امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سخنان تمسخر آميز مدير برنامه بيل درباره رونالدو

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سخنان تمسخر آميز مدير برنامه بيل درباره رونالدو 1

به گزارش خبرگزاري موج، هر چند بسياري از رسانه هاي اسپانيايي از رابطه بد کريستيانو رونالدو با گرت بيل سخن به ميان مي آورند اما مدير برنامه هاي اين بازيکن ولزي تاکيد کرد که بيل با رونالدو مشکلي ندارد اما او سخناني را بر زبان آورد که نوعي توهين و تمسخر به ستاره پرتغالي مادريدي ها است.

جاناتان بارنيت در گفت و گويي که با خبرنگاران گفت: بله بيل و رونالدو با هم شام نمي خورند اما رابطه بدي هم با هم ندارند و همه چيز طبق روال است. اين دو از هم ديگر نفرت ندارند و مشکلي بين آنها وجود ندارد.

وي ادامه داد: گرت بيل انسان آرامي است و با ديگر بازيکنان متفاوت است. او مي خواهد کمي از رونالدو ياد بگيرد. بيل دوست دارد آنگونه که خودش دوست دارد زندگي کند بدون آنکه به ديگران توجه کند. او مي خواهد به بازيکني بزرگ و تاثير گذار براي رئال مادريد تبديل شود و اين همه چيزي است که مي خواهد.

مدير برنامه هاي گرت بيل در ادامه سخنان خود به نوعي کريستيانو رونالدو را به باد تمسخر گرفت و گفت: بيل فقط مي خواهد که در مستطيل سبز بدرخشد و کاري به خارج آن ندارد. او نمي خواهد بهترين مانکن شود و لباس هاي زير را تبليع کند. او تنها مي خواهد تمرکز خود را روي فوتبال گذارد و به بازيکني بزرگ تبديل شود.

هر چند مدير برنامه هاي گرت بيل اختلاف او با کريستيانو رونالدو را رد کرد اما بارها رسانه هاي اسپانيايي از علاقه بد اين دو بازيکن سخن به ميان آورده اند و نوشته اند که رونالدو با کريم بنزما رابطه خوبي دارد اما با گرت بيل نه و اين باعث شده تا اين دو بازيکن عملکرد خوبي در کنار هم نداشته باشند.

فصل قبل هواداران رئال مادريد از کريستيانو رونالدو حمايت کردند و گرت بيل را به متهم به خودخواهي کردند و شعارهاي را هم عليه او در سانتياگو برنابئو سر دادند. انتظار مي رفت که در فصل جابجايي تابستاني بيل از رئال جدا شود و خبرهاي زيادي هم درباره جدايي اين بازيکن به گوش رسيد اما در نهايت او تصميم گرفت که در رئال ماندني شود.

اين بازيکن ولزي در فصل نخست حضورش در رئال عملکرد خوبي داشت اما در فصل قبل بد ظاهر شد. او در فصل جاري هم شروع خوبي داشت اما خيلي سريع آسيب ديد و چند بازي را از دست داد البته الان او به شرايط بازي رسيده است و با بازيهاي درخشاني هم که با تيم ملي ولز به نمايش گذاشت توانست به يورو ۲۰۱۶ راه يابد. -
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه تمرین و غذایی برای بدنسازی
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان