امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با کارت گرافیک Gigabyte R9 Fury WF3X، فقط به گیمینگ در وضوح 4K بیاندیشید!

#1
در رقابت با دیگر سازندگان کارت گرافیک نظیر سافایر و ایسوس؛ کمپانی گیگابایت از جدید‌ترین کارت گرافیک خود پرده برداشت. این کارت مبتنی بر پردازنده گرافیکی AMD Radeon R9 Fury و دارای 4 گیگابایت حافظه با پهنای باند بالا (HBM) می‌باشد که برای خوره‌های بازی و به منظور گیمینگ در وضوح تصویر 4K ارائه شده است. آنچه که کارت GV-R9FURYWF3OC-4GD را از محصولات رقبا متمایز می‌کند، خنک کننده آشنای WindForce 3X است.

با کارت گرافیک Gigabyte R9 Fury WF3X، فقط به گیمینگ در وضوح 4K بیاندیشید! 1
با اینکه گیگابایت بسیار دیر‌تر از رقبا به ضیافت کارت‌های سفارشی Radeon R9 Fury ملحق می‌شود، اما به نظر می‌رسد که ارزش این انتظار طولانی را داشته باشد. Gigabyte Radeon R9 Fury WF3X یک کارت سفارشی و از پیش اورکلاک شده می‌باشد که البته فرکانس آن با مدل مرجع تنها 10 مگاهرتز اختلاف دارد. با این حال راهکارخنک سازی WF3X خود به اندازه کافی برانگیزنده است.
با کارت گرافیک Gigabyte R9 Fury WF3X، فقط به گیمینگ در وضوح 4K بیاندیشید! 1
HBM نسل جدیدی از تراشه‌های حافظه می‌باشد که در کنار مصرف پایین انرژی، خطوط ارتباطی بسیار عریض تری دارد و به لطف امکان پشته سازی، سرعت و ظرفیت بالایی را ممکن می‌کند. امکان پشته سازی عمودی و تبادل سریع اطلاعات میان این تراشه‌ها، در‌ها را بسوی عملکردی واقعاً شگفت انگیز در قالبی نو آورانه می‌گشاید. از آنجایی که تراشه‌های HBM بر روی قطعه سیلیکونی و در کنار پردازنده گرافیکی قرار می‌گیرند، بکارگیری آن به کاهش مصرف انرژی و اندازه برد PCB کارت‌های گرافیک می‌انجامد. Radeon R9 Fury مبتنی بر‌‌ همان تراشه Fiji بکار رفته در Fury X است که به منظور کاهش حرارت تولید شده، AMD بخش‌های از این پردازنده گرافیکی را غیر فعال کرد. Radeon R9 Fury دارای 3584 واحد سایه زنی یا پردازنده جریانی می‌باشد که این مقدار در Fury X دست نخورده و 4096 واحد است. به رغم اینکه تراشه Fury نمونه تقلیل یافته‌ای از Fury X است،‌‌ همان فرکانس هسته 1000 مگاهرتز را حفظ کرده است. این تراشه نیز دارای 4 گیگابایت حافظه HBM با فرکانس موثر 1000 هرتز می‌باشد که پهنای باند حافظه 512 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند. به لطف غیر فعال سازی بخش‌هایی از این تراشه، حرارت تولید شده توسط R9 Fury با خنک کننده بادی (ایر) قابل کنترل بوده و دیگر لزومی به استفاده از خنک کننده مایع نیست.
با کارت گرافیک Gigabyte R9 Fury WF3X، فقط به گیمینگ در وضوح 4K بیاندیشید! 1
کارت گرافیک Gigabyte Radeon R9 Fury WF3X به آسانی قادر به اجرای اغلب بازی امروزی با جزئیات و وضوح تصویر بالا می‌باشد. این توان عظیم از بکارگیری تراشه‌های HBM از سوی AMD ناشی می‌شود که تا سه برابر تراشه‌های رایج GDDR5، به ازای هر وات انرژی مصرفی، پهنای باند حافظه فراهم می‌کند. رابط حافظه عریض 4096 بیتی HBM، پیشرفت‌های شگرفی را در زمینه کارایی و مصرف بهینه انرژی رقم زده است که آن را به نوآرانه‌ترین راهکار پردازش گرافیکی دنیا تبدیل می‌کند. 
پیشرفته‌ترین و نوآورانه‌ترین پردازنده گرافیکی ساخت کمپانی AMD، بیشترین پهنای باند حافظه‌ای که با یک کارت گرافیک در جهان شاهد بوده‌ایم را برای گیمینگ مهار نشدنی در وضوح 4K و واقعیت مجازی ارائه می‌کند. تنظیمات گرافیکی و جزئیات بازی‌ها را بر روی حداکثر ممکن قرار دهید و با بکارگیری فناوری‌های AMD LiquidVR، DirectX© 12، Vulkan، AMD CorsorssFire و FreeSync، خود را برای تجربه‌ای از گیمینگ آماده کنید که پیش‌تر و هرگز تجربه نکرده‌اید.
با کارت گرافیک Gigabyte R9 Fury WF3X، فقط به گیمینگ در وضوح 4K بیاندیشید! 1
با وجود سه خروجی Display Port، یک HDMI و یک DVI-D شما می‌توانید جدید‌ترین نمایشگرهای 4K روز را با این کارت گرافیک برای تجربه‌ای چشم نواز از گیمینگ، بصورت یک یا چندگانه بخدمت بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  AMD از اولین تصویر مربوط به کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 6000 رونمایی کرد
  بررسی ویژگی‌های جدید MSI در خنک کننده کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30
  از کارت‌های گرافیکی سری Ampere رونمایی شد؛ معرفی رسمی کارت RTX 3080
  تصاویری از کارت‌های گرافیکی سری Geforce RTX 3080 فاش شد
  قدرت کارت گرافیک 500 دلاری RTX 2070 SUPER انویدیا معادل پلی استیشن 5 است؟
  سه مورد از جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر
  راهکار جالب Asetek برای خنک کردن کارت‌های گرافیک
  5 دلیل که خرید کیبورد گیمینگ را توجیه می کنند
  افشای قدرت کارت‌های گرافیک GeForce RTX 3000 و خداحافظی سخت با کارت‌های گرافیک GTX
  کارت صدا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان