نظرسنجی: به نظر شما امسال چه کسی برنده توپ طلا خواهد شد؟
این نظرسنجی بسته شده است.
کریستیانو رونالدو
100.00%
1 100.00%
لیونل مسی
0%
0 0%
نیمار داسیلوا
0%
0 0%
در کل 1 رأی 100%
*شما به این گزینه رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توپ طلا

#1
اعلام اسامی 3 نامزد نهایی توپ طلای 2015



















دقایقی پیش در زوریخ، مقر فیفا، اسامی سه بازیکن نهایی برای دریافت توپ طلای سال 2015 اعلام شد.




توپ طلا 1
















به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که اسامی 23 بازیکن به عنوان نامزدهای نهایی توپ طلای سال 2015 اعلام شد. از مسی، سوارز، نیمار و رونالدو به عنوان اصلی ترین گزینه های نهایی یاد می شد و دقایقی پیش سرانجام 3 بازیکن فینالیست توپ طلا مشخص شدند و نام آنها اعلام شد. بر این اساس لئو مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار برای کسب توپ طلا وارد رقابت نهایی خواهند شد.









توپ طلا 1







همچنین اسامی سه مربی به عنوان نامزدهای نهایی انتخاب برترین مربی سال 2015 اعلام شد: لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، پپ گواردیولا سرمربی بایرن و خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتینی تیم ملی شیلی. 









توپ طلا 1







انریکه همراه بارسلونا تا بدینجا موفق به کسب 4 قهرمانی ارزشمند در سال 2015 شده؛ از جمله فتح سه گانه. پپ گواردیولا بایرن را قهرمان بوندسلیگا و سامپائولی نیز شیلی را قهرمان کوپا آمریکا کرد.









توپ طلا 1






سه گل نیز به عنوان نامزدهای نهایی گل برتر سال 2015(جایزه پوشکاش) انتخاب شدند: گل لئو مسی به بیلبائو در فینال کوپا دل ری، گل فلورنزی(بازیکن رم) به بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان 2015-2016 و نیز گل وندل لیرا در بازی اتلتیکو گویانینزه و گویانزیا در تاریخ 11 مارس.




قرار است 21 دی ماه، برندگان نهایی طی مراسمی ویژه در زوریخ معرفی شوند.














><><><><>><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><<><>>










طفره راموس از پاسخ به این سوال : چه کسی برنده ی توپ طلا میشود !


سرخیو راموس، کاپیتان اول رئال مادرید، به مناسبت 6 میلیونی شدن فالوئرهایش در توئیتر، روز گذشته برای مدت محدودی به سوالات هوادارانش پاسخ گفت.
 




راموس در این مصاحبه توئیتری، به سوالات بسیاری پاسخ گفت؛ با این حال مدت زمان محدود این مصاحبه، یکی از مهمترین دلایلی بود که او نتوانست به چندین سوال مهم پاسخ بدهد. البته نگاهی به برخی از این سوالات نشان می دهد که راموس در پاسخ ندادن به آنها به نوعی سیاست به خرج داده و ترجیح را به بی جواب گذاشتن آنها گذاشته است.



 



در زیر نگاهی داریم به سوالاتی که راموس به هر دلیلی از پاسخ به آنها طفره رفت:



چه بازیکنی شایسته توپ طلاست؟



چرا رئال در پیروزی در بازی های مهم با دشواری مواجه می شود؟



خیلی از ما دلمان برای آنچلوتی تنگ شده؛ تو چطور؟



آیا واقعا رونالدو قصد جدایی از رئال را دارد؟



بین آنچلوتی و بنیتس، کدام را انتخاب می کنی؟



چرا به سختی انگلیسی صحبت می کنی؟



واقعا در تابستان قصد ترک رئال را داشتی؟



نظرت در مورد قهرمانی های فراوان بارسلونا در چند سال اخیر چیست؟


رونالدو: شرط می‌بندم توپ طلای 2016 به نیمار می‌رسد


ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل اطمینان دارد که در سال 2016 ، توپ طلا به نیمار خواهد رسید اما او در سال جاری شانسی برای رسیدن به این جایزه ندارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، فدراسیون بین‌المللی فوتبال دوشنبه هفته آینده فهرست سه نفره نهایی نامزد‌های توپ طلا در سال 2015 را اعلام خواهد کرد و قرار است برنده نهایی 11 ژانویه انتخاب شود.
برزیلی‌ها در 20 سال اخیر بیشترین توپ طلا را به دست آورده‌اند. ستاره‌های چون روماریو، ریوالدو، رونالدو، رونالدینیو و کاکا از سال 1994 تا 2007 موفق شدند 8 بار توپ طلا را به دست آورند اما از آخرین باری که کاکا در سال 2007 توپ طلا را به دست آورد، هیچ بازیکنی از سلسائو نتوانسته به این افتخار دست پیدا کند.
رونالدو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل اطمینان دارد که نیمار می‌تواند این طلسم را بشکند و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. او گفت: می توانم شرط‌بندی کنم که توپ طلا سال آینده به نیمار خواهد رسید. نیمار هنوز بازیکن جوانی است و نیاز به تجربه دارد. این درحالی است که مسی و رونالدو در اوج پختگی هستند.
او ادامه داد: رونالدو و مسی در سال 2015 شانس بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان برای کسب توپ طلا دارند اما نوبت نیمار هم می‌رسد. امیدوارم او بتواند به سلطه مسی و رونالدو پایان دهد اما در سال جاری این شانس را ندارد.
رونالدو درباره این سوال که آیا نیمار این شانس را دارد تا جزو سه گزینه نهایی در سال جاری باشد، پاسخ داد: نمی دانم که آیا نیمار در سال جاری جزو سه گزینه نهایی خواهد بود یا نه اما او این توانایی را دارد که به زودی این جایزه را به دست آورد.
نیمار در سال جاری عملکرد درخشانی در بارسلونا داشته است. او فصل قبل توانست سه گانه را با آبی- اناری‌ها کسب کند و در فصل جاری هم از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او و ستاره‌های دیگری چون لوئیس سوآرس، زلاتان ابراهیموویچ و روبرت لواندوفسکی این شانس را دارند تا پس از رونالدو و مسی، نفر سوم نامزد توپ طلا در سال 2015 باشد اما به احتمال خیلی زیاد این جایزه به مسی خواهد رسید و این ستاره آرژانتینی پنجمین توپ طلای خود را به دست خواهد آورد.
انتهای پیام
آگهی
#2
لطفا قبل از گذاشتن موضوع جست و جو کنید 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=250130


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان