امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

" استقلال " پرمهره‌ترین تیم لیگ است

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
" استقلال " پرمهره‌ترین تیم لیگ است 1

فراز کمالوند؛
می‌خواهیم با برد" استقلال "فوتبال آذربایجان را سربلند کنیم /" استقلال " پرمهره‌ترین تیم لیگ است/ تراکتورسازی تیم اول تبریز است
سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: استقلال کادر فنی مجربی دارد و ما به این امر واقف هستیم.
 فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اذعان داشت: بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس از جمله بازی های سخت لیگ است. فارغ از اینکه این تیم ها کجای جدول باشند. البته الان استقلال در بین صدرنشینان لیگ قرار دارد و بازی سختی خواهیم داشت اما با توجه به میزبانی گسترش یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهیم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم. امیدوار هستیم که تماشاگران فوتبال آذربایجان از ما حمایت کنند و ما صاحب سه امتیاز بازی شویم.


او درباره همزمانی برگزاری این مسابقه با دیدار سپاهان و تراکتورسازی گفت: باید با مسوولین سازمان لیگ صحبت کنیم تا بازی های تیم های تبریزی همزمان نباشد. تراکتورسازی تیم اول تبریز است و هواداران دوست دارند مسابقات این دو تیم را تماشا کنند. به همین خاطر امیدواریم تا اگر سازمان لیگ امکان آن را ندارد تا بازی ها را در دو روز متفاوت برگزار کند، این بازی ها را در دو ساعت متفاوت بگذارد تا هواداران از دیدن آن محروم نشود.

سرمربی گسترش در پاسخ به سوال خبرنگاری، درباره اینکه در بازی با استقلال به دنبال نتیجه است یا فوتبال زیبا اذعان داشت: فوتبال در کشور ما به سمت و سویی می رود که همه ابتدا به نتیجه گرایی توجه دارند و بعد به بازی زیبا ولی من تلاش می کنم که تیمم بازی زیبایی را ارائه دهد. زیرا پشت بازی خوب نتیجه خوب خواهد بود. من این حرف را در هفته سوم هم گفتم زمانی که فقط دو امتیاز کسب کرده بودیم. نه آن مکان 15 جدول که در هفته سوم داشتیم ما را ناراحت می کرد نه مکان فعلی ما در جایگاه 4 ما را خوشحال می کند.

کمالوند افزود: استقلال کادر فنی مجربی دارد و ما به این امر واقف هستیم. سعی می کنیم بازی حساب شده ای انجام دهیم و در کنار بازی زیبا به کسب سه امتیاز دست یابیم.

سرمربی گسترش درباره پیش بینی اش از رتبه تیم در پایان فصل گفت:من از روز اول آنچه که به باشگاه گفتم این بود که تلاش مان این است که جایگاه تیم در پایان تک رقمی باشد. در سال های گذشته گسترش تا حدودی دلهره ماندن در لیگ برتر را داشت اما امسال در هیات مدیره مدون شده که سال به سال رتبه مان بهتر شود و امیدوارم امسال رتبه مان تک رقمی شود.

وی در رابطه با غایبان گسترش در بازی فردا تصریح کرد: درویشی به دلیل عملی که پیش رو داشت یکی، دو ماه از میادین دور است. مجتبی ترشیز هم یکی از نفراتی بود که در بازی دوستانه مقابل ماشین سازی مصدوم شد. البته حسینی و ایوب کلانتری به تیم بازگشتند ولی هنوز کاملا آماده نشدند.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
" استقلال " پرمهره‌ترین تیم لیگ است 1


سرمربی گسترش درباره شناخت خود از استقلال گفت: ما استقلال را کاملا آنالیز کردیم و تلاش می کنیم با سیستم مناسب راه های نفوذ استقلال را ببندیم و حملات آنها را خنثی کنیم. استقلال امسال پرمهره ترین تیم لیگ است و نفرات گرانقیمت و خلاقی را در ترکیب خود دارد. البته الان بعد از 5، 6 هفته به ضعف و قوت هم آشنا هستند و ما هم بچه های خوبی در ترکیب خود داریم که می توانیم مقابل این تیم بایستیم.

وی درباره اینکه آیا قول پیروزی در این بازی را می دهد یا نه، اظهار داشت: یک مربی می تواند قول درازمدت بدهد اما در مورد یک بازی نمی توان برنامه ریزی و قول قطعی داد. زیرا امکان اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ولی مطمئن باشید که بازی فردای گسترش فوتبال آذربایجان را سربلند خواهد کرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره سکوت خود در روزهای اخیر گفت: من طی یک هفته اخیر با هیچ رسانه ای صحبت نکرده ام و هرکس چیزی از قول من نوشته است، صحبت کذب کرده است. من همیشه با رسانه ها تعامل داشتم. حتی الان تمرین تیم را به احترام شما رسانه ها رها کردم. بچه ها آزادند با هر نشریه و سایتی صحبت کنند. زیرا این تعامل شرایط را بهبود می بخشد. خبرنگاران قدم شان روی چشم ماست ولی قبل از مسابقه با استقلال باید احتیاط می کردیم تا مبادا کسی از این تیم برای آنالیز تیم ما در بین خبرنگاران به محل تمرین تیم ما بیاید.

کمالوند در رابطه با بازیکنان تیم گفت: ما با آمدن کیانی دیگر نیاز به دیگو نداشتیم. من در مورد داریوش شجاعیان گفته بودم که او پدیده لیگ ماست و به نظر من حقش این است که کادر فنی وی را به تیم ملی دعوت کند. این را به آقاجانیان هم گفتم. البته تلاشمان این است که به بازیکنان جوان هم به مرور زمان میدان دهیم. نفراتی چون رضا کریمی، نیما مختاری، شاهین طاهرخانی و یوسف سیدی و امین خطیبی نفراتی هستند که به مرور در لیگ از آنها استفاده خواهد شد. شما دیدید که کریمی را در جام حذفی استفاده کردیم و او برای ما گلزنی هم کرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان