امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هتل های پر مخاطب و گردشگر پسند کیش چه هتل هایی هستند؟!

#1
اگر از هر کسی بپرسی بزرگترین چالش برای مسافرت به کیش چیست بیدرنگ می گوید انتخاب هتل مناسب نسبت به قیمت! ما در این پست قصد داریم تا بهترین هتل های کیش را خدمت شما گردشگران عزیز معرفی کنیم. این انتخاب بر اساس تجربه و همچنین نظرات عزیزانی که به جزیره کیش سفر کرده اند صورت گرفته است.


هتل های 5 ستاره کیش

هتل شایگان: این هتل را در مجموع شاید بتوان بهترین هتل برای اقامت در جزیره کیش نام برد چون تمامی کسانی که در این هتل اقامت داشته اند از تمامی جوانب رضایت داشته اند به خصوص تمیزی و برخورد بسیار منلسب کارکنان هتل مورد توجه گردشگران بوده است. همچنین موقعیت بسیار مناسبی نسز نسبت به مراکز خرید کیش و محل های تفریحی کیش دارد. از همه مهمتر اینکه قیمت اقامت در این هتل به نسبت امکانات و موقعیت نسبت به اکثر هتل های 5 ستاره دیگر کیش مناسب تر است.
تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)
هتل داریوش: هتل داریوش معروف ترین و زیباترین هتل کیش و شاید بتوان گفت ایران است. این هتل از لحاظ معماری به سبک دوران هخامنشی ساخته شده است . معماری آن در دنیا شناخته شده است.این هتل معمولا مورد توجه گردشگران خارجی و بعضا محل برگزاری همایشها و کنفرانس های بین المللی است. نکته منفی این هتل کیفیت متوسط غذا های هتل به نسبت شهرت این هتل است و از لحاظ قیمت نیز از هتل شایگان و اکثر هتل های 5 ستاره دیگر کیش بالاتر است. اما این هتل به همراه هتل شایگان کیش از محبوب ترین هتل های جزیره کیش محسوب میشوند.
تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)
هتل های 4 ستاره کیش

هتل سارا کیش: هتل سارا بهترین هتل 4 ستاره جزیره کیش است و گزینه اول گردشگران به عنوان یک هتل 4 ستاره است. این هتل نیز از لحاظ تمیزی، امکانات، کیفیت غذاها، برخورد کارکنان هتل در مجموع از سایر هتل های کیش بهتر است.
تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)
هتل لوتوس کیش: هتل لوتوس بعد از هتل سارا بهترین هتل 4 ستاره کیش است. صاحب این هتل نیز مانند هتل داریوش آقای حسین ثایت، سرمایه دار معروف ایرانی است. سبک معماری این هتل نیز مانند هتل داریوش برگرفته از معماری بناهای دوران هخامنشی است.
تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)
هتل های 3 ستاره کیش

هتل گاردنیا: هتل گاردنیا بهترین هتل 3 ستاره جزیره کیش است. اتاق های این هتل به شکل ویلایی بوده و دارای فضای سبز بسیار مناسبی است. این هتل از لحظ امکانات نیز از سایر هتل های 3 ستاره دیگر کیش برتر است.
تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)
هتل سان رایز: هتل سان رایز را بعد از هتل گاردنیا شاید بتوان بهترین هتل 3 ستاره کیش نامید و این هتل دارای ظاهری شیک بوده و مزیت اصلی آن نسبت به سایر هتل ها اتاق های تمیز آن است.
تالار گفتگوی پرشین پت (Mypet.ir)
برای آگاهی از اطلاعات دقیق و تصویرهای کامل این هتل و تمامی هتل های جزیره کیش روی لینک تور کیش کلیک کنید و با برسی همه جانبه و بودجه مورد نظر بهترین هتل را برای اقامت کیش انتخاب کنید.

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ناگفته هایی از شیراز
  شهرهای ایرانی که در نوع خود منحصر بفرد هستند
  عکس هایی از تالاب هشیلان در شهر کرمانشاه
  عکس‌ هایی از شکوه شبهای تخت جمشید
  دریاچه هایی برای آبتنی!
  دانستنی هایی راجع به اصفهان !
  آبشار کانی شاه پسند
  معرفی مکانهای ایرانی پسند در نوروز
  عکس هایی از زیبایی های آبشار کاهکده در چهار محال و بختیاری
  عکس هایی از مناظر دیدنی ایران در آذربایجان جنگلهای ارسباران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان