امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«کودکی هایم»؛ اثری که مشکلات زندگی یک مادر و دختر روستایی را به تصویر می‌کشد

#1
 «کودکی هایم»؛ اثری که مشکلات زندگی یک مادر و دختر روستایی را به تصویر می‌کشد 1
سینماپرس: شاهد سلطانی آزاد فیلمنامه نویس و کارگردان فیلم های مستند در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: این روزها در حال فیلمبرداری فیلم کوتاه «کودکی هایم» با محوریت مصائب و مشکلات زندگی یک مادر و دختر روستایی هستم که می تواند برای عموم مخاطبان دارای جذابیت باشد.

کارگردان فیلم مستند «جوانمرد فاضل» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تهیه کنندگی این فیلم را گروه تلویزیونی شاهد بر عهده دارد چرا که روایت زندگی این مادر و دختر در حاشیه پرداختن به بخشی از دوران جنگ و ۸ سال دفاع مقدس است.
وی سپس در مورد لوکیشن این فیلم کوتاه و مراحل تولید این اثر اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به ۱ ماه است که در نزدیکی شهر عقدا که از توابع استان یزد است مشغول فیلمبرداری «کودکی هایم» هستیم که قطعاً عنوان این فیلم تا قبل از به پایان رسیدن تصویربرداری به پایان خواهد رسید؛ خانه ای روستایی که به صورت تک در دل کویر یزد وجود دارد لوکیشن اصلی فیلم ما است که خط آهن از کنار آن می گذرد.
سلطانی آزاد در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه قرار بوده این اثر در فصل تابستان ساخته شود خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات متعدد مالی امکان تولید این فیلم در فصل تابستان میسر نشد و همین باعث شد تا کمی تغییرات در فیلمنامه اعمال کنیم و از سوی دیگر حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان را از دست بدهیم؛ اما امیدوارم که «کودکی هایم» بتواند در جشنواره های متعدد سینمایی حضور پیدا کند.
کارگردان مستند «چهل شاهد» ادامه داد: من در این فیلم ترجیح دادم که از حضور نابازیگران بهره مند شوم چرا که خط و فضای داستانی به گونه ای است که ما نیاز به بازیگرانی بکر داشتیم تا مخاطب بدون پیش زمینه قبلی از آن ها بتواند با اثر ارتباط برقرار کند و محو تماشای بازیگران محبوبش نشود.
این سینماگر تأکید کرد: قطعاً حضور نابازیگران در فیلم هایی که از فضای نو و بکر بهره می برند برای دیده شدن یک اثر موثر است؛ این فیلم داستان یک مادر دختری است که طی سال های ۶۳-۶۴ در خانه ای در دل کویر زندگی می کنند و پدر خانواده نیز به جبهه رفته و این سرآغاز ماجراهایی برای کودک می شود تا چشم انتظار بازگشت پدرش باشد.
سلطانی آزاد در خاتمه زمان این اثر را بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه عنوان کرد و در مورد عوامل این فیلم گفت: تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده من است و داود دلاور نیز به عنوان مدیر تصویربرداری مرا در این اثر یاری می کند؛ مبینا دهقان دختر بچه ۶ ساله یزدی نیز بازیگر اصلی این فیلم است که امیدوارم زحماتش به خوبی دیده شده و مورد توجه قرار بگیرد.
«کودکی هایم»؛ اثری که مشکلات زندگی یک مادر و دختر روستایی را به تصویر می‌کشد 1


پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  تصویر جدید فیلم Wonder Woman 1984 نمای بهتر از لباس عقاب طلایی را نشان می‌دهد
  تصویر تازه فیلم Avatar 2 ژنرال آردمور را نشان می‌دهد
  تصویر تازه سریال Falcon and Winter Soldier تحول یک ابرشرور را نشان می‌دهد
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما
  اولین تصویر ینیفر با بازی آنیا چالوترا در فصل دوم سریال The Witcher منتشر شد
  رایان رینولدز تصویر جدیدی از فیلم Red Notice را منتشر کرد
  اولین تصویر از فصل دوم سریال Batwoman منتشر شد
  فیلم زندگی مخزن‌الاسرار «حاج قاسم» ساخته می‌شود
  رافعی: «بُهت» از اهمیت عقل در زندگی سخن می‌گوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان