امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین مکان های تفریحی مشهد

#1
بهترین مکان های تفریحی مشهد
یکی از مهمترین ها در تور مشهد رفتن به جاذبه های گردشگری و لذت بردن از تفریحات مشهد هست .این تفریحات برای همه ی گروه های سنی به خصوص بچه ها مناسب هستش .همراه ما باشید تا با این تفرجگاه های پربازدید آشنا بشین .

موزه تاریخ طبیعی مشهد

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌تونین بدون سرگردانی زیاد با طبیعت و جاذبه های گردشگری مشهد و اطرافش آشنا بشین ، رفتن به موزه تاریخ طبیعی این شهره . این موزه جزو موزه های مشهد هست در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شده ، خیلی دقیق و جمع و جور اقلیم مشهد رو معرفی می‌کنه . تو این موزه با بخش‌های مختلف جانور شناسی ، گیاه‌شناسی، دیرین‌شناسی و زمین‌شناسی روبه‌رو می‌شوید . در طبقه همکف این ساختمان، نمایشگاه و مخزن نگهداری مهره‌داران و بی مهره‌ها وجود داره .

دریاچه وکیل آباد

این دریاچه که به صورت فصلی است در پارک جنگلی وکیل آباد که یکی از مهم ترین دیدنی های مشهد هست قرار دارد، اینجا نزدیکترین ییلاق عمومی مشهد است که در فاصله ۸ کیلومتری شمالغرب مشهد قرار گرفته و بلوار عریض و بسیار زیبای وکیل آباد - میدان آزادی را به روستا و پارک جنگلی وکیل آباد متصل می نماید.این دریاچه نزدیک بازار بین الملل و مراکز خرید مشهد هست و برای اینکه وقتی خرید برمیگردید ، بچه ها خسته و کسل نشن یه پارک بزرگ با تعداد زیادی وسیله بازی بادی وجود داره که می تونه خیلی سرگرم کننده باشه .

باغ گیاه شناسی مشهد

باغ گیاه شناسی مشهد که جزو دیدنی های مشهد محسوب میشه شامل بخش های مختلفی از جمله باغ گل رز، قطعه آموزشی و نمایشی، مجموعه گیاهی منطقه رویشی ایران، مجموعه آربراتوم و سیستماتیک گیاهی، باغ میوه های بومی ایران، مجموعه گیاهی سوزنی برگان، مجموعه نمایشی باغ صخره ای و مجموعه نهالستان و گلخانه های تکثیریه. این باغ به منظور حفاظت و نگهداری از گیاهان و تهیه بانک ژن زنده گیاهی، آشنایی دانشجویان و شهروندان با انواع گونه های گیاهی، انجام برنامه های مطالعاتی و پژوهشی، ترویج استفاده شهروندان از گل و گیاه و ... احداث شده . این باغ در بلوار جمهوری اسلامی، حد فاصل چهارراه مقدم و میدان غدیر واقع شده.

کوهسنگی مشهد

در دل دو رشته کوه سنگی در جنوب غربی شهر مشهد یکی از جاذبه های گردشگری مشهد و تفرجگاه های ساکنین دیده میشه که در ایام مختلف سال مراجعه کننده داره به خصوص از قشر جوون و بچه سال . این پارک قدیمی و مثلثی شکل که به کوهسنگی مشهوره بعد از حرم مطهر و آرامگاه فردوسی پربازدیدترین مکان شهر به حساب میآید . یه نکته جالب در مورد این مکان که شاه عباس در ۱۶ سالگی در این مکان تاجگذاری کرده . این پارک در مجاورت بافت شهری وبخشی از جاده کمربندی که جاده آسیایی نام داره ، قرار گرفته .


برای ثبت نام در تور مشهد با ما تماس بگیرید ............88548853
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پارک تفریحی برادران وارنر
  با سفر به پاتایا بهترین لحظات عمر خود را تجربه کنید
  انتخاب بهترین فصل جنوب برای گشت و گذار!
Thumbs Up با 10 مکان شگفت انگیز و ناشناخته در دنیا آشنا شوید!
  پر نقش و نگارترین و زیباترین مکان های دنیا
  این مکان‌ها در انیمیشن‌های دیزنی، واقعیت دارند!
  ☠☠مکان های ترسناکی که بازدید آن ها توصیه نمیشود☠☠
  اگر شلوغی را دوست ندارید به این مکان ها نروید
  |۹ مکان اسرار آمیز جهان|
Rainbow زییاترین مکان های تفریحی آمستردام (:

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان