21-11-2015، 15:07
هر لینکی که از صفحههای سایتهای مختلف به صفحهای از طراحی سایتتان میآید و از طریق موتورهای جستجو شناخته میشود در اصطلاح متداول به آن لینک، بک لینک میگویند.
بک لینک در بالا بردن رینگینگ و بهینه سازی سایت نقش مثبتی دارد، پس هماره برای خیلی از کسانی که در زمینه بهینه سازی سایت مشغول هستند پرسشهایی را در باره نحوه با ارزش بودن این بک لینکها مطرح میشود اینکه کدام یک از آنها نقش زیادی در بهینه سازی سایت دارد و برای آن مناسبتر است. در این نوشته سعی میکنیم به نکتههایی اشاره کنیم که بر باارزش بودن بک لینکها متمرکز هستند.
اولین نکته: ربط موضوعی میان طراحی سایت و صفحههای آن در باارزش بودن بک لینکها اثر دارد. پس به منظور خودداری از آسیب دیدن بهینه سازی سایت بایست صفحه بک لینک گرفته شده با صفحه لینک گشته مربوط باشد و در ضمن لینک گرفته شده با مطلب درون صفحه نیز مربوط باشد.
دومین نکته: محتوای سایت و صفحهای که میخواهید از آنجا بک لینک بدهید دومین نکتهای است که بایست به آن توجه کنید. پس به منظوز خودداری از پایین آمدن بهینه سازی سایت بایست محتواهای سایت بک لینک گرفته شده صحیح و درست و بدون خطا باشند. همینطور بایست بدانید که محتواهای سایت بک لینک گرفته شده توسط ربات تهیه نشده باشد. توجه کنید که سایت بک لینک گرفته شده در شبکههای اجتماعی اکانت داشته باشد و به سایر سایتهای مناسب و خوب نیز لینک شده باشد.
سومین نکته: ارزش بک لینکها را هم بررسی کنید. بایست دیقت کنید که این بک لینکها قادرند باعث جلب نظر مشتری یا مخاطبانتان در حیطه کسب و کارتان شوند یا نه. همینطور آیا این بک لینک قادرند منجر به مشاهده شدن بیشتر سایت شما شوند؟
چهارمین نکته: اگر کاربری بر روی بک لینک مورد نظر کلیک نمود انتظار دارد که بر دادههایش اضافه شود و این بک لینکها بایست این خواسته را برآورده سازند.
پنجمین نکته: فایده به کارگیری از بک لینکها، بهینه سازی سایت میباشد پس توجه کنید صفحهای که از آن لینک میگیرید ایندکس شده باشد، در جهت موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد، صفحه دست کم ۵۰۰ کلمه محتوا را دارا باشد، متن استفاده شده در لینک نرمال باشد.
مختصر اینکه در حالتی یک بک لینک روی بهینه سازی سایت اثر دارد که برای مخاطب سودمند باشد و کلیک نمودن بر روی آن دادههای سودمندی برای مخاطب داشته باشد و همچنین باعث بهینه شدن ارزش صفحهای که لینک در آن واقع شده گردد تا موتور جستجوی گوگل سودمندی بک لینک را تشخیص بدهد.
بک لینک در بالا بردن رینگینگ و بهینه سازی سایت نقش مثبتی دارد، پس هماره برای خیلی از کسانی که در زمینه بهینه سازی سایت مشغول هستند پرسشهایی را در باره نحوه با ارزش بودن این بک لینکها مطرح میشود اینکه کدام یک از آنها نقش زیادی در بهینه سازی سایت دارد و برای آن مناسبتر است. در این نوشته سعی میکنیم به نکتههایی اشاره کنیم که بر باارزش بودن بک لینکها متمرکز هستند.
اولین نکته: ربط موضوعی میان طراحی سایت و صفحههای آن در باارزش بودن بک لینکها اثر دارد. پس به منظور خودداری از آسیب دیدن بهینه سازی سایت بایست صفحه بک لینک گرفته شده با صفحه لینک گشته مربوط باشد و در ضمن لینک گرفته شده با مطلب درون صفحه نیز مربوط باشد.
دومین نکته: محتوای سایت و صفحهای که میخواهید از آنجا بک لینک بدهید دومین نکتهای است که بایست به آن توجه کنید. پس به منظوز خودداری از پایین آمدن بهینه سازی سایت بایست محتواهای سایت بک لینک گرفته شده صحیح و درست و بدون خطا باشند. همینطور بایست بدانید که محتواهای سایت بک لینک گرفته شده توسط ربات تهیه نشده باشد. توجه کنید که سایت بک لینک گرفته شده در شبکههای اجتماعی اکانت داشته باشد و به سایر سایتهای مناسب و خوب نیز لینک شده باشد.
سومین نکته: ارزش بک لینکها را هم بررسی کنید. بایست دیقت کنید که این بک لینکها قادرند باعث جلب نظر مشتری یا مخاطبانتان در حیطه کسب و کارتان شوند یا نه. همینطور آیا این بک لینک قادرند منجر به مشاهده شدن بیشتر سایت شما شوند؟
چهارمین نکته: اگر کاربری بر روی بک لینک مورد نظر کلیک نمود انتظار دارد که بر دادههایش اضافه شود و این بک لینکها بایست این خواسته را برآورده سازند.
پنجمین نکته: فایده به کارگیری از بک لینکها، بهینه سازی سایت میباشد پس توجه کنید صفحهای که از آن لینک میگیرید ایندکس شده باشد، در جهت موتورهای جستجو قابل مشاهده باشد، صفحه دست کم ۵۰۰ کلمه محتوا را دارا باشد، متن استفاده شده در لینک نرمال باشد.
مختصر اینکه در حالتی یک بک لینک روی بهینه سازی سایت اثر دارد که برای مخاطب سودمند باشد و کلیک نمودن بر روی آن دادههای سودمندی برای مخاطب داشته باشد و همچنین باعث بهینه شدن ارزش صفحهای که لینک در آن واقع شده گردد تا موتور جستجوی گوگل سودمندی بک لینک را تشخیص بدهد.