امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ASUS ROG Maximus VIII Impact، اوج شکوه یک مادربرد mini-ITX

#1
ایسوس امروز یک مادربرد مخصوص گیمینگ جدید را برای گیمرهایی که خواهان سیستم‌های گیمینگ کوچک اما قدرتمند هستند معرفی کرد. Rog Maximus VIII Impact از نسل ششم پردازنده‌های Core i اینتل و ماژول‌های حافظه DDR4 پشتیبانی می‌کند و فناوری‌های انحصاری ایسوس را با خود دارد. این مادربرد در فرم فاکتور mini-ITX ساخته شده اما کارایی و قابلیت‌های هم سطح با مادربردهای ATX را ارائه می‌کند.


ASUS ROG Maximus VIII Impact، اوج شکوه یک مادربرد mini-ITX 1


این مادربرد که در فرم فاکتور mini-ITX طراحی شده؛ با برخورداری از سوکت پردازنده LGA1151 و شکاف حافظه DDR4 دو کاناله، از جدید‌ترین پردازنده‌ها و ماژول‌های حافظه روز پشتیانی می‌کند. این مادربرد کوچک از مدار تغذیه‌ای با 5 فاز رگولاتور ولتاژ برای تامین توان مورد نیاز پردازنده بهره می‌گیرد. در سمت راست سوکت پردازنده دو شکاف حافظه DDR4 جای گرفته که حداکثر می‌تواند میزبان 32 گیگابایت حافظه رم با فرکانس 4133 مگاهرتز در پیکربندی دو کاناله باشد. تنها شکاف توسعه این مادربرد یک PCI-Express 3. 0 x16 است که از جدید‌ترین کارت‌های گرافیک قدرتمند پشتیبانی می‌کند.
ASUS ROG Maximus VIII Impact، اوج شکوه یک مادربرد mini-ITX 1
راهکار صوتی انحصاری SupremeFX Impact III ایسوس که به صورت یک کارت توسعه بر روی برد قرار گرفته، با بکارگیری خازن‌های مخصوص صدا، مدار ایزوله و محافظت شده در برابر امواج مزاحم، محافظت در برابر میدان مغناطیسی، تجربه‌ای متفاوت از صدا را در حساسترین لحظات فراهم می‌سازد. تجربه صوتی شما با SupremeFX Impact III تنها به اسپیکر‌ها محدود نخواهد شد و با هدست‌های حرفه‌ای نیز صدایی متفاوت را تجربه می‌کنید. مهندسان ایسوس، راهکار صوتی مادربرد‌ها را کاملاً دگرگون کرده‌اند و با بکار گیری بهترین جک‌های ورودی-خروجی، محافظت در برابر میدان الکترومغناطیسی، خازن‌های با کیفیت مخصوص صدا، تقویت کننده هدفون و دیگر اجزای بر‌تر، بهترین تجربه ممکن از صدا در بازی‌ها را خلق می‌کنند. راهکار صوتی جدید SupremeFX Impact III با پشتیبانی از بسته نرم افزاری Sonic Studio II؛ امکان اعمال فیلتر‌ها و تنظیمات حرفه‌ای و پیشرفته‌ای بر روی صدا را ممکن می‌سازد.
ASUS ROG Maximus VIII Impact، اوج شکوه یک مادربرد mini-ITX 1
ایسوس به منظور اطمینان از پیروزی گیمر‌ها در نبردهای آنلاین سرنوشت ساز، تراشه کنترلر شبکه پرسرعت گیگابیتی و فناوری انحصاری GameFirst خود را به خدمت گرفته است. تراشه کنترلر شبکه ساخت اینتل، با برخورداری از پردازنده مستقل و فناوری‌های متعدد، لگ زدن و تاخیر در بازی‌های آنلاین را به حداقل می‌رساند و پهنای باند بیشتری را برای بازی‌ها فراهم می‌کند. ایسوس به منظور خلق تجربه بهتر از گیمینگ آنلاین و استریم ویدئوهایی با کیفیت؛ فناوری GameFirst خود را به خدمت گرفته است که با اولویت بخشی به بسته‌های داده مربوط به بازی‌ها؛ از لگ زدن و تاخیر به طرز موثری می‌کاهد.
ASUS ROG Maximus VIII Impact، اوج شکوه یک مادربرد mini-ITX 1
قابلیت‌های ارتباطی این مادربرد متشکل از درگاه شبکه محلی مبتنی بر کنترلر ساخت اینتل، ارتباط وای فای 802.11ac با سرعت 867 مگابیت بر ثانیه و بلوتوث 4.1 است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مادربرد عجیبی که می‌توانید تمام پردازنده‌های اینتل را بر روی آن نصب کنید
  پردازنده‌های AMD Zen با USB 3.1 مشکل دارند، هزینه ساخت مادربرد‌های AM4 بالا می‌رود!
  ECS Elitegroup از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد، با مادربرد Z170-Lightsaber آشنا شوید
  مادربرد 970 Pro Gaming Aura ایسوس، نهایت لذت گیمینگ با پلتفرم +AM3
  مادربورد ASUS Maximus VIII Formula معرفی شد؛ محصولی شگفت انگیز برای گیمرهای حرفه ای
  با ROG Maximus VIII Formula، باشکوه‌ترین مادربرد ایسوس آشنا شوید
  BIOSTAR Gaming H170T؛ یک مادربرد خوش قیمت برای گیمرها
  با مادربرد Z170 کوچک گیگابایت بیشتر آشنا شوید!
  ایسوس مادربرد Maximus VIII Extreme را معرفی کرد، بازگشت باشکوه سری Extreme
  بررسی ASUS VivoPC: توانمند در درون، زیبا از بیرون

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان