امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اسکوچیچ:لیگ‌را بد شروع‌کردیم ولی ناامید نیستیم

#1
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگرچه ما لیگ را بد شروع کرده‌ایم ولی این دلیل نمی‌شود که برای بازی فردا ناامید باشیم.


اسکوچیچ:لیگ‌را بد شروع‌کردیم ولی ناامید نیستیم 1




به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، دراگان اسکوچیچ در نشست پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک می گویم و باید بگویم شما واقعا ساده نیست و از طرفی علاوه بر اینکه باید واقع بین باشید باید خبرهای حساس و دوست‌داشتنی نیز به مردم خود بدهید و گاهی در این دو مرحله شناکردن کار سختی است. به هر حال کار خبرنگاران بسیار سخت است و رسالت سختی بر عهده دارند و من قلبا این روز را به خبرنگاران تبریک می گویم.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش پیش از شهرآورد اهواز گفت: به هر حال آن طور که انتظار داشتیم لیگ را شروع نکردیم ولی این دلیل نیست که ناامید شویم. فردا با یکی از همشهرِی‌های خود بازی داریم و ما برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. ما همچنین به نقاط ضعف و قوت خودمان آگاه هستیم و با این انگیزه و خواستی که داریم قصد داریم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا فردا در شهرآورد اهواز شاهد یک بازی خوزستانی از سوی هر دو تیم خواهیم بود خاطرنشان کرد: همیشه هر بازی حکایت مخصوص خود را دارد و نتایج بازی‌های قبلی و اینکه ما در آنها به پیروزی رسیده‌ایم نمی تواند به بازی فردا ربط داشته باشد ولی همیشه تیم ما تحت فشار افکار عمومی است و ما هم به این فشار روحی روانی آگاه هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که نظرتان در مورد زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز چیست گفت: اگر اجازه دهید درباره زمین صحبت نکنیم و شرایط برای هر دو تیم است و ما مجبوریم تن به این شرایط دهیم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال دیگری در مورد نظرتان در مورد بازیکنان جدیدی که جذب کرده‌اید چه می‌باشد عنوان کرد: زود است که قضاوت کنیم و نمره دهیم هرچند من درخواست‌های بهتر از این بازیکنان را داشتم در هر صورت این بازیکنان که در حال حاضر با آنها کار می‌کنیم آمدند و من از آن‌ها حمایت می‌کنم و باز هم می گویم برای ارزیابی‌شان باید صبر کنیم و در این خصوص نباید عجله داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال دیگری که چرا بازیکنانی که او می‌خواست جذب نشدند گفت: ما یک مشکل داریم و آن این است که برخی بازیکنان که ما می‌خواستیم بسیار گران بودند و برخی‌ دیگر نیز نمی خواستند به اهواز بیایند. درباره مهاجم خارجی که قصد داریم جذب کنیم نیز باید بگویم که با 5 بازیکن تا دقیقه 89 به توافق می‌رسیم ولی دقیقه 90 آن‌ها زیر توافق می‌زنند و فقط وقت و انرژی ما را می گیرند. آن‌ها وقتی شرایط را می بینند که از جمله شرایط آب و هوایی است به اینجا نمی‌آیند. در هر صورت ما به دنبال یک بازیکن با کیفیت هستیم که بتواند خودشان را با شرایط ما تطابق دهد.

اسکوچیچ افزود: متاسفانه برخی بازیکنان شاید اطلاعات‌شان درباره لیگ ایران کم است و یک سری نیز اطلاعات اشتباهی دارند و وقتی ما به آن‌ها پیشنهاد می‌دهیم آن را رد می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان فولادنوین را به خدمت نگرفت عنوان کرد: به هر حال این تصمیم من بود و چینش بازیکنان بر عهده من است. در هر صورت فردا یک بازی داریم که امیدوارم نمایش خوبی در آن داشته باشیم و باید بگویم من یک جادوگر نیستم که در مدت دو سه روز بتوانم یک بازیکن را ارزیابی کنم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنی وارد مذاکره شده‌اند گفت: بله با یک بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم و اگر به توافق برسیم اطلاع‌رسانی می کنیم. هدف من این نیست که صرف اینکه بازیکن بگیریم یک بازیکن جذب کنیم. همین فردا می توانم 10 بازیکن خارجی جذب کنم ولی باید در این راستا به توانایی خودمان از نظر قیمت و کیفیت بازیکن توجه کنیم. می‌توان راحت بازیکن خارجی گرفت ولی بازیکن خوب جذب کردن راحت نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چرا در بازی‌هایی که در این فصل داشته‌اند بازیکنان تعویضی برای او گل به ثمر رسانده‌اند عنوان کرد: این سوال مثل این می‌ماند که شما با چه دیدی به موضوع نگاه کنید و نیمه خالی لیوان را ببینید یا نیمه پر آن را. اگر بخواهید خوب نگاه کنید من مربی خوبی بودم واگر بد نگاه کنید من مربی ای بوده ام که 11 نفر اول را بد چیده‌ام. برخی خبرنگاران می توانند به تعویض هایی که من داشته ام دید خوبی نداشته باشند و بگویند بازی را نبرده‌اید ولی یک خبرنگار با دید مثبت می‌تواند بگوید این دو بازی را نباخته‌اید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من هم مثل شما یک خبرنگار بوده‌ام و مدیریت روابط را خوانده‌ام. به هر حال فوتبال مساله ای‌ است که امروز هستیم و شاید فردا نباشیم. ما سعی می‌کنیم ارتباط‌مان را با اصحاب رسانه به خوبی باشد و نه دوست دارم بیش از حد مایوس باشم و نه دوست دارم سرخوش باشم.

اسکوچیچ افزود: برخی خبرنگاران می خواهند خبرهای کذب را به هر قیمتی روی خروجی رسانه خود قرار دهند. به طور مثال روز گذشته گفتند تمرینات فولاد تعطیل شده است در حالی که ما از قبل این برنامه ریزی را در این زمینه کرده بودیم. پس خبرنگاران باید در حوزه‌هایی که کار می‌کنند باید متخصص باشند.

به گزارش ایسنا، در نشست خبری مربوط به استقلال خوزستان با توجه به اینکه سید سیروس پورموسوی مربی این تیم در نشست حاضر شد خبرنگاران به دلیل عدم حضور عبدالله ویسی حاضر به مصاحبه با پورموسوی نشدند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیام اسکوچیچ؛ فقط پیروزی! شوخی نداریم
  مارکینیوش: گل های احمقانه ای دریافت کردیم
  بایرامی: روحیه بازی با پرسپولیس را حفظ کردیم
  ریسک بزرگ اسکوچیچ | برای دو بازی حساس ملی‌پوش سابق را دعوت کن!
  شروع قدرتمند یاران سعید معروف در لیگ چین
  شروع دوباره؛ تکلیف سردار مشخص شد
  کمربند میانی استقلال، آماده شروع لیگ (عکس)
  نهرودی: زیرساخت برای لیگ بوکس کافی نیست، اما باید شروع کرد
  صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم
  بهروزی‌راد: منتظر شروع تمریناتم در آزادی هستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان