امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خانواده مرتضی پاشایی با آلبوم 18هزار تومانی راه درآمدزایی را پیدا کردند!

#1
خانواده مرتضی پاشایی با آلبوم 18هزار تومانی راه درآمدزایی را پیدا کردند! 1
رامین بصیرت‌نیا گفت: ۱۰ هزار نسخه از آلبوم مرتضی پاشایی با قیمت ۱۸ تومان عرضه می‌شد ما خواستیم هواداران پاشایی شکل جدیدی از عرضه هنرمند محبوب‌شان را ببینند به نظر من این قیمت خارج از عرف نیست.
نشست خبری آلبوم مرتضی پاشایی بدون حضور خانواده اش
نشست خبری آلبوم موسیقی «اسمش عشقه» مرتضی پاشایی بدون حضور خانواده وی و با حضور شرکت مرتضی معماری از مدیران ارشد دنیای هنر، شهناز محلوجیان وکیل و نماینده خانواده پاشایی و نویسنده کتاب مرتضی پاشایی و مهرزاد امیر‌خانی ترانه‌سرا برگزار شد.
 
این مراسم که با تأخیر آغاز شد، علی‌رغم تصور خبرنگاران و برگزار‌کنندگان مراسم خانواده پاشایی در آخرین لحظات از حضور در این نشست انصراف داده بودند.
در ابتدا رامین بصیرت‌نیا مسئول موسیقی پخش دنیای هنر در خصوص مسابقه عکاسی با آلبوم مرتضی پاشایی گفت: این مسابقه در دو بخش که بخش ابتدایی آن عکاسی و بخش دوم آن فیلمبرداری اجرا خواهد شد. در قسمت اول عکس‌های ارسال شده با آلبوم پاشایی را جایزه خواهیم داد و سپس در بخش دوم هواداران وی قطعات پاشایی را به صورت لب خوانی برای ما ارسال می‌کنند تا جوایزی دریافت کنند.
 
وی در خصوص قیمت 18 هزار تومان این آلبوم عنوان کرد: این آلبوم در ابتدا آماده انتشار بوده است اما سعی کردیم کارهای نهایی آن را انجام داده و سپس در اختیار مخاطبان قرار دهیم و فکر می کنم مردم هم استقبال خوبی کرده باشند اما نمی‌دانم چرا برخی واکنش‌هایی که به وجود آمده این موضوع را بالعکس جلوه می‌دهند.
 
بصیرت‌نیا تصریح کرد: به نظرم این آلبوم از بسیاری از آلبوم‌های خوانندگان درجه یک هم بالاتر است و از لحاظ ملودی و ترانه در جایگاه خوبی قرار دارد اما اگر در خصوص قیمت آن بخواهید بدانید باید بگویم از قیمت 18 هزار تومان نیمی از آن مربوط به هزینه تولید آلبوم است که بخش وی جی پک آن را متخص می‌شود که هزینه حدود هفت هزار پانصد تومان برای بخش هزینه آن و هزار پانصد تومان هزینه توزیع آن بوده است و در نهایت با قیمت 9 هزار تومان به فروشگاه‌های توزیع تحویل داده شده است.
 
وی ادامه داد: البته 18 هزار تومان قیمت 10 هزار نسخه آن می‌باشد و حدود 4 هزار نسخه با قیمت 4 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
 
در ادامه معین راهبر تنظیم کننده این آلبوم تصریح کرد: زمانی که تصمیم انتشار این آلبوم گرفته شد هیچ چیز تکمیل شده نبوده است و از نظر کیفیت هم وضعیت خوبی را نداشته.در خصوص دستمزد دریافتی هم می‌توانم بگویم تمامی را کامل دریافت کرده‌ام و از این نظر ادعایی ندارم.
 
وی ادامه داد: در آلبوم (اسمش عشقه) قرار بود که تمام کارهای آن را خودم انجام بدهم و قطعه‌ای که در این آلبوم با همین نام وجود دارد را به جای قطعه نگرانی منی تیتراژ ماه عسل با مرتضی پاشایی کار کنیم اما بعدها این موضوع عوض شد و در وی افزود: در رابطه با همکاری مصطفی پاشایی در این آلبوم باید بگویم تنها قطعه 10 به نام (حالا حالا) حضور داشته و در آلبوم هم به نام همخوان از او یاد کرده‌ایم.
 
در ادامه این نشست شهناز محلوجی که به نمایندگی خانواده پاشایی حضور یافته بود، گفت: من دلم می‌خواهد با نام نویسنده کتاب در این مراسم از من یاد شود و در خصوص عدم حضور خانواده پاشایی باید بگویم حتی تا شب گذشته هم قرار بود این افراد در نشست حضور پیدا کنند اما با اتفاقاتی که در فضای مجازی پیش آمده ساعاتی قبل با من تماس گرفتند و از من درخواست کردند به نمایندگی از آنها برای پاسخگویی حاضر شوند.
 
از جمله افرادی که حواشی زیادی را برای انتشار این آلبوم به وجود آورده بود هم برای پاسخگویی خبرنگاران حاضر شده بود.
مهرزاد امیرخانی با جمله نمی دانم چرا حاشیه ها از من شروع می‌شود باب صحبت را باز کرد و عنوان کرد: نکته‌ای را می‌خواهم بگویم که خانواده پاشایی برای انتشار آلبوم از من رضایت‌نامه‌ای را گرفتند که در قبال آن قرار بود مبلغی را بابت ترانه‌هایم دریافت کنم اما پس از انتشار آلبوم چکی را به من دادند که 11 میلیون تومان کم‌تر از مبلغ توافق بود و سپس مرا متهم به زیاده‌خواهی کردند.
 
وی ادامه داد:‌زمانی که پشت جلد آلبوم را می‌خواندم این جمله درج شده بود با تشکر از شرکت فرهنگی مرتضی پاشایی که فکر می‌کنم راه جدید درآمد‌زایی را این خانواده پیدا کرده اند آنها همان کسانی هستند که در پیشرفت مرتضی نقشی نداشتند و حالا برای آثارش تلاش می‌کنند.
 
وی افزود: زمانی که کارخود را با مرتضی آغاز کردم قرارمان بود وقتی به درآمدزایی رسیدیم حقوق مرا پرداخت کنند و به نوعی با هم شریک شویم اما حالا وقتی این موضوع با خانواده وی مطرح می کنم به من اتهام زیاده خواهی می‌زنند.
 
در حاشیه این مراسم انوشیروان تربتی تنظیم کننده آلبوم حاضر در نشست خبری آلبوم «اسمش عشقه» بود که به دلیل نبود فرصت برای صحبت با گلایه از مسئول برگزارکننده مراسم نشست را ترک کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa ، ρυяρℓє_ѕку ، sober ، # αпGεʟ ، ÆҐÆŠĦ
آگهی
#2
فـک کـُنـم بـا ایـن رونـدی ک دارهـ پـیـش مـیره 2 روز دیـگـه کـُنـسـرتـم بـزاره |:
پاسخ
 سپاس شده توسط Berserk ، # αпGεʟ ، ÆҐÆŠĦ ، Dokhtare barOni
#3
اون دنیاهم ول کن نی


برا شادیه روحش ی فاتحه
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خانواده مرتضی پاشایی با آلبوم 18هزار تومانی راه درآمدزایی را پیدا کردند! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆҐÆŠĦ
#4
میگن این آلبوم اسمش عشقه تا 500 ملیون.تومن فروش رفته
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش امیر تتلو به مرگ مرتضی پاشایی
  مرتضی پاشایی فوت کرد :(
Rainbow فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی!
  همکاری آریانا گرنده و زین مالیک در آلبوم جدید جاستین بیبر O_O ؟!
  مراحل گرفتن مجوز آلبوم موسیقی در ایران
Music اهنگ مرتضی اشرفی شوخی شوخی
  ۩۞۩ بررسی کوتاه آلبوم "اخ" از محسن نامجو + متن ۩۞۩
Music آلبوم «بی نام» محسن چاوشی پنجم آذر منتشر می شود
Music علیرضا قربانی: آلبوم مشترکم با همایون شجریان ماه آینده منتشر می‌شود
Music آلبوم موسیقی بازیگر "پایتخت" منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان