امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متهم، هنگام فرار از ارتفاع سقوط کرد

#1
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اتهامات و نحوه مرگ متهم به سرقت منزل در جریان فرار از دست سرگرد پلیس آگاهی را تشریح کرد. به گفته سرهنگ گزافی، متهم در جریان پیگیری یک پرونده سرقت منزل تحت تعقیب بود و پس از شلیک پلیس و مجروحیت از ارتفاع سقوط کرد. 

پنجم تیر امسال و از طریق تماس زنی با مرکز فوریت های پلیسی110، اطلاعاتی مبنی بر حضور مشکوک چند جوان داخل یک رستوران در منطقه تهرانپارس اعلام شد. این زن به ماموران گفت: دو جوان با قیافه های مشکوک داخل یک کبابی در حال تقسیم طلا و جواهرات بین خود هستند.

با حضور مأموران در محل، دو جوان حاضر در رستوران به محض توقف گشت موتورسوار مقابل رستوران با به جا گذاشتن یک دستگاه خودروی پیکان وانت و کیف حاوی طلا و جواهرات از محل متواری شدند.

با بررسی تراکنش مالی صورت گرفته از طریق فیش بانکی، فردی در منطقه تهرانپارس شناسایی و در تحقیقات از وی مشخص شد پول واریز شده به حسابش برای اجاره یک واحد آپارتمان مسکونی در فلکه اول تهرانپارس، خیابان 154 شرقی بوده است. این شخص به کارآگاهان گفت: این پول توسط مستأجرم به نام «حسن» به حسابم واریز شده است.

در ادامه، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اطمینان از حضور «حسن» در داخل آپارتمان قصد دستگیری وی را داشتند، اما او که حفاظ در را از داخل قفل کرده بود، با اطلاع از حضور کارآگاهان اقدام به فرار از طریق پنجره آپارتمان در طبقه سوم ساختمان کرد که با توجه به محاصره کامل مجتمع از سوی کارآگاهان، دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود.

«حسن» پس از دستگیری و در همان مراحل اولیه تحقیقات به ارتکاب سرقت های منازل شهر تهران اعتراف و دو همدست خود به نام های «رضا» ـ آخرین خریدار خودروی پیکان وانت ـ و «جعفر.ن» را به ماموران معرفی کرد که این دو نفر دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

با انجام تحقیقات از دو متهم دستگیر شده، آنها نیز اعترافات «حسن» را تائید کردند. در ادامه، «جعفر» در اعترافات خود عنوان کرد علاوه بر انجام سرقت های خانه با «حسن» و «رضا»، با دو سارق دیگر منزل به نام های «مرتضی» و «میلاد» سرقت های متعدد دیگری را انجام داده است.

سرهنگ سعدالله گزافی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در مورد نحوه دستگیری دو متهم دیگر به جام جم گفت: با شناسایی مخفیگاه «مرتضی» 24 ساله و «میلاد» 23 ساله در بلوار ابوذر، مرتضی در منزلش دستگیر شد، اما در زمان دستگیری میلاد، با وجود دستور ایست کارآگاهان وی اقدام به فرار از طریق پشت بام های مجتمع های مسکونی کرد.کارآگاهان پس از تعقیب و گریز در پشت بام های مجتمع های مسکونی منطقه بلوار ابوذر و در حالی که «میلاد» همچنان بی توجه به دستور ایست آنها قصد فرار داشت، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک گلوله و مجروح کردن دست چپ «میلاد» کردند. با اصابت تیر در حالی که او در حال فرار بود پس از اصابت تیر دوم به پهلویش قصد متواری شدن از طریق دیوار مشترک دو خانه را داشت که از ارتفاع سقوط کرد و جان سپرد.

وی ادامه داد: مامور پلیس شلیک کننده یکی از بهترین تیراندازها و عضو تیم ورزشی تیراندازی پلیس آگاهی است. متهم در حال فرار حرکاتی را انجام داد که باعث شد تیر به پهلویش اصابت کرده و پس از سقوط از ارتفاع فوت کند.

رئیس پلیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اضافه کرد: همچنین در بررسی سوابق متهم مشخص شد او خرداد 91 به اتهام سرقت توسط کلانتری 137 نصر، دی ماه 92 توسط کلانتری 128 تهران نو و دی ماه 93 توسط پایگاه هفتم پلیس آگاهی بازداشت شده است. این در حالی است که سه عضو دیگر دستگیر شده این باند اعتراف کرده اند چهار بار در سال 93 و امسال با میلاد از خانه های شرق تهران سرقت کرده اند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مار هنگام پخته شدن آشپز را کشت ( عکس)
  جزئیات فرار یک پزشک حین عمل جراحی +عکس
  مرگ ۲۱ دانش آموزان در سقوط هولناک اتوبوس در رودخانه
  سقوط مرگبار از پل در شیراز / 2 کشته
  نجات معجزه آسای کودک 2 ساله در حادثه سقوط از طبقه 17 + عکس
  ماجرای مرگ دختری که هنگام جراحی زیبایی جان باخت
  کشته‌شدگان سقوط اتوبوس در نی‌ریز «سرباز» بودند
  اسامی 15 قربانی حادثه سقوط اتوبوس به دره
  سقوط اتوبوس به دره نی‌ریز 19 نفر را به کام مرگ فرستاد
  سقوط داربست ساختمانی در شهرک مسعودیه + تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان