نظرسنجی: حسی که نسبت ب خون اشاما داری چیه؟؟؟؟
ازشون متنفرم
عاشقشونم
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقایق مخفی درباره خون اشام ها

#1

حقایقی درمورد خون آشام ها وجود داره که ما از بعضی از اونا مطلعیم و از بعضی دیگه بی خبریم
من اینجا تمام تلاشم رو میکنم که تمامی حقایق وجود این موجودات افسانه ایی و جالب رو براتون شرح بدم


حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

خون آشام ها موجوداتی انسان نما، با دندان های نیش بلند و خفاش مانند و دارای چشمانی درشت، روشن و درخشان هستند و حاله ایی سیاه رنگ دور آن ها را پوشانده و لب هایی کبودی دارند. (رنگ چشمان خون آشام ها از قرمز تا خاکستری روشن متغیر است.)
رنگ پوست این موجودات معمولا سفید گچی بوده و موهای پر پشت پر کلاغی ای دارند. (رنگ موهای خون آشام ها مانند رنگ چشمشان از مشکی پر کلاغی تا سرخ و خاکستری متغیر است.)
بدن این مخلوقات همیشه سرد است و لمس آن ها باعث ایجاد حس یخ زدگی در انسان های معمولی میشه.
خون آشام ها معمولا افرادی شیک پوش با قامتی بلند و صاف هستند. آن ها معمولا لاغر اندام اما قوی هستند.
لباس خون آشام های مذکر معمولا شامل یک بلوز سفید و یک شنل و شلوار مشکی میشه و مثل این عکسه:

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1


لباس خون آشام های مؤنث گاهی اوقات از یک پیراهن مشکی رنگ بلند یک سره زیر شنل کلاه دارشون تشکیل میشه و گاهی هم این پیراهن کوتاه تر و اغواگرایانه تر میشه اما شنل هیچ تغییری نمیکنه:

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

خون آشام ها از لحاظ دسته بندی اجتماعی به دو دسته تقسیم میشن:
1. قشر خون آشام های معمولی: این افراد، بعد از گزیدگی توسط خون آشام های اصیل به وجود میان. اگر فردی توسط یک خون آشام گزیده بشه و بتونه زنده بمونه باید باقی عمرش رو به عنوان یک خون آشام زندگی کنه. این نوع افراد هیچ گونه قدرت جادویی نداشته و تنها دارای دندان های نیش بزرگ هستند تا بتوانند برای زنده ماندن تغذیه کنند. حاصل ازدواج این افراد با خون آشام های اصیل دورگه های نیمه اصیل هستند که در جوامع قدیم خون آشام ها وجودشون خوشایند نبوده و کشته میشدند.

2. قشر خون آشام های اصیل زاده: این افراد از نژادهای برتر و گاهی حد واسط این نژادها یا به اصطلاح دورگه ها هستند. این افراد دارای قدرت های خاص جادویی بوده و قادرند کارهای خارق العاده بسیاری انجام دهند.

نژادهای خون آشام های اصیل بر چهار دسته اصلی تقسیم می شوند:

1. کت پایرز (Catpires): یکی از نژادهای اصیل که از ابتدای خلقت انسان و پستانداران به وجود آمده اند و حاصل تغییراتی در ساختار ببرهای دندان خنجری دورهای عصریخبندان هستند. این موجودات حس بویایی 5 برابر انسان، حس شنوایی بسیار قوی، حس بینایی فوق العاده و توانایی دید در محیط های بسیار تاریک و فاقد حس چشایی شیرین هستند. اکثر پیشگو ها در دنیای خون آشام ها از این نژاد هستند. این نژاد حساس ترین نژاد بین اصیل زادگان و خطرناک ترین آن هاست. شیقته نوازش و تا حدودی لوس هستند اما نقطه ضعف هایی دارند که همیشه سعی در محافظت از آن ها هستند. این نقطه ضعف ها در زیر شکم و پاها قرار دارند، زیرا با ضربه زدن یا زخمی کردن این نقاط مرگ یک خون آشام کت پایر حتمی ست. همیشه از خون تغذیه نمیکنند و گاهی مانند گربه سانان ماهی و حیوانات کوچک را شکار میکنند.

نکته: کت پایرزها برعکس نژادهای دیگر به دلیل کوچکی دهان قادر به پنهان سازی دندان های نیش خود نیستند و اگر در جوامع انسانی سرو کله شان پیدا شود خیلی سریع به دام می افتند.

2. ولف پایرز (Wolfpires): نژاد دیگری که به دوره های اولیه برمی گردد نژاد ولف پایرز است که از گرگ های عظیم الجثه اولیه نشأت می گیرد. این نژادهم مانند کت پایرزها از اوایل خلقت انسان پدید آمده و با انسان ها نسل به نسل تغییر یافته و به امروز رسیده اند. آن ها دارای حس بویایی خارق العاده ایی حدودا 20 برابر انسان بوده اما حس بینایی ضعیفی دارند و تاحدودی قادر به تشخیص رنگ های آبی و قرمز (و ترکیباتی از این رنگ ها) نیستند و آن ها را سایه دار و یا به رنگ های سبز و زرد میبینند. بهترین حالت دید این موجودات در غروب و طلوع آفتاب است پس می توان نتیجه گرفت در نور کم بهتر میتوانند ببینند. برعکس کت پایرها موجوداتی مقاوم و سرسخت هستند و در قدیم، بیشتر برای نگهبانی از خاندان های سلطنتی استخدام می شدند. تقطه ضعف آن ها حس بویایی بسیار قوی و بینی شان است. مانند کت پایرزها همیشه از خون تغذیه نکرده و علاقه شدیدی به گوشت خام دارند.

نکته: با وجود خوی وحشی این نژاد، اگر شما به خوبی با آن ها رفتار کنید و آن ها را درک کرده و کمکی به آن ها بکنید تا نسل ها خود و خانواده خود را از حمله خون آشام ها حفظ کرده ایید!

3. اسنیک پایرز (Snakepires): این نژاد از مارها منشأ گرفته و ترسناک ترین خون آشام ها هستند. دندان های این نژاد معمولا بلندتر از نژادهای دیگر بوده و زبانی دو شاخه دارند که اکثر اوقات مانند خود مارها از دهان شان بیرون زده است. رنگ چشمان این نژاد در طیف رنگی سبز تا زرد بوده و اگر با نژاد دیگه ایی جفت نشوند همین رنگ باقی می ماند. آن ها حس چشایی و شنیداری ضعیفی دارند اما در عوض، حس بویایی خارق العاده و بینایی شگفت انگیزی دارند. این نژاد قادر است احساسات و عواطف را در لحظه ایی شناسایی کرده و از آن ها بر علیه شکارش سواستفاده کند. آن ها قادرند در تاریکی مطلق هم به شکار خود حمله کرده و در لحظه ایی جان او را بگیرند و به همین خاطر بی صدا ترین و مرموزترین نژاد در بین خون آشام ها هستند. اندامی قوی و عضلانی دارند تا بتوانند شکار خود را ساده تر در اختیار گرفته و خون او را بمکند. در گذشته به عنوان مشاورین برای پادشاهان بودند و معمولا خائن از آب درآمده و به طرزهای شنیعی به قتل می رسیدند. نقطه ضعف شان بینایی دقیق شان است، زیرا آن ها به جای دیدن تصاویر بیشتر قادر به دیدن امواج حرارتی هستند. بیشتر از خون و گوشت خام انسان تغذیه می کنند.

نکته: اسنیک پایرزها موجوداتی حیله گر و بی احساس هستند و هیچ گونه ترحمی در وجودشان نیست، پس تا حد امکان تا وقتی از نژاد خون آشام مقابلتون مطمئن نشدین به طرفش نرین.

4. معروف ترین نژاد در بین خون آشام ها بت پایرز (Batpires): این نژاد مشهورترین و موفق ترین نژاد از خون آشام هاست زیرا در گذشته بیشتر پادشاهان و افراد مهم در دنیای آن ها بت پایرز بوده اند. این موجودات نسل برتر در بین خون آشام ها به حساب می آیند زیرا چهره های دوست داشتنی فریبنده ایی دارند و می توان گفت آرام تر از سه نژاد قبل هستند اما همین آرام بودن آن هاست که شخصیت آن ها را خوف آور می کند. شما با دیدن این نوع از خون آشام ها به هیچ عنوان احساس بدی ندارید و خیلی ساده به آن ها اعتماد می کنید حتی بدون اینکه بدانید دارید چه اشتباه بزرگی مرتکب می شوید! دلیل این اعتماد و حس آرامش رفتار و حالت اغواگرایانه آن هاست. برعکس نژادهای قبل، گزیده شدن شکار توسط آن ها خیلی هم ناخوشایند است! در بزاق دهان این نوع خون آشام، درست مانند اجدادشان خفاش های خون آشام، ماده ایی بی حس کننده وجود دارد که باعث کمتر شدن درد گزیدگی می شود ولی اگر بخواهند از دندان هایشان برای کشتن استفاده کنند دردناک ترین گازها را می گیرند. این نژاد مطلقا از خون انسان تغذیه میکند و علاقه زیادی به گوشت خام ندارند به همین خاطر حس چشایی ترش، تلخ و شیرین در این موجودات وجود ندارد! قدرت جادوی این موجودات دو برابر نژادهای قبل است و سرعت شان حدود 50 برابر آنان است. بینایی قوی ایی دارند و بویایی ایی خارق العاده و از هر دوی آن ها قدرتمند تر، حس شنوایی آن هاست. تنها نقطه ضعف آن ها احساسات لطیف درونی شونه. اگر کسی اونا رو در یک رابطه عاطفی به بازی بگیره، سرنوشت جالبی برای خودش و مردم اون منطقه نمیشه پیش بینی کرد!

نکته: بت پایرزها باهوش ترین نژاد هستند و برای شکار و حمله همیشه نقشه ایی دارند و اکثر اوقات، شکار رو از پشت سر غافلگیر می کنند.


حقایق گفته نشده:


1. خون آشام ها از ابتدای خلقت انسان حضور داشتند اما اوایل از خون حیوانات تغذیه می کردند. با گذشت زمان قلمرو انسان ها گسترده تر شد و اونا به دنیای خون آشام ها تجاوز کردند که همین موضوع، باعث خشمگین شدن اونا و در نتیجه عادت کردنشون به نوشیدن خون انسان (به عقیده خون آشام ها خوش طعم ترین خون دنیا) شد. این خشم از قرن پانزدهم میلادی بیشتر شد و در اون دوران مردم شاهد هجوم خون آشام های بیشتر و بیشتر به دهکده ها و شهرها بودند.

2. خون آشام ها موجوداتی پرخاشگر و عصبی هستند و گاهی اوقات ترسو می شوند و در هنگام هیجانات شدید خیلی ناعادلانه قضاوت میکنند و به اصطلاح یک طرفه به قاضی میرن.

3. نام عامه تمامی خون آشام ها (شامل تمام نژادها) ومپایر (Vampire) است که در اصل لغتی صربی است و تلفظ صحیح آن ویمپیر (Vimpiere) است. ویم، به معنای دندان و پیر، به معنای نوشیدن است و اگر ( در زبان انگلیسی) این دو معنی را درکنار هم بگذاریم می شود: کسی که با دندان می نوشد! در فرهنگ های گوناگون این نام کمی متغیر است مثلا در فرهنگ آلبانیایی به جای ومپایر از لغت دمفیر (Dhampir) استفاده می کنند که در سینماهای انسان ها، به معنای بچه خون آشام است وگرنه همان معنی و همان ترکیب را دارد.

4. همه خون آشام ها به نور خورشید حساس نیستند. تنها خون آشام های بت پایرز و کت پایرز از نورخورشید فراری هستند زیرا نور خورشید باعث سوختگی های شدید در بدن های آن ها می شود. در بت پایرزها بال های آن ها سوراخ می کند و در کت پایرزها بینایی آن ها از بین می برد.

5. همه خون آشام ها با گرمای شدید سردرد میگیرند!

6. خون آشام ها دارای قدرت هیپنوتیزم، کنترل ذهن انسان های عادی و حیوانات و پاک سازی حافظه هستند. تنها کافیست در چشمان درخشانشان خیره شوی تا در یک لحظه تمام زندگی ات را فراموش کنی و یا دیوانه شوی!

7. نمی توانند وارد مکان یا خانه ایی شوند مگر آنکه توسط کسی به داخل دعوت شوند و پس از آن به سادگی هر زمان که بخواهند در آن محل رفت و آمد می کنند.

8. عمری ابدی دارند و در سن 180 سالگی بالغ می شوند.

9. با اینکه خون آشام ها جاودانه و نامیرا هستند لیکن راه های زیادی برای کشتن آن ها وجود دارد. اعم از:
اولین راه: سوراخ کردن قلب شان با نیزه ایی چوبی
دومین راه: بریدن کامل سر و گردن با تبر یا شمشیری بسیار تیز
سومین راه: ریختن آب مقدس بر روی آن ها زیرا آب مقدس مانند اسید عمل کرده و بدن آن ها در خود حل می کند.
چهارمین راه: استفاده از محلول و یا پودر گل شاه پسند که همان خاصیت آب مقدس را دارد.
پنجمین راه: شلیک گلوله ایی از جنس نقره که توسط کشیش تبرک شده باشد البته باید دقت کرد که این کار در زمان ماه کامل انجام نشود زیرا در این زمان خون آشام ها در قدرتمند ترین حالت ممکن قرار دارند.

نکته: رابطه نزدیکی بین فلز نقره و نور ماه کامل وجود دارد. زمانی که نور ماه بر روی فلز نقره تابیده می شود خاصیت نابود کنندگی آن را خنثی کرده و تا حدودی اثر آن را معکوس هم می کند!

وسایل کشتار خون آشام ها در دوران قدیم:

نکته: در سال های 1700 تا 1800 میلادی خون آشام هراسی در بین مردم آنقدر زیاد شده بود که همه آن ها یک کیف مخصوص برای کشتن آن ها در خانه هاشون داشتند!


حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1


حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1


حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1

حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1


حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1


نکته: همونطور که دیدید در بین این وسایل صلیب های فلزی و وسایل مذهبی هم وجود داشتند. دلیل استفاده از آن ها این است که خون آشام ها از این وسایل دوری می کنند.

نکته: این وسایل تأثیری بر خون آشام های اصیل زاده ندارند!

10. خون آشام ها پس از کشته شدن خیلی سریع پس از یک یا دو سال تبدیل به خاک میشن.

11. عموما با اجنه ها ارتباط دارند و آن ها را به بردگی می گیرند.

12. محل زندگی اصیل زاده ها قصر های شکوه مند کهن است که محیطی ترسناک و تاریک دارند و محل زندگی افراد عادی گوشه کناره های تاریک جنگل و غارهاست، زیرا آن ها انسان های معمولی هستند که تنها از حمله خون آشامی اصیل جان به در برده و گرفتار این نفرین شده اند.

13. خون آشام های عادی تنها از طریق گزش به وجود نمی آیند. بر طبق مدارک و شواهد اگر در هنگام تولد نوزادی موهای بسیار و سیاه داشته باشد یا تولد همراه با رعد و برق و طوفان باشد بچه خون آشام است و یا اگر در هنگام دفن فرد مرده ایی اشتباهی رخ دهد.

14. خون آشام هایی که به نور خورشید حساسیت دارند غالبا تمام روز را می خوابند و شب فعالیت می کنند.

15. خون آشام ها نمی توانند از آب روان مانند رودخانه ها و چشمه ها بگذرند زیرا آب روان قدرت بدنی را از آن ها می گیرد و مانع شنا کردن آن ها می شود و در ظاهر غرق می شوند. ولی وقتی از آب خارج شوند، بار دیگر سرپا می ایستند!

16. دندان نیش تمامی نژادها از هنگام تولد کامل است و با رشد موجود بزرگ می شود ولی خون آشام های کت پایرز در ابتدا دندان ندارند و به مرور زمان این دندان ها رشد کرده و در سن 180 سالگی رشد شان کامل می شود.

17. ولف پایرزها در هنگام تولد تا یک ماه ناشنوا هستند!

18. نژاد دیگری در بین اقوام قدیمی خون آشام ها وجود دارد به نام ماوس پایرز (Mousepires) که در زمان های قدیم بیشترین فراوانی را در میان خون آشام ها داشتند اما به مرور زمان و در جنگ های هولناکی که در سال های 1700 تا 1800 میلادی بین انسان و خون آشام ها رخ داد اکنون تعداد اندکی از آن ها به صورت خالص و اصیل باقی مانده اند.

19. خون آشام ها از سایر گیاهان مثل سیر و گل شاه پسند متنفرند زیرا خاصیت آنتی پاکتریال سیر باعث سوزش و ایجاد حساسیت در بدن آن ها می شود و گل شاه پسند نابود کننده حواس آن هاست.

20. خون آشام ها بی نهایت به خاک محل تولدشان وابسته هستند و تنها چیزی که تا حد زیادی مایه آرامش آن ها می شود بوییدن همین خاک است.

21. خون آشام ها از صداهای بلند و مهیب وحشتی ندارن و طوری باهاش رفتار میکنن که انگار یک چیز عادی و روزانه ست!

22. تمامی خون آشام ها قادرند با بو موقعیت ها را تشخیص و حتی مزه یک غذا رو تشخیص دهند. (البته اگر قدرت درک اون مزه رو داشته باشند.)

23. همه خون آشام ها خط تیره نمایانی دور عنبیه رنگی چشمانشون دارند و در بعضی ها هم رنگ عنبیه در اطراف مردمک چشم به صورت طیفی رنگی متفاوت با رنگ اصلی عنبیه است.

24. برخلاف تصورات انسان ها، همه خون آشام ها از آینه نمیترسند! تنها نژادهای ماوس پایرز و اسنیک پایرز هستند که از آینه دوری می کنند.

25. راه های دیگری هم برای به وجود آوردن خون آشام هایی با قدرت های جادویی هست که قادرند قدرت خود را با گزش و مبادله خون به انسان ها اونا رو مثل خودشون کنند:
یک: از راه جادوی سیاه: جادوی سیاه قادره یک انسان رو تبدیل به یک خون آشام نیمه اصیل که قدرت های کنترل ذهن، هیپنوتیزم و ... رو داشته باشه تبدیل کنه.
دو: گزیده شدن توسط یک اصیل زاده خالص: اگر فردی توسط یک اصیل زاده گزیده بشه و خون اون رو بنوشه یا در خونش حمام بگیره میتونه نیمی از قدرت های جادویی اونو دریافت کنه.
سه: یادگیری و استفاده از وردهای جادوگران: اگر یک خون آشام عادی بتونه از یک ساحره یا جادوگر آموزش بگیره و وردها رو حفظ کنه یه دلیل استعداد ذاتیش میتونه ازشون به نحو احسنت استفاده کنه.

26: خون آشام های حساس به نور خورشید برای رفت آمد ساده تر در طول روز می توانند از حلقه ایی که دارای سنگ "لاپوس لاتزولی" که یک سنگ جادویی ست استفاده کنند. این حلقه آن ها را در برابر سوختگی حفاظت میکنه.

27. در خون آشام های اصیل پنج قدرت اصلی وجود داره، آب، آتش، خاک، باد و روح. بچه خون آشام ها بعد از رسیدن به سن بلوغ میتونن به طور کامل این قدرت ها را حس کرده و ازشون استفاده کنند.

نکته: بعضی از بچه خون آشام ها از بدو تولد این قدرت ها رو به طور کامل در اختیار دارند.

28. خون آشام های عادی بعد از مرگ تبدیل به خون آشام های حقیقی می شوند. یعنی در طول زندگی انسانی خیلی طبیعی و عادی و شاید کمی عجیب به نظر بیان ولی بعد از مرگ به یک خون آشام حقیقی با خصوصیات ذکر شده تبدیل می شوند.

29. روش تبدیل کردن یک انسان سالم و زنده به یک خون آشام به شرح زیر است:
قدم اول: خون آشام اصیل یا عادی او را گاز بگیرد و از خونش تغذیه کند.
قدم دوم: انسان گزیده شده از خون خون آشام به همان اندازه بنوشد.
قدم سوم: باید بمیرد تا به یک خون آشام حقیقی تبدیل شود.
قدم چهارم: بعد از مرگ و دوباره برخواستن، فرد باید از خون تغذیه کند.

نکته: در چنین مواردی اصلا خون انسان پیشنهاد نمی شود مگر اینکه بخواهی یک خون آشام آدمخوار شوی!

نکته: طبق قوانین وزارتخانه خون آشام ها و پادشاه اعظم، هیچ خون آشامی چه عادی و چه اصیل زاده حق تبدیل یک انسان به یک خون آشام را ندارد. این تصمیم در زمانی گرفته شد که خون آشام ها و انسان ها به صلح رسیدند. اگر کسی این قانون مهم را نغض کند، به طرز هولناکی مجازات خواهد شد!



خخخخخخخخ خون اشامای عزیز مراقب باشید ^_-
حقایق مخفی درباره خون اشام ها 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✓SHINE AGAIN✓ ، *!hasti!* ، زینب طلا74 ، باران20 ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، .امیرحسین. ، آرشاااااااام ، فرانه ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، panah.vp ، n.leito ، Shervin_ST ، The moon ، ستایش*** ، bekhion ، s.m.ali.h.s82@gmail.cm ، †ᴾᴼᴵˢᴼᴺ† ، ოօჩἶ ، پایدارتاپای دار ، negin13ha ، Narges44 ، sarsar ، Neviil ، michi ، Aria1122 ، shghyegh ، _leιтo_ ، موناجون خوشگل
آگهی
#2
اگه خعلی عاشقشونی بهت پیشنهاد میکنم که عاشقان شیطانی رو ببینی نبینی نصف عمرت بر فنا

یه انیمه متفاوت...
درباره. موجوداتی به نام

خون آشام ها
پاسخ
 سپاس شده توسط sshs 41148
#3
چه مشکلی با ما دارید؟؟؟ چیزی ازت کم نمیشد اگه وسایل کشتارشو نمیزاشتی -_-
خب من چون یه خون اشامم وسایل کشتارشو میگم .. همه ی اینا هم وسایل کشتارشون نیست!
ب ی شرط بخونید که قول بدید هیچوقت بهشون ازار نمیرسونید!!
بخدا ... خب حالا میگم
با زغال سنگ و چوب که از پشت به قلبشون فر کنیم میمیرن
قدیمیم:/

پاسخ
#4
یه نکته بسیااااااااااااااااااااار مهمو فراموش کردی:
 تمام خون آشامهای جادوگر و اصیل می تونن بدنشون رو تبدیل به انرژی خالص کنن که منشأ جادوهاشونه
Idea معمای حل نشده Idea
پاسخ
 سپاس شده توسط A lover
#5
(22-04-2018، 22:59)یه دختر به نام لیانا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مطالبی مفیدی بود کاش بتونم ببینمشون
کاش اسم جاهایی ک میشه پیداشون کرد رو هم میذاشتی
فرزندم وجود ندااره :|
پاسخ
#6
جالب بود ولی عکساتو باز نمیکنه
پاسخ
 سپاس شده توسط ‌wanton_kevin ، shghyegh
آگهی
#7
(28-05-2017، 21:35)hanyeh..♡ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چه مشکلی با ما دارید؟؟؟ چیزی ازت کم نمیشد اگه وسایل کشتارشو نمیزاشتی -_-
خب من چون یه خون اشامم وسایل کشتارشو میگم .. همه ی اینا هم وسایل کشتارشون نیست!
ب ی شرط بخونید که قول بدید هیچوقت بهشون ازار نمیرسونید!!
بخدا ... خب حالا میگم
با زغال سنگ و چوب که از پشت به قلبشون فر  کنیم میمیرن



میخوای واقعا تبدیل بشی اگ واقعا خواستی میتونم راهنماییت کنم ... بهم ایمیل بزن
mavivampirequeen@gmail.com
پاسخ
#8
(23-04-2018، 14:16)_ғᴀᴛᴇᴍᴇ_ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(22-04-2018، 22:59)یه دختر به نام لیانا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مطالبی مفیدی بود کاش بتونم ببینمشون
کاش اسم جاهایی ک میشه پیداشون کرد رو هم میذاشتی
فرزندم وجود ندااره :|

بر چ اساسی داری همچین مزخرفیو میگی؟ شاید مث این ب طور باستانی وجود نداشه باشه اما علاوه بر پیدا کردن اجسادشون همچین بیماری وجود داره:/ ک ممکنه درگذشته این بیمارا حالا اینطوری بودن:|
...you have yourself that’s enough
پاسخ
#9
(23-04-2018، 14:16)_ғᴀᴛᴇᴍᴇ_ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(22-04-2018، 22:59)یه دختر به نام لیانا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مطالبی مفیدی بود کاش بتونم ببینمشون
کاش اسم جاهایی ک میشه پیداشون کرد رو هم میذاشتی
فرزندم وجود ندااره :|

وجود داره من میدونمSmile

(28-05-2017، 21:35)hanyeh..♡ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چه مشکلی با ما دارید؟؟؟ چیزی ازت کم نمیشد اگه وسایل کشتارشو نمیزاشتی -_-
خب من چون یه خون اشامم وسایل کشتارشو میگم .. همه ی اینا هم وسایل کشتارشون نیست!
ب ی شرط بخونید که قول بدید هیچوقت بهشون ازار نمیرسونید!!
بخدا ... خب حالا میگم
با زغال سنگ و چوب که از پشت به قلبشون فر  کنیم میمیرن

منم یه خوناشام اصیلم نسل من حدود ۱۴۵۰ساله داره تو ایران میچرخه و هیچکس تاحالا اثری ازمون پیدا نکرده اگه کسی اطلاعاتی خواست پیام بده جواب میدم
پاسخ
#10
(18-07-2018، 1:34)Miss vampayer نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(23-04-2018، 14:16)_ғᴀᴛᴇᴍᴇ_ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(22-04-2018، 22:59)یه دختر به نام لیانا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
مطالبی مفیدی بود کاش بتونم ببینمشون
کاش اسم جاهایی ک میشه پیداشون کرد رو هم میذاشتی
فرزندم وجود ندااره :|

وجود داره من میدونمSmile


(28-05-2017، 21:35)hanyeh..♡ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
چه مشکلی با ما دارید؟؟؟ چیزی ازت کم نمیشد اگه وسایل کشتارشو نمیزاشتی -_-
خب من چون یه خون اشامم وسایل کشتارشو میگم .. همه ی اینا هم وسایل کشتارشون نیست!
ب ی شرط بخونید که قول بدید هیچوقت بهشون ازار نمیرسونید!!
بخدا ... خب حالا میگم
با زغال سنگ و چوب که از پشت به قلبشون فر  کنیم میمیرن

منم یه خوناشام اصیلم نسل من حدود ۱۴۵۰ساله داره تو ایران میچرخه و هیچکس تاحالا اثری ازمون پیدا نکرده اگه کسی اطلاعاتی خواست پیام بده جواب میدم

منم زن دوم برد پیت هستم!!! من نمیدونم چرا بعضیا انقد گوله نمکن!!؟؟
پاسخ
 سپاس شده توسط مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، girl of chaos ، شـــقآیــق ، Open world ، Aria1122


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  داستان واقعی ترسناک درباره اتفاقات عجیب
  ایا شما خون اشام هستید
  دخترا بیان یه حقیقتو درباره پسرا بدونن
  نظرتون درباره ی نسل سوخته چیست ؟ (1)
  پایان رویای خیالی ؛ بایدن هم مانند ترامپ درباره برجام حرف می زند
  رمان درباره بی تی اس-رای بدید
  اگه نترسی بیا تو... همه چیز درباره جن و چگونگی احضار جن...!
  يك جمله درباره ى انجمن فلش خور بنويسيد
  تبدیل شدن به خون اشام
  تست:ایاشما یک خون اشام هستید؟؟!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان