امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خداحافظی کریستیانو رونالدو در لیگ آمریکا

#1
لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا یکی از لیگ های است که به احتمال زیاد کریستیانو رونالدو مانند بسیاری از ستاره های بزرگ فوتبال اروپا آن را تجربه کند.رونالدو که از سال 2009 تا کنون در تیم بزرگ و پر ستاره ای چون رئال مادرید بازی می کند ، در سال 2018 قراردادش به اتمام خواهد رسید، یعنی زمانی که این ستاره پرتقالی وارد 33 سالگی خود می شود.







خیلی از بازیکنان فوتبال بودند که وقتی از مرز 30 سال عبور کردند ترجیح دادند فوتبال خود را در لیگ آمریکا ادامه دهند تا بیشتر از آن لذت ببرند. مارکا ادعا کرده که ستاره پرتغالی رئال هم علاقه زیادی دارد که به ام ال اس برود و در ادامه آنجا بازی کند.




حتی خود رونالدو نیز در یک مصاحبه تلویزیونی درباره لیگ آمریکا گفته بود : آنها برای پیشرفت فوتبال کشورشان هر کاری توانستند انجام دادند و می توانند بهتر از این هم بشوند. اگر من بتوانم در بهتر شدن فوتبال این کشور کمک کنم، حتما این کار را انجام می دهم.

روزنامه نیویورک پست آمریکا از خرید یک خانه فاخر به ارزش 18.5 میلیون دلارتوسط کریستیانو رونالدو در شهر نیویورک خبر داد و اعلام کرد که ستاره پرتغالی رئال مادرید خود را آماده پیوستن به لیگ آمریکا می کند.



مارکا حتی از قول مندس، مدیر برنامه های رونالدو هم نوشته است : « به مادر کریس گفتم او فوتبالش در رئال را پایان می دهد و شاید به آمریکا برود. فقط خدا می داند! » این علاقه رونالدو خیلی عجیب و جالب است. چرا که او در رئال به هر چیزی که نداشت، رسیده است و روز به روز هم دارد بهتر می شود. پس چرا می خواهد مادرید را ترک کند؟! آیا او به همین قانع شده است؟!



در سال های اخیر ستاره های بزرگی به لیگ حرفه ای آمریکا پیوسته اند که استیون جرارد و کاکا نمونه های اخیر این ستاره ها هستند. اما کریستیانو رونالدو برنده سه توپ طلای فوتبال دنیا و ستاره پرتغالی رئال مادرید می تواند بزرگ ترین بازیکنی باشد که در تاریخ لیگ حرفه ای آمریکا به میدان می رود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  خداحافظی بغض‌آلود حاج‌رضایی با رفیق دیرینه
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  دیوید بکام دست روی لژیونر ایرانی گذاشت | مهاجم ایرانی به آمریکا می رود؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  خداحافظی غیرمنتظره بازیکن مطرح تیم ملی والیبال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان