امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگه آیپد و آیفون داری بیا

#1
در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به مدت محدودی به صورت رایگان ارائه شده‌اند؛ اما این مدت محدود دقیقاً مشخص نیست. ممکن است این مدت محدود یک ساعت یا یک هفته باشد. توجه داشته باشید که در زمان انتشار این مطلب، این اپلیکیشن‌ها رایگان بوده‌اند.

بازی اینفینیتی بلید (Infinity Blade)
قیمت این بازی در حالت عادی ۵٫۹۹ دلار است. این بازی برنده جایزه بهترین بازی در سال ۲۰۱۱ در مسابقه Apple Design Award شده و بیش از ۲۰ عنوان بهترین بازی سال و اپلیکیشن‌های برتر را به خود اختصاص داده است. شرکت ChaAIR Entertainment این بازی را ارائه کرده که یک بازی اکشن در زمینه مبارزه با شمشیر محسوب می‌شود و مختص آیفون، آی‌پاد تاچ و آیپد است.
داستان بازی از این قرار است که به مدت چندین نسل، God King با یک مشت آهنین حکمرانی کرده و قدرت وی بی‌حساب است. حالا شما باید به Dark Citadel سفر کنید تا یکی پس از دیگری با تیتان‌های وی مبارزه نمایید تا در نهایت با خودش بجنگید. بدین طریق می‌توانید مردم خود را از دست ظالمان برهانید.
شما می‌توانید این بازی را از اینجا دانلود کنید.
من خودم دانلودش کردم با دیتا شد پنج گیگ ولی انصافا بازی بهتر ازش ساخته نشده!


اپلیکیشن آی‌ودر پرو (iWeather Pro)
این اپلیکیشن در حالت عادی به قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد. آی‌ودر پرو یک اپلیکیشن جامع در حوزه آب‌وهوا محسوب می‌شود که پیش‌بینی‌های آب‌وهوایی درستی برای مناطق مختلف جهان دارد. این اپلیکیشن نوآورانه ترکیبی منحصربه‌فرد و جامع از مهم‌ترین داده‌هایی که هر روز نیاز دارید، ارائه می‌دهد. این داده‌ها عبارت‌اند از میزان رطوبت هوا، سرعت باد، درجه حرارت باد و جزئیات قابل‌مشاهده.
شما می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن ان‌سی (NC)
قیمت این اپلیکیشن در حالت عادی ۱٫۹۹ دلار است. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، تایم لاین و نام‌بری‌های توییتر را در حالتی که صفحه دستگاه قفل است یا داخل هر اپلیکیشنی که هستید، ببینید تا به سرعت در مورد جهان اطراف خود به‌روزرسانی شوید.
شما می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن اسنپ آپلود (Snap Upload)
قیمت این اپلیکیشن در حالت عادی ۲٫۹۹ دلار است. شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن عکس‌ها و ویدئوهایی که با دستگاه همراه خود ثبت کرده‌اید، روی اسنپ‌چت بفرستید. در حالت عادی شما نمی‌توانید در اسنپ‌چت عکس یا ویدئو ارسال کنید.
این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن آی‌بیلیپ تی‌وی (iBlipTV)
این اپلیکیشن در حالت عادی به قیمت ۱٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد. با این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای دلخواه خود را ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید آن‌ها را تماشا کنید. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به راحتی ویدئوهای قانونی را که در سیستم‌عامل آی‌او‌اس پشتیبانی می‌شود، از وب‌سایت‌ها دانلود کرده و ذخیره نمایید. سپس آن‌ها را سازمان‌دهی کرده و پخش کنید.
این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن کالر کاست (Color Cost)
قیمت این اپلیکیشن در حالت عادی ۰٫۹۹ دلار است. این اپلیکیشن برای ثبت مخارج روزانه طراحی شده و با اپلیکیشن‌های دیگر حوزه مالی فرق دارد. این اپلیکیشن تنها مخارج را ثبت کرده و تبلیغات ندارد. کالر کاست از شبکه استفاده نمی‌کند و داده‌ها را روی سرور نمی‌فرستد. این اپلیکیشن مدافع حریم خصوصی کاربران است. این اپلیکیشن سریع اجرا می‌شود و هیچ تأخیری ندارد.
این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن فالو می (Follow Me)
قیمت این اپلیکیشن در حالت عادی ۵٫۹۹ دلار است. این اپلیکیشن در دسته اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی در ۹ کشور در میان ۱۰۰ اپلیکیشن برتر قرار دارد. با این اپلیکیشن می‌توانید موقعیت مکانی پست‌های ارسال شده در اینستاگرام را مشاهده کنید. شما می‌توانید از طریق یک نقشه، به دنبال پست‌های اینستاگرام بگردید و از طریق هشتگ‌ها و با نام کاربری خود جستجو کنید. کافی است منطقه‌ای از جهان را انتخاب کنید و دست خود را روی آنجا نگه‌دارید تا تمام پست‌های اینستاگرام آن منطقه را ببینید.
این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

اپلیکیشن واچ‌کلیپ (WatchClip)
قیمت این اپلیکیشن در حالت عادی ۱٫۹۹ دلار است. با این اپلیکیشن، یک بخش از یک وب‌سایت به شکل کاملاً مناسبی برای گلنس‌های اپل واچ بریده می‌شود و به شکل یک تصویر ذخیره می‌گردد.
این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هر آنچه درباره‌ی آیفون ۱۲ می‌دانیم
Lightbulb سیستم عامل آیفون
  آیفون 16 گیگابایتی حافظه کافی دارد؟
  مقایسه آیفون 6 اس با رقبای اندرویدی
  چگونگی کاهش مصرف انرژی آیفون در iOS 9
  اندروید و آیفون در صدر جدول فروش
  آموزش جامع آیفون و آیپد: نکات اولیه در رابطه با محصولات اپل
  فیلمبرداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد بدون جیلبریک
  ۱۰ ترفند مخفی که باید درباره آیفون خود بدانید
  ۱۰ دلیل قانع کننده برای ترک آیفون و کوچ به سوی اندروید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان