امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اپل با نسل جدید از محصولات iMac، استانداردهای جدیدی را تعریف می‌کند؛

#1
اپل امروز نسل جدیدی از سری محصولات iMac خود را معرفی کرد. این کمپانی در عین اینکه تمام مدل های دارای صفحه نمایش 27 اینچ این سری از محصولات را به وضوح 5K مجهز کرده است، اعلام کرد که محدوده جدیدی از محصولات دارای صفحه نمایش 21.5 اینچ و با وضوح 4K نیز از امروز در دسترس خواهند بود. در ادامه مطلب به معرفی ویژگی های محصولات جدید اپل در حوزه iMac خواهیم پرداخت.

اپل با نسل جدید از محصولات iMac، استانداردهای جدیدی را تعریف می‌کند؛ 1
سری محصولات جدید و 21.5 اینچی iMac در سه مدل مختلف خلاصه می شود. مدل پایه دارای یک پردازنده دو هسته ای Core i5 است و می تواند سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز (2.7 گیگاهرتز با استفاده از فناوری  Turbo Boost) را در هر هسته خود فراهم آورد. نسخه میان رده ای این محصولات از یک پردازنده 4 هسته ای Core i5 با سرعت 2.8 گیگاهرتز (3.3 گیگاهرتز با استفاده از فناوری Turbo Boost) همراه با صفحه نمایش IPS با وضوح 1920 در 1080 برخوردار است. در نهایت مدل بالارده ای این محصولات نیز از یک پردازنده 4 هسته ای Core i5 با سرعت پایه 3.1 گیگاهرتز (3.6 گیگاهرتز با استفاده از فناوری Turbo Boost) و صفحه نمایش با وضوح 4K و از نوع IPS بهره می برد.
علاوه بر موارد بالا هر سه مدل دارای 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 و هارددیسک 1 ترابایتی با 5400 دور بر دقیقه هستند. مدل پایه از کارت گرافیک مجمتع Intel HD Graphics 6000 برخوردار است اما دیگر مدل های قدرتمند از کارت گرافیک Intel Iris Pro Graphics 6200 بهره می برند تا بتوانند وضوح FHD و 4K را فراهم آورند. دیگر قطعات و اجزای داخلی نسبت به نسل قبلی این محصولات بدون تغییر مانده است. اپل قیمت های 1099، 1299 و 1499 دلار را برای این محصولات در نظر گرفته است.
اپل با نسل جدید از محصولات iMac، استانداردهای جدیدی را تعریف می‌کند؛ 1
علاوه بر این محصولات جدید، اپل در کنار محصولات 27 اینچی با وضوح QHD، تصمیم گرفته است محصولات جدیدی با وضوح صفحه نمایش فوق العاده 5K را هم راهی بازار کند. به این ترتیب بزودی شاهد عرضه سه مدل جدید از محصولات iMac با صفحه نمایش 27 اینچی و با وضوح 5K خواهیم بود. در حالی که مدل پایه و میان رده ای این محصولات دارای پردازنده 4 هسته ای Core i5 با سرعت 3.2 گیگاهرتز (3.6 گیگاهرتز با استفاده از فناوری Turbo Boost) است مدل بالارده ای از پردازنده Core i5 و 4 هسته پردازشی با سرعت 3.3 گیگاهرتز (3.9 گیگاهرتز با استفاده از فناوری Turbo Boost) بهره می برد.
همچون سری محصولات 21.5 اینچی،  این سه محصول نیز از 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 برخوردار هستند. در کنار این حافظه، برای مدل پایه 1 ترابایت حافظه با سرعت 7200 دور بر دقیقه و برای دو مدل میان رده و بالا رده نیز به ترتیب 1 و 2 ترابایت حافظه از نوع Fusion Drive در نظر گرفته شده است. اپل برای محصولات 27 اینچی خود کارت گرافیک هایی مجزایی در نظر گرفته است و به ترتیب کارت های AMD Radeon R9 M380 و M390 و M395 با 2 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 را می توان در آنها مشاهده کرد. قیمت این سه محصول جدید به ترتیب 1799، 1999 و 2299 دلار در نظر گرفته شده است.
اپل پیکربندی های دیگری را هم برای این محصولات در نظر گرفته است و در هنگام سفارش آنها می توان پردازنده، رم، حافظه ذخیره سازی و کارت گرافیک های دیگری را هم برای این محصولات در نظر گرفت.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  محصولات جدید Alienware از هدست های واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند
  نگاهی به محصولات جدید MSI در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵
  آموزش جامع آیفون و آیپد: نکات اولیه در رابطه با محصولات اپل
  اپل تی‌وی جدیدی در راه است
  اطلاعات جدیدی از ساعت هوشمند اپل
  ده سال قایم موشک بازی اپل در مورد ارائه محصولات جدیدش!
  پنل IPS با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز (منتظر محصولات بهتر در آینده باشید)
  خطر آتش سوزي گريبانگير يکي ديگر از محصولات سوني شد : سوني تمامي دستگاه هاي VAIO Flip
  ♠♠♣♣♦♦ قاپ های جدید برای آیفون سری جدید حتما ببینید ♦♦♣♣♠♠

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان