امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سری ThinkPad لنوو سریعتر و باریک تر!

#1
سری ThinkPad لنوو سریعتر و باریک تر! 1

کمپانی Lenovo که یکی از پر فروش ترین و برترین تولید کنندگان انواع نوت بوک های تبدیل شونده و مینی کامپیوتر در جهان قصد دارد تا محصولات خود را باریک تر و سریع تر از نسل های پیشین تولید و روانه بازار نماید. بررسی اخیر لنوو بر اساس نظرات 6000 کسب و کار نشان می دهد که سه فاکتور امنیت، قابلیت اطمینان و قابلیت حمل به عنوان نیاز اصلی آنها شناخته شده و یک چهارم از این میزان به یک نوت بوک تبدیل شونده نیاز دارند. در حال حاضر لنوو قصد معرفی نوت بوک های تبدیل شونده Yoga 260 و Yoga 460 از سری ThinkPad را دارد که طبق اعلام این شرکت، سریع ترین و باریک ترین نمونه های تولید شده به شمار می روند.

قدرت پردازشی یوگا 260 و یوگا 460 حتی از مینی کامپیوتر دسکتاپ ThinkCenter نیز قوی تر است. فلسفه طراحی نوت بوک های تبدیل شونده به این شکل است که بر اساس بررسی لنوو که در آن کاربران قادر به انتخاب چند گزینه به صورت همزمان بودند، در حدود 53 درصد از کارمندان و کارگران برخی از مواقع در منزل به کارهای خود رسیدگی می کنند و 61 درصد آنان به دستگاهی برای حمل آسان بین محل کار و منزل نیاز دارند. همچنین از نظر میانگین سنی شرکت کنندگان در بررسی لنوو، 46 درصد در رده سنی بین 18 تا 34 سال قرار داشتند. دو نوت بوک تبدیل شونده جدید سری یوگا در رنگ های نقره ای و مشکی تولید می گردند و گزینه بسیار مناسبی برای مدیران IT به شمار می روند. از نظر سخت افزار داخلی می توان به پردازنده نسل ششم سری Core اینتل با فناوری ساخت 14 نانومتری، حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم، قابلیت نصب اختیاری درایو SSD از طریق رابط PCIe و نمایش تصاویر روی تلویزیون و صفحه نمایش 4K اشاره کرد. همچنین سرعت انتقال اطلاعات توسط داک اختصاصی تعبیه شده برای سری Yoga به 33 گیگابیت در ثانیه افزایش یافته است.



سری ThinkPad لنوو سریعتر و باریک تر! 1



مینی کامپیوتر دسکتاپ ThinkCenter لنوو در بخش سخت افزار داخلی با بهینه سازی قابل توجهی روبرو گردیده و نسبت به رقیبان هم رده خود به میزان 48 درصد سریع تر عمل می کند. این در حالیست که ThinkCenter M900 لنوو نسبت به اولین نسل از مینی کامپیوتر دسکتاپ این شرکت به میزان 128 درصد سریع تر عمل می کند. همچنین وجود دو رابط M.2 برای اتصال درایو SSD از طریق اسلات PCIe سبب می گردد تا سرعت انتقال اطلاعات توسط SSD به میزان 80 درصد افزایش یابد. همچنین طراحی منحصر بفرد لنوو در این محصول سبب گردیده تا شاهد ورود کمترین میزان گرد و غبار به داخل کیس کوچک آن باشیم و از این حیث، یکی از بهترین محصولات برای افرادیست که به نگهداری صحیح از تجهیزات خود اهمیت می دهند. مینی کامپیوتر جدید لنوو با بهره گیری از پوشش های محافظ در مقابل گرد و غبار، پس از مدت سه سال کارکرد، حداکثر 37 درصد از کارایی خود را از دست می دهد و با برآورد حدودی می توان در بدترین شرایط نگهداری به طول عمر حدود 9 سال دست یافت. به طور حتم نگهداری صحیح و عدم نصب دستگاه در معرض گرد و غبار می تواند طول عمر آن را افزایش دهد. لنوو برای این مینی کامپیوتر سخت افزار داخلی متنوعی در نظر گرفته که وجه اشتراک آنها بهره گیری از پردازنده های 14 نانومتری Skylake اینتل است که در کنار آن می توانید از تجهیزات ذخیره سازی و واحد گرافیکی متنوع در نظر گرفته شده بهره مند شوید. طبق اعلام لنوو، قیمت Yoga 260 از 949 دلار و Yoga 460 از 1049 دلار آغاز می گردد و این مبلغ برای M900 معادل 929 دلار است که بر اساس کانفیگ قطعات سخت افزاری افزایش می یابد. همچنین داک OneLink+ و مبدل انتقال تصویر بی سیم اینتل WiDi به صورت جداگانه از حدود سه ماه آینده وارد بازار می شود.
سری ThinkPad لنوو سریعتر و باریک تر! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لپ تاپ ZenBook 3 باریک‌تر، سبک‌تر و سریع‌تر از مک بوک اپل است
  اچ پی اسپکتر، زیباترین و باریک‌ترین لپ تاپ جهان
  پس از بدافزار: لپ تاپ‌های لنوو به جاسوس‎افرار آلوده هستند
  لپ تاپ جدید لنوو با قابلیت 4G + عکس
  لپ‌تاپی فوق سبک با صفحه نمایش گردان از لنوو
  اولین لپ تاپ های ۴k لنوو ، توشیبا را به مبارزه می طلبد
  لنوو و معرفی لپ تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی Y 70
  لنوو لپ تاپ ThinkPad Helix را در IFA معرفی کرد
Video لپ تاپ لنوو اسنشال G510
Video لپ تاپ لنوو اسنشال G510

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان