امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برادر دوقلوی Surface Pro ساخته لنوو!

#1
برادر دوقلوی Surface Pro ساخته لنوو! 1

مطمئنا بسیاری از شما خوانندگان عزیز با ما هم عقیده اید که طراحی به کار رفته در Surface های مایکروسافت و به ویژه Surface Pro 3 یکی از بهترین نمونه های طراحی صنعتی در بین لوازم الکترونیک است. استفاده از مواد بسیار با کیفیت در بدنه و همچنین توجه به ظرافت و استفاده از نسبت تصویری که بهترین گزینه برای طیف وسیعی از کارکردها به حساب می آید باعث شده Surface دارای یکی از خواستنی ترین طراحی های موجود در جهان باشد. ظاهرا لنوو هم با ما هم عقیده است چون در مدل جدید خود سعی کرده تا آنجا که می تواند از روی دست مایکروسافت کپی کند! تعجب نکنید. این تصاویر مربوط به Surface Pro 4 نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا با تبلت جدید Lenovo Miix 700 آشنا شوید.

Lenovo Miix 700 شباهت بسیار زیاد و عجیبی به Surface Pro 3 دارد. همان اندازه نمایشگر، همان مقدار وزن و حتی همان ایده مایکروسافت. این دستگاه که در نوامبر امسال با قیمت 700 دلار روانه بازار می شود دارای نمایشگر 12 اینچی لمسی با وضوح 1440*2160 پیکسل بوده و در آن از نسبت تصویر 3:2 استفاده شده است که آن را به گزینه بهتری در برابر تبلت ها و لپ تاپ های 16:9 تبدیل می کند. همچنین همانند Surface Pro 3 از یک کیبورد جدا شونده دارای آهنربا و همچنین ترک پد استفاده شده که به زیر تبلت متصل می شود و در پشت آن هم یک کیک استند درست شبیه آنچه در Surface دیده بودیم وجود دارد. البته تفاوت کوچک این کیک استند با مدل مایکروسافت، حالت فنری مانندی است که قبلا در لپ تاپ های سری یوگا نیز از آن استفاده شده بود. از لحاظ سخت افزاری هم می توان تا 8 گیگابایت RAM روی آن در نظر گرفت و درایو SSD استفاده شده نیز تا 256 گیگابایت حافظه دارد. البته آن طور که در خبرها آمده لنوو تصمیم دارد dock مخصوص آن را هم به صورت رایگان در جعبه قرار دهد تا حداقل تفاوتی بین Miix 700 با Surface Pro 3 به وجود بیاید. همچنین گزینه هایی مانند مودم LTE و دوربین سه بعدی RealSense اینتل نیز به صورت انتخابی با این دستگاه عرضه می شوند.

تا به حال از شباهت ها گفتیم و حالا نوبت به تفاوت ها می رسد. مهم ترین تفاوت این دو دستگاه با همدیگر در پردازنده مرکزی آنهاست. همان طور که می دانید Surface پرو از پردازنده های Core استاندارد اینتل استفاده می کند اما لنوو تصمیم گرفته از چیپ های Core M بر مبنای Skylake استفاده کند. احتمالا قدرتمندترین پردازنده لنوو Core M7 خواهد بود که در مقایسه با Core i7 کمی ضعیف تر است اما در طرف دیگر طول عمر باتری بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد. دیگر تفاوت این دستگاه ها هم استفاده Miix 7 از دو پورت استاندارد USB است که یکی از آنها وظیفه شارژ دستگاه را نیز بر عهده دارد. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ آیا Miix 7 می تواند با Surface Pro 3 رقابت کند؟
برادر دوقلوی Surface Pro ساخته لنوو! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط موناجون خوشگل
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان