با خریدن یک کیف تغییری چشمگیر در ست خود ایجاد کنند. زمانی کیفها به رنگهای مشکی و قهوهای محدود بودند اما حالا طراحان و تولیدکنندگان جسورانه سراغ جعبه سحرآمیز رنگها میروند. اگر قصد خرید کیف دارید، بهتر است قبل از خرید با مدلهای جدید کیف و طرحهای جدید آشنا شوید تا خریدی به روز داشته باشید.مشخص کنید چه مدت میخواهید از کیف پول استفاده کنید.اگر فقط برای این فصل یک کیف میخواهید، کیف ارزان ولی مد روز انتخاب مناسب تری است. و اگر برای مدت طولانیتری دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کیف پول را لازم دارید، از یک فروشگاه معتبر و مطمئن، یک کیف شیک و مجلسی تر انتخاب کنید. در این مرحله از انتخاب، بودجه تان را نیز در نظر بگیرید با یک دوست مشورت کنید اگر در انتخاب تان مطمئن نیستید، از دوستتان کمک بخواهید. اگر دوستی دارید که فروشنده پوشاک و کیف و کفش است، میتوانید روی توصیه هایش حساب کنید. اگر باز هم برای انتخاب مطمئن نیستید، به مجلات و سایتهای مد مراجعه کنید و ببینید دیگران برای موقعیت های مختلف از چه مدل کیف هایی استفاده می کنند.
﷯کیف جیر

جیر درواقع یک نوع چرم بسیار نازک است. جیر ظاهر بسیار قشنگی دارد و بهدلیل نرمی و لطافت و انعطاف، بیشتر برای خانمها مناسب است. قیمت کیفهای جیر بستهبه طراحی و اندازه با هم فرق میکنند اما در کل قیمت کیف جیر لپتاپ خیلی مناسب است و اکثر مردم میتوانند آن را تهیه کنند.
﷯ اندازه
اندازه لپتاپها استانداردهای مشخصی دارد که با واحد اینچ مشخص میشود. سایز لپتاپ براساس قطر صفحهنمایش درنظر گرفته میشود. کیفهای لپتاپ معمولا طوری طراحی میشوند که هر لپتاپی با هر اندازهای داخل آن جا شود. داخل اغلب کیفهای لپتاپ کمربندهای کشی وجود دارد که از تکانخوردن لپتاپ تاحد زیادی جلوگیری میکند اما اکیدا توصیه میکنیم یک کیف لپتاپ متناسببا اندازه لپتاپ بخرید.
﷯ فضای داخل کیف لپتاپ
میزان فضای و طراحی داخل کیف لپتاپ بسیار مهم است. اکثر کیفهای لپتاپ بهاندازه خودکار و دفترچه یادداشت و مدارک جا دارند. مهمترین دلیل اینکه اکثر کیفهای لپتاپ خیلی جادار نیستند این است که هرچه وسیله بیشتری در کیف لپتاپ بگذارید حملونقلش برای شما سختتر خواهد شد. بین تمام کیفها کولهپشتیهای لپتاپ یا کیفهای مسافرتی لپتاپ جادارتر هستند. پس در زمان خرید به این نکته توجه کنید.
﷯ ضربهگیر داخل کیف لپتاپ
ضربهگیر داخل کیف لپتاپ میتواند تاحد زیادی از آسیبدیدن لپتاپ جلوگیری کند. کیف لپتاپ بدون ضربهگیر با کیف معمولی هیچ فرقی ندارد. نوع، جنس و ضخامت ضربهگیر کیف لپتاپ اهمیت بسیار دارد. ضربهگیرهای لپتاپ به دو نوع کلی تقسیم میشوند:
ضربهگیر معمولی: در این مدل از پارچههای ضخیم یا کاغذ فشرده با روکش پارچهای(معمولا برزنتی) استفاده میشود. ضربهگیر معمولی انعطاف کمتری دارد.
ضربهگیر کپسولی: ضربهگیر کپسولی در کیفهای لپتاپ بهصورت حبابهای درشت است و هنگامیکه ضربهای به کیف لپتاپ وارد میشود، هوای داخل این حبابها خالی شده و به این شکل جلوی ضربه گرفته میشود. این حبابها نسبتا سفت بوده و بهراحتی تغییرحالت نمیدهند و بعداز رفع ضربه دوباره به حالت اول بازمیگردند.
﷯ کاور لپتاپ
کاور لپتاپ چیزی شبیه یک کیسه است که حالت کشسانی دارد. کاور لپتاپ معمولا ضخیم است و تاحدی جلوی ضربه را میگیرد. کاور لپتاپ بدنه لپتاپ را از خط و خش محفوظ نگاه میدارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از کاور لپتاپ، جلوگیری از نفوذ گردوخاک به بدنه لپتاپ است. کاور لپتاپ ارزانترین نوع کیف لپتاپ موجود در بازار است که پیشنهاد میکنیم درصورت داشتن کیف مناسب از آن استفاده کنید. در این صورت نیازی به خرید کیف مخصوص لپتاپ ندارید. بیشتر این کاورها برای دستگاههای ١٠اینچ استفاده میشوند که درون کیفی دیگر قرار میگیرند. قیمت این کاورها معمولا از ۴٠هزارتومان شروع میشود.


﷯ وزن کیف لپتاپ
وزن لپتاپها معمولا بین ٢ تا ٢.۵کیلوگرم است. البته برخی دستگاههای خاص، وزن بیشتر یا کمتری دارند؛ بنابراین اکیدا توصیه میکنیم که کیف لپتاپ سنگین نخرید؛ چون در کوتاهمدت دچار مشکل در حملونقل دستگاه خواهید شد. وزن لپتاپ + وزن شارژر + وزن کیف + وزن لوازم دیگر داخل کیف جمعا ممکن است به ۵ تا ۶کیلو برسد که کاربر را در مسافتهای طولانی با مشکل روبهرو میکند و برای سلامت او مضر است.
﷯ قیمت کیف لپتاپ
شاید عامل مهم دیگر هنگام خرید پساز تمام مواردی که عنوان شد، قیمت باشد. بههرحال قیمت، عامل اصلی و تعیینکنندهای خواهد بود. نمیخواهیم زیاد درباره آن سخن بگوییم اما یک توصیه کلی میکنیم و آن اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید تا دستگاه چندمیلیونی شما ضربه نبیند و هزینه بیشتری را متحمل نشوید.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Question اسم قاره های جهان از کجا و چطور انتخاب شده است؟
Rainbow انتخاب رنگ لاک با توجه به رنگ پوست شما
  چرا آقایان همیشه در رؤیای خانم زیبا و جذاب هستند؟
  نکاتی مهم و اساسی برای داشتن خوابی راحت
  برای جلوگیری از آتش گرفتن خانه باید نکاتی را رعایت کرد .
  چگونه یک سینک مناسب را برای آَشپزخانه انتخاب کنیم
  نکاتی که قبل از ورزش باید رعایت کرد
  نکاتی جالب و دانستنی درباره عطسه
  آداب کراوات زدن و نکاتی برای ظاهر مناسب
  نكته‌های‌ مهم آرایشی كه خانم‌ها نادیده می‌گیرند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان