امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پزشکیان: باید مواظب بود تا 1+5 به تعهداتش عمل کند

#1
پزشکیان: باید مواظب بود تا 1+5 به تعهداتش عمل کند 1

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه باید از نقاط قوتی که در برجام وجود دارد حداکثر استفاده را ببریم گفت: کشورهایی که تعهداتی را گفته‌اند باید به تعهدات خود عمل کنند. عده‌ای ممکن است شیطنت کرده و مسأله را به هم بزنند باید مواظب باشیم که شیطنت‌ها حداقل شود.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با  ایسنا ، اظهار کرد: تصور می‌کنم به جای اینکه در گذشته می‌خواستیم به برجام نقدی داشته یا فقط بدی‌هایشان را ببینیم باید می‌نشستیم و برای نقاط ضعفی که وجود دارد راه‌حل‌هایی را پیدا کرده و همچنین نقاط قوتی که در برجام می بینیم به صورت حداکثری از‌ آن استفاده می‌کردیم.



وی افزود:‌ اینکه دو دستگی ایجاد کرده و جامعه دچار تفرقه کنیم که عده‌ای مخالف و یا عده‌ای موافق باشند نتیجه ای در مملکت گرفته نخواهد شد و این فرصت ها هم از دست خواهد رفت.



این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: اکنون قوای سه گانه باید دست به دست هم داده و فرصت‌هایی را که برجام می‌تواند برای رشد، توسعه و هماهنگی سرمایه گذاری، اشتغال و سایر مسائل ایجاد کند از آن استفاده کرده و بهره ببرند.



نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه اظهار کرد: باید ارتباطات خود را با سایر کشورهایی که با آن‌ها مشکلی هم نداریم به گونه‌ای تحکیم بخشیم که به این سادگی آمریکا و اسرائیل نتوانند آن‌ها را در یک جبهه و خط مشترک علیه ما قرار دهند، زیرا رفتار ما باعث شده بود که تمام کشورها در دنیا و در سازمان ملل علیه ما راحت رای دهند که این به خاطر دیپلماسی ضعیفی بود که داشتیم.



پزشکیان تصریح کرد: بنابراین باید تلاش کنیم کشورهایی که بی‌طرف هستند را به طرف خودمان کشانده و مراقب اوضاع و شرایط باشیم و از آنهایی که در حقیقت خوب هستند حداکثر استفاده را ببریم و آنهایی که دشمنی می‌کنند سعی کنیم صدمات و ضربه هایشان را کمتر کنیم.



وی در ادامه تاکید کرد، در حال حاضر نیز باید تلاش کرد 1+5 و همان کشورهایی که تعهداتی داده‌اند به تعهدات خودشان عمل کنند و بر آن باید نظارت داشت؛ زیرا ممکن است عده‌ای شیطنت کرده و مسأله را به هم بریزند و ما باید مراقب باشیم شیطنت ها حداقل شود.



این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در واقع باید حداکثر استفاده را از نقاط قوت داشته باشیم و ما می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart برجام باید حفظ شود
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  پلاسمادرمانی برای بیماران کرونایی باید در مراحل اولیه بیماری انجام شود
  مک‌کانل: اوباما باید دهانش را بسته نگه می‌داشت
Heart وزیر خارجه آمریکا: ایران باید از سوریه خارج شود/ هنوز درباره منشأ کرونا اطمینان نداری
Heart رئیس سازمان خصوصی سازی: خودروسازی باید از دست دولت رها شود
Heart اتاق فرد مبتلا به کرونا چگونه باید باشد؟
  ترامپ: شاهزاده هری و مگان باید هزینه حفاظت از خود را بپردازند
  پزشکیان: با تصمیمات قطره‌چکانی به جایی نمی‌رسیم
  آقای روحانی! چند نفر دیگر باید بمیرند تا کاری کنید؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان