امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

|"مریخی‌ ها"همچنان در گیشه جهانی |

#1
"مریخی‌ ها"همچنان در گیشه جهانی
به گزارش سینماخبر، «مریخی» ساخته سه‌بعدی و فضایی «ریدلی اسکات» توانست در دومین هفته اکران بین‌المللی خود با ثبت فروش 58.1 میلیون دلاری از محل سینماهای 74 کشور جهان در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های سینمای جهان جایگاه هفته گذشته خود را حفظ کند.

این فیلم فضایی در آمریکای شمالی نیز به روند فروش موفق خود ادامه داد و با فروش 37 میلیون دلار در 3854 سالن سینما با پیشی گرفتن از فیلم «پن» محصول جدید برادران «وارنر» صدرنشین گیشه شد.

فیلم ماجراجویانه و فضایی «مریخی» با بازی «مت دیمون» و «جسیکا چستین» در این هفته 12.7 میلیون دلار در 1132 سالن سینمای کره جنوبی، 7.2 میلیون دلار در 2246 سالن سینما در روسیه و همچنین 4.3 میلیون دلار در 811 سالن سینما در آلمان فروخت تا این سه کشور از بهترین بازارهای خارجی ساخته جدید «ریرلی اسکات» باشند.

«مریخی» در اولین هفته نمایش در سینماهای انگلیس نیز تنها با 17 درصد آمار فروش روبرو بودند و در نهایت 6.2 میلیون دلار در بیش از 1200 سالن سینمای این کشور فروخت.

فیلم «پن» که اولین هفته اکران جهانی خود را تجربه می‌کرد در گیشه بین‌الملل به فروش بیشتر از 20.5 میلیون دلار دست نیافت و در آمریکای شمالی نیز درسطحی پایین‌تر از انتظارات عمل کرد و تنها 15.5 میلیون دلار در بیش از 3500 سالن سینما فروش داشت.

قسمت دوم از فیلم هیجانی «دونده مارپیچ» نیز 16 میلیون دیگر از محل 5386 سالن سینمای 61 کشور جهان فروخت و در این میان سینماهای فرانسه با 9 میلیون دلار بهترین بازار خارجی این فیلم بود تا مجموع فروش این فیلم در گیشه بین‌الملل به بیش از 168 میلیون دلار ارتقا یابد.

انیمیشین «هتل ترانسیلونیا 2» محصول کمپانی سونی در سومین هفته اکران خود فروش 22.7 میلیون دلاری را در 6500 سالن سینمای 59 کشور جهان ثبت کرد و در حالیکه هنوز در بسیاری از کشورها اکران نشده مجموع فروش خارجی خود را از مرز 90 میلیون دلار عبور داد.

این انیمیشین در سینماهای ایتالیا فروش آغازین 3.6 میلیون دلاری را در 537 سالن رقم زد و 29 درصد بیشتر از فروش آغازین قسمت اول این فیلم انیمیشن و دو برابر بیشتر از فروش هفته اول «ریو 3» در ایتالیا فروخت.

انیمیشین «Inside Out» نیز این هفته در چین به عنوان آخرین بازار بین‌المللی خود به روی پرده رفت و در شش روز نمایش 11.7 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خارجی خود را به رقمی بالغ بر 464 میلیون دلار ارتقا داد.

منبع:ایسنا
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  فیلم Mortal Kombat همچنان برای اکران در سینماها در نظر گرفته شده است
  فروش جهانی فیلم Tenet به بیش از ۳۲۳ میلیون دلار رسید
  مجموع فروش جهانی فیلم Tenet از ۲۰۰ میلیون دلار بیشتر شد
  مجموع فروش جهانی فیلم Tenet از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  شروع طوفانی « تنت » در گیشه های آمریکا
  شروع قوی فیلم Tenet در گیشه با فروش بین المللی فراتر از انتظار
  «مسعود جهانی» موسیقی فیلم «رضای خدا» را می‌سازد
  «بهتر از نیل آرمسترانگ» ۲ جایزه جهانی گرفت/ شکست دادن مار خطرناک
  معرفی فیلم زنان ونوسی،مردان مریخی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان