امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

• آخرین اخبار کوتاه از انیمیشن ها •

#1
سَلامـ ..


از این به بعد آخرین اخبار کوتاه از انیمیشن ها رو در این تایپک قرار دهید ..


درصورت دیدن تایپک های جداگانه تایپک بسته ، سپس به زباله دان انتقال داده میشود ..


ساخت سری دو انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ..


• آخرین اخبار کوتاه از انیمیشن ها • 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سینماخبر ،تریلر انیمیشن پرطرفدار «هتل ترانسیلوانیا 2» حدود یک ماه پیش از افتتاحیه اکران آن در فضای مجازی منتشر شد.
«هتل ترانسیلوانیا 2» را مانند فیلم اول «هتل ترنسیلوانیا» گنادی تارتاکوفسکی کارگردانی کرده و آدام سندلر، سلنا گومز، استیو بوشمی، کوین جیمز و اندی سمبرگ از جمله صداپیشه‌های نقش‌های اصلی فیلم هستند. اکران همزمان انیمیشن کمدی « هتل ترانسیلوانیا» در آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی در روز آخر شهریور و اول مهرماه و یک هفته بعد از آن در کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد.
داستان فیلم «هتل ترانسیلوانیا 2» در ادامه فیلم اول (محصول 2012) اتفاق می‌افتد. دراکولا و سایر هیولاهای دوست‌داشتنی همراه او به این نتیجه رسیده‌اند که لزومی دارد از انسان‌ها بترسند و درهای هتل را به روی مهمانان آدمیزاد گشوده‌اند. اما نوه کوچولوی نیمه آدمیزاد، نیمه هیولای دراکولا به نام دنیس دردسرساز می‌شود و دراکولا تصمیم می‌گیرد یک دوره آموزش هیولایی برای او برپا کند. در همین حال پدر غرغروی دراکولا، ولاد برای سرکشی به هتل می‌آید و اگر پی ببرد که خون ناب هیولایی در رگ‌های نتیجه‌اش جریان ندارد، همه چیز به خطر خواهد افتاد.


منبع:آنا
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓞⓜⓘⓓ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Apathetic ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، FARID.SHOMPET ، sober ، Brooklyn Baby ، eɴιɢмαтιc ، @پوریا@ ، ♪neGar♪ ، I r A n ، ~ aylin ~ ، ✘Nina✘ ، -YeGaNeH- ، ѕтяong
آگهی
#2
[rtl]• آخرین اخبار کوتاه از انیمیشن ها • 1[/rtl]
انیمیشن «شان گوسفنده» که بر اساس مجموعه ای تلویزیونی به همین نام ساخته شده با شخصیت‌هایی ساده که به جای حرف زدن بع بع می‌کنند، موفق شده است توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

فیلم سینمایی کمدی ماجراجویانه «شان گوسفنده» محصول ۲۰۱۵ است و به کارگردانی مارک برتون و ریچارد استارزاک و بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودشان نوشته‌اند، ساخته شده است.
 این انیمیشن صامت که از سوی منتقدان با اقبال روبه رو شده و آن را یادآور روح باستر کیتون، هارولد لوید و چارلی چاپلین خوانده‌اند، ماجرای گوسفند سفید مزرعه است که می‌خواهد تفریحی کند، پس تصمیم می گیرد کشاورز، کاروان و گله را از تپه تند عبور داده و به شهر بزرگ ببرد در ماجراهایی که برایشان و گله اتفاق می‌افتد تنها فکری که در سر آنهاست بازگشت به چمن سبز خانه است.
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط || Mιѕѕ α.η.т || ، FARID.SHOMPET ، sober ، eɴιɢмαтιc ، ♪neGar♪ ، I r A n ، ~ aylin ~ ، ✘Nina✘
#3
• آخرین اخبار کوتاه از انیمیشن ها • 1
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر
،جان لستر روز جمعه اعلام کرد که کمپانی والت دیزنی پیکچرز نسخه خودش از داستان «جک و لوبیای سحرآمیز» را با عنوان «غول‌آسا» خواهد ساخت. مسئول ارشد و مدیر خلاق بخش انیمیشن استودیوهای والت دیزنی و پیکسار انیمیشن در اکسپوی دی‌۲۳ کالیفرنیا گفت این فیلم در مراحل اولیه تهیه به سر می‌برد.

نیتن گرنو کارگردان این فیلم انیمیشن که فیلم «Tangled» را هم کارگردانی کرده بود گفت: امیدواریم این فیلم بتواند تبدیل به نسخه نهایی و قطعی «جک و لوبیای سحرآمیز» با کمدی و احساسات عمیق شود.
گرنو همچنین اعلام کرد که رابرت لوپز و کریستن اندرسون-لوپز که آهنگ‌های فیلم «یخ‌زده» را نوشته بودند، مسئولیت نوشتن موسیقی «غول‌آسا» را هم بر عهده خواهند داشت. این دو برنده جایزه اسکار روی صحنه اکسپوی دی‌۲۳ هم دعوت شدند تا آهنگی از فیلم جدید را برای حضار بخوانند.

گرنو علاوه بر این کمی هم از خط داستانی «غول‌آسا» صحبت کرد و گفت که داستان آن طی عصر اکتشاف در کشور اسپانیا رخ می‌دهد. جک ماجراجو از ساقه لوبیا بالا می‌رود و در حالیکه غول‌های پنهان‌شده در ابرها را پیدا می‌کند، متوجه وجود یک دنیای کاملا جدید می‌شود. یکی دیگر از شخصیت‌های انیمیشن این فیلم اینما است، دختری ۱۱ ساله و ۶۰ فوتی که جک عهد می‌بندد در پیدا کردن خانه‌اش به او کمک کند.

کمپانی دیزنی همچنین روز جمعه اعلام کرد که شکیرا در نقش غزال به جمع صداپیشگان فیلم «زوتوپیا» می‌پیوندد. دوین جانسون ملقب به راک هم کمی بعد در اکسپو ظاهر شد و حضار را سورپرایز کرد. او در فیلم جدیدش «موآنا» صحبت کرد که در آن نقش یک شخصیت  به نام مائویی را بازی می‌کند.

«غول‌آسا» در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌ها می‌رود.

منبع:مهر
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic ، ♪neGar♪ ، ~ aylin ~ ، ✘Nina✘
#4
• آخرین اخبار کوتاه از انیمیشن ها • 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سینماخبر ،قسمت چهارم انيميشن محبوب «داستان اسباب‌بازي‌ها» به كارگرداني جان لسستر دو شخصيت اصلي خودش را با داستاني رمانتيك به هم مرتب مي‌كند و اين دو شخصيت كدام‌ها هستند؟ وودي و بو پيپ.
كارگردان درباره فيلمنامه اين انيميشن گفت : قصه اين فيلم خيلي جديد است و تا پيش از اين چنين قصه‌اي گفته نشده بود. او افزود: موضوع‌هايي در اين قسمت ديده مي شود و به آنها توجه شده كه در قسمت هاي قبلي ما به آنها نپرداخته بوديم. در واقع وودي موضوع مركزي است كه عاشق بو پيپ مي شود.
او گفت در پيكسار و در ديزني ما پذيرفتيم فقط در حالتي به ساخت يك دنباله بپردازيم كه داستاني به خوبي و حتي بهتر از قسمت‌هاي قبلي داشته باشيم. اين قانون ما بود. ما  دوست نداريم كه فقط به چاپ پول فكر كنيم.
به گفته وي طرفداران ممكن است از قسمت‌هاي قبلي هم احساس كرده باشند كه رابطه وودي و پيپ يك كمي متفاوت است و از فيلم اول كه در سال 1995 اكران شد، اين حدس وجود داشت كه احساس اين دو كمي بيشتر از دو دوست معمولي است.  حالا 20 سال با گذشتن از ساخته شدن فيلم اول، روشن مي شود كه بعله، اين جا يك زوج حضور دارند كه دقيقا رابطه‌اي رمانتيك بينشان وجود دارد.
پاييز سال پيش بود كه اعلام شد داستان اسباب بازي‌ها يك قسمت چهارمي هم خواهد داشت. بر مبناي خبرها اين قسمت قرار است ژوئن 2017 راهي سينماها شود. اين انيميشن هفت سال پس از نمايش قسمت سوم اين مجموعه راهي سينماها مي‌شود. قسمت سوم نيز با فاصله اي 11 ساله از قسمت دوم اكران شده بود. اين مجموعه بيش از يك ميليارد دلار در باكس آفيس فروش كرده است.
وودي شخصيت كابوي اين مجموعه است كه در كنار باز به عنوان يك فضانورد قصه‌هاي اصلي را تاكنون شكل داده بودند. در قسمت سوم با توجه به بزرگ شدن پسربچه اي كه صاحب اين عروسك‌ها بود، آنها سرنوشت متفاوتي پيدا كردند و راهي يك كودكستان شدند.

منبع:بانی فیلم
پاسخ
 سپاس شده توسط ♪neGar♪ ، Apathetic ، ~ aylin ~ ، ✘Nina✘
#5
بابا لولو باحاله با اون سبزه تو قسمت 2 Tongue Big Grin
پاسخ
#6
اون کارتون هتله رو دوست دارم بهتر میشد اگه سلنا نبود
پاسخ
آگهی
#7
تاریخ اکران قسمت سوم دو انیمشین محبوب جهانی:
Cars 3 : 13 June
(26 خرداد)
Despicable Me 3 : 30 June
(9 تیر)
I Don't Know How a Dark Can Be Light
But I Know a Dark is Evil in Side
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام انیمیشن محبوب را انتخاب میکنید ؟(بروز رسانی شد)
  بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۰؛ جذاب و مهیج
  اولین تصاویر از کاراکتر صداگذاری‌شده توسط جانی دپ در انیمیشن Puffins
  اولین تریلر انیمیشن The Boss Baby: Family Business منتشر شد
  تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise مشخص شد
  نخستین تصاویر انیمیشن Minions Holiday Special به زمان پخش آن اشاره دارند
  تریلر انیمیشن Once Upon a Snowman ماجراجویی اولاف برای یافتن هویتش را نشان می‌دهد
  نگاهی به انیمیشن لاک پشتهای نینجا+چند عکس زیبا ازشون!
  اولین تریلر انیمیشن سریالی Animaniacs منتشر شد
  انیمیشن سریالی Archer برای فصل دوازدهم تمدید شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان