امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پادووانی و شیمبا از لیست‌ سپاهان‌ خارج‌ می‌شوند؟

#1
عد از مشکلاتی که برای آی تی سی پادووانی و شیمبا به وجود آمد، در صورتی که فیفا مدارک این بازیکنان را به ثبت نرساند، آنها از لیست سپاهان خارج می‌شوند.


پادووانی و شیمبا از لیست‌ سپاهان‌ خارج‌ می‌شوند؟ 1




اصغر باقریان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه مشکلی که مربوط به ثبت قرارداد پادووانی و شیمبا در فیفا بوده هنوز برطرف نشده و کمیته سی ام اس براساس نقص مدارک در زمان تعیین شده اجازه بازی به این دو بازیکن نمی‌ دهد.

او ادامه داد: متاسفانه در روزهای آخر نقل و انتقالات زمانی که دیگر فرصتی برای کامل کردن مدارک پادووانی و شیمبا وجود نداشت، ما متوجه این مساله شدیم و به اصطلاح پنجره ای که فیفا برای نقل و انتقالات بازیکنان باز می‌ گذارد، دیگر بسته شده بود و تلاش های ما، فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال برزیل برای وارد کردن اطلاعات به نتیجه نرسید چون این کار به صورت دستی انجام نمی‌شود. البته ما تا دوشنبه، سه‎شنبه زمان پایانی را مشخص کردیم که بتوانیم به جواب نهایی برسیم.

وی افزود: در صورتی که شیمبا و پادووانی نتوانند در لیگ بازی کنند، این دیگر نظر کادرفنی است که آیا این دو بازیکن با ما تا نیم فصل برای بازی کردن خواهند ماند یا نه. البته خط دفاع ما تا امروز مشکلی نداشته اما با حساب و کتابی که کادرفنی انجام داده اند، روی تک تک بازیکنان حساب شده است.

باقریان درباره ضرر 700 ـ 600 هزار دلاری سپاهان در صورت فسخ قرارداد با این دو مدافع خارجی هم گفت: ما تا به امروز هیچ پولی پرداخت نکرده ایم و تنها هزینه ما به خاطر حضور آنها کنار تیم و در اردوها بوده است. از این به بعد هم در صورتی که آنها ای تی سی نگیرند و طبق نظر کادرفنی بخواهیم بازیکن جدیدی را اضافه کنیم، هیچ پولی به آنها تعلق نمی‌گیرد و تعهدی نسبت به آنها نخواهیم داشت.

او در پایان در مورد کسی که مسوول پیگیری آی تی سی پادووانی و شیمبا بوده افزود: در صورتی که تا روز سه شنبه مساله حضور این دو بازیکن در ترکیب به خیر و خوشی حل شود، سعی می‌ کنیم با کسی که مسوول این کار بوده صحبت کنیم تا این مساله دیگر تکرار نشود، اگرنه باید ببینیم چه مشکلی برای تیم پیش می‌ آید که براساس آن تصمیم گیری درستی انجام دهیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خشم سپاهان با ۹گل سر آلمالیق خالی شد!
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  آرزوی موفقیت سرمربی سابق سپاهان برای حریف پرسپولیس
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  زنگ خطر-چک لیست تیم ملی برای صعود
  گل‌گهر و استقلال به سپاهان اضافه شدند
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  چک لیست مشکلات مدعی بزرگ لیگ برتر(استقلال)
  کانال هواداران سپاهان
  کرنر عجیب سپاهان، سوژه بین‌المللی شد (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان