امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد

#1
Lightbulb 
آغاز سال 2015 برای اهالی سینما سال خوش یمنی پیش بینی می شود چراکه در این سال قرار هست تقریبا برای هر سلیقه ای ، اثری شاخص به نمایش درآید. در این گزارش سعی کرده ایم به اختصار به معرفی مهمترین آثاری که قرار هست در سال 2015 به نمایش درآیند اشاره ای داشته باشیم تا شما نیز با
فیلمهای مهمی که قرار هست در سال 2015 به نمایش درآید بیشتر آشنا شوید

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

چپی ( Chappie ) : نیل بلومکمپ، سازنده فیلم محبوب « ناحیه 9 » و اکشن پر فروش « ایلیزیوم » ، در جدیدترین ساخته اش ، با یک ربات شیرین به نام " چپی " به سینماها خواهد آمد. « چپی » احتمالا یکی از فیلمهای مطرح سال 2015 خواهد بود.
داستان « چپی » هنوز به طور کامل مشخص نشده اما در خلاصه آن آمده که فردی به نام وینست ( با بازی هیو جکمن ) رباتی به نام چپی را می دزدد و او را در خانواده عجیب و غریبی بزرگ می کند.
در « چپی » بازیگران مطرحی همچون هیو جکمن ، سیگورنی ویور و یار همیشگی بلوکمپ یعنی شارلتو کپلی حضور دارند.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

خشمگین 7 (Furious 7 ) : هفتمین قسمت از مجموعه فیلمهای « سریع و خشمگین » که با نام « خشمگین 7 » ساخته شده، احتمالا یکی از پرفروش ترین های سال 2015 خواهد بود. در آخرین قسمت این مجموعه تمامی بازیگران قسمت قبلی حضور دارند و تنها این پُل واکر هست که احتمالا در بخش هایی از فیلم ، برادرش به جای او ایفای نقش خواهد کرد چراکه وی در جریان یک تصادف درگذشت. هفتمین قسمت از « سریع و خشمگین » را جیمز وان ساخته که بیشتر او را با آثار ترسناکی نظیر « Insidous » و سری فیلمهای « اره » می شناسند.
« خشمگین 7 » درباره فردی به نام دکارد شاو ( جیسون استاتم ) است که قصد دارد انتقام خون برادرش را از دومنیک ( ون دیزل ) و خانواده اش بگیرد.
در « خشمگین 7 » بازیگران مشهوری از جمله : ون دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز، پُل واکر، جیسون استاتم و کرت راسل ایفای نقش کرده اند.
معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

انتقام جویان 2 : دوران اولترون (The Avengers: Age of Ultron ) : قسمت اول از مجموعه فیلمهای « انتقام جویان » در سال 2012 به فروش خیره کننده ای در سینما دست یافت و راه را برای ساخت دنباله های دیگر این مجموعه به خوبی هموار کرد. قسمت دوم این مجموعه قطعاً یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین فیلمهای سال 2015 خواهد بود.
داستان قسمت دوم این فیلم درباره گروهی از ربات ها به نام اولترون می باشد که تبدیل به دشمن شماره یک دنیا می شوند و انتقام جویان برای نجات بشر از دست این ربات ها وارد میدان می شود.
در قسمت دوم « انتقام جویان » رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، اسکارلت یوهانسون، ادریس البا، مارک رافالو، تام هیدلستون، ساموئل ال جکسون، جرمی رینر و کریس همسورث ایفای نقش کرده اند.پ

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

مکس دیوانه : جاده خشم (Mad Max: Fury Road) : جدیدترین قسمت از سری فیلمهای « مکس دیوانه » اینبار بدون حضور مل گیبسون، با بازی تام هاردی به سینماها خواهد آمد تا موفقیت های قسمت قبل را تکرار کرده باشد. پروسه طولانی ساخت قسمت جدید این مجموعه باعث شده تا کنجکاوی ها در مورد محتوای فیلم بیشتر شود و عطش طرفداران برای نمایش فیلم نیز بیشتر شود.
داستان فیلم در محیطی آخرالزمانی رخ می دهد و داستان مردمانی را روایت می کند که در زندگی بیابانی خود برای تهیه مایحتاج ضروری زندگی شان به جدال می پردازند.
قسمت جدید « مکس دیوانه » را جورج میلر کارگردانی کرده و بازیگرانی از جمله تام هاردی، چارلیز ترون و نیکلاس هولت در آن ایفای نقش کرده اند.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

سرزمین فردا (Tomorrowland) : یکی از پروژه های بزرگ و در عین حال مخفی کمپانی دیزنی فیلم « سرزمین فردا » می باشد که ظاهراً قرار بوده در سال 2014 به نمایش درآید اما پروسه ساخت آن بطول انجامیده و قرار است ک در سال 2015 به نمایش دراید
« سرزمین فردا » را برد بیرد کارگردانی کرده و درباره سفر گروهی از افراد به خارج از کره زمین و رسیدن به مکانی اسرار آمیز به نام « سرزمین فردا » می باشد.
مشهورترین بازیگر فیلم جدید برد بیرد ، جورج کلونی می باشد و در کنار او می توان به بازیگرانی نظیر بریت رابرتسون و هیو لاوری اشاره کرد.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

دنیای ژوراسیک (Jurassic World) : پس از بازنمایش قسمت های قبلی « پارک ژوراسیک » در سینما به صورت سه بعدی و استقبال بسیار خوب تماشاگران از آن ، قسمت جدید این فیلم با نام « دنیای ژوراسیک » با بهره گیری از تکنیک های جدید جلوه های ویژه قرار هست در سال 2015 به اکران در آید و گفته شده که از گونه ای تازه از دایناسورها که به تازگی توسط باستان شناسان کشف شده نیز رونمایی خواهد شد.
« دنیای ژوراسیک » را کالین ترورو که پیش از این تنها سابقه ساخت یک فیلم به نام « امنیت تضمین نشده » را در کارنامه دارد، ساخته شده و بازیگرانی نظیر کریس پرات و جودی گریر در آن ایفای نقش کرده اند.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

ترمیناتور : جنیسیس (Terminator: Genisys ) : پنجمین قسمت از سری فیلمهای محبوب « ترمیناتور » یکی از امیدهای اکران سال 2015 خواهد بود و بسیاری از مخاطبین سینما منتظر هستند تا ببینند که آیا با بازگشت آرنولد شوارتزنگر به این مجموعه می توان دوباره شاهد اوج گیری این مجموعه فیلمها بود یا خیر.
پنجمین قسمت از « ترمیناتور » را آلن تیلور کارگردانی کرده که آخرین فیلمش « ثور : دنیای تاریک » بوده است. در « ترمیناتور : جنسیس » بازیگرانی از جمله آرنولد شوارتزنگر، جیسون کلارک، امیلیا کلارک و جی کی سیمونز حضور دارند.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

مرد مورچه ای (Ant-Man ) : قهرمان جدید کمپانی مارول به نام " مرد مورچه ای " بطور رسمی در سال 2015 به سینماها خواهد آمد و باید دید که آیا می تواند رقیب خوبی برای قهرمانان سرسخت کمپانی دی سی باشد یا که خیر. البته از الان برخی از سینماگران از شباهت شخصیت مرد مورچه ای با مرد عنکبوتی انتقاد کرده اند و باید دید که این انتقادات پس از نمایش فیلم نیز پابرجا خواهد ماند یا که خیر.
« مرد مورچه ای » را پیتون رید کارگردانی کرده که معمولا از او کمدی های عاشقانه ای نظیر « مرد بله قربان گو / Yes Man » را به یاد داریم. در « مرد مورچه ای » پُل رود در نقش مرد مورچه ای ظاهر شده و اوانجلینا جولی، مایکل داگلاس و هایلی اتول او را در این فیلم همراهی می کنند.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

شبح (Spectre ) : قسمت جدید از سری فیلمهای « جیمز باند » با نام « شبح » نیز یکی از فیلمهای مورد انتظار در سال 2015 می باشد. تابحال اطلاعات خیلی دقیقی درباره « شبح » منتشر نشده اما یکی از جنجالی ترین اتفاقات درباره فیلم بودجه هنگفتی است که ظاهرا به آن اختصاص داده شده و رسانه ها از ارقامی نجومی 200 الی 300 میلیون دلار سخن به میان آورده اند!
« Spectre » را سم مندز کارگردانی کرده و اینبار بازیگران مشهور زیادی در فیلم حضور دارند که از جمله آنان می توان به دنیل کریگ، رالف فاینس، کریستوف والتز، مونیکا بلوچی و لی سیدوکس فرانسوی اشاره کرد.

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1

عطش مبارزه : زاغ مقلد – قسمت دوم (The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 ) : آخرین قسمت از سری فیلمهای « عطش مبارزه » قطعا یکی از پر فروش ترین آثار به نمایش درآمده در سال 2015 خواهد بود چراکه پایانی است بر ماجراجویی کتنیس و به توفیق رسیدنش در انتهای داستان. به نظر می رسد کمتر کسی باشد که خواهان تماشای به نتیجه رسیدن تلاش های کتنیس برای تثبیت آزادی در این مجموعه فیلمها نباشد!
در قسمت آخر « عطش مبارزه » تمامی بازیگران قسمت های قبل حضور دارند که از جمله آنها می توان به جنیفر لارنس، جاش هاتچرسون ، لیام همسورث، وودی هارلسون، جولیان مور، فیلیپ سیمور هافمن، الیزابت بنکس و دونالد ساترلند اشاره کرد.
معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط MS.angel
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی فیلم یک جن زده ی آمریکایی - An American Haunting 2005
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال2022 Wednesday Addams
  معرفی فیلم Knives Out 2019 (چاقوکشی)
  معرفی فیلم بلوند (Blonde 2022)
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
Photo معرفی برترین فیلم های انگیزشی(پارت 2)
  معرفی فیلم قلب های شیمیایی ( Hearts Chemical)
Photo معرفی برترین فیلم های انگیزشی(پارت 1)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان