امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوشا به‌خاطر رفتار بدش باید اخراج می‌شد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سوشا به‌خاطر رفتار بدش باید اخراج می‌شد 1

کرمی؛
سوشا به‌خاطر رفتار بدش باید اخراج می‌شد، اما طارمی نه
هافبک دفاعی ملوان انزلی که روز خوبی را مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی سپری کرد در مورد این دیدار و حواشی اش گفت‌وگویی انجام داد.
شهاب کرمی در مورد شکست مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی گفت: به نظرم بازی خوبی بود و بچه ها زحمت کشیدند و با تمام وجود بازی کردند و از طرفی هواداران ما یک طرف ورزشگاه را گرفته بودند و ما روی یک اتفاق گل خوردیم و اگر آن اتفاق نمی‌ افتاد، می‌ توانستیم برنده بازی باشیم ولی این بازی برای ما درس و تجربه شد تا تک فرصت هایمان را به حریفانمان ندهیم، باید از این به بعد تمرکزمان روی بازی های لیگ باشد تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول بالا ببریم. همه دیدند که ما 120 دقیقه مقابل پرسپولیس و هوادارانش کار بزرگی انجام دادیم و در نهایت در دقایق پایانی گل خوردیم. کسانی که بازی را تماشا کردند، از عملکرد ما رضایت داشتند.

 
او در همین باره ادامه داد: اگر یک تیم در فینال جام‌حذفی هم ببازد، حذف شده محسوب می‌ شود و اگر در بازی اول هم چنین اتفاقی برایش بیافتد، همین طور است پس تفاوتی نمی‌ کند. تیم ما واقعا دیروز عالی کار کرد و من احساس می‌ کنم می‌ توانستیم ببریم ولی حیف که نشد.
 
بازیکن ملوان در مورد اخراج دو بازیکن پرسپولیس نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌ کنم اخراج طارمی درست نبود اما سوشا به دلیل رفتار بدش باید اخراج می‌ شد، اینکه بازیکنان پرسپولیس به بازیکنان ما بی احترامی کردند، دور از جوانمردی بود. بالاخره بزرگان تیم ما مثل نوری و زارع روزی در پرسپولیس توپ می‌ زدند و احترام بزرگتر باید نگه داشته شود حتی اگر آنها در تیم مقابل باشند. اگر حرمت بزرگترها را نگه داریم بدون شک فوتبالمان زیباتر می‌ شود، اگر نه این یک پوئن منفی برای رده های جوانان، نوجوانان و امید محسوب می‌ شود چون سال های بعد آنها می‌ آیند و به تقلید از آنها همین کار را انجام می‌ دهند که دور از شأن ورزش و ورزشکار است. حالا اشتباه گاهی اوقات پیش می‌ آید که بازیکن وقتی اشتباهی مرتکب شد باید عذرخواهی کند حالا من نمی‌ گویم این قضیه صرفا در رسانه ها انجام شود. تلفنی هم از یکدیگر عذرخواهی کافی است، امیدوارم روحیه جوانمردی از فوتبال ما دور نشود و انشاالله که روزهای خوب برسد.

کرمی در پایان در مورد دیدار با پدیده مشهد در هفته هفتم مسابقات لیگ‌برتر افزود: این هفته با پدیده بازی داریم که تیم بسیار خوبی است، ما هم تمرینات خوبی انجام می‌ دهیم و به شکلی عالی کار آنالیز این تیم را انجام خواهیم داد و نهایت بهره برداری را بکنیم و با روحیه ای خوب وارد میدان شویم و ببریم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  مورینیو: به خاطر کریم بنزما ناراحت شدم
Clocket کومان: بله؛ حالا می دانم که ممکن است اخراج شوم
  فوری: ژوزه مورینیو از تاتنهام اخراج شد
  این را باید پذیرفت؛ زیدان نابغه تاکتیک است
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  توتولو: باید سختی‌ها را به جان بخریم
  هزینه 40 میلیون یورویی برای اخراج مورینیو
Clocket قول طارمی به سرمربی پورتو بعداز اخراج مقابل یوونتوس
  اینزاگی: لواندوفسکی باید برنده توپ طلا می شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان