امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیستم کنترل تردد و کاربردهای آن در نهاد ها و سازمان های مختلف

#1
سیستم کنترل تردد و کاربردهای آن در نهاد ها و سازمان های مختلف

سیستم کنترل تردد و کاربردهای آن در نهاد ها و سازمان های مختلف 1
در حال حاضر کنترل تردد منابع انسانی و ورود خروج پرسنل و افراد به محیط های اداری یکی از موارد بسیار مهم به شمار می رود و کارکردهای گوناگونی بنا بر ساختمان و محیط مورد استفاده از سیستم دارد. ساختمان های اداری به منظور محاسبه مدت زمان حضور افراد و کارکرد ساعت کار آنها از این سیستم استفاده می کنند و ساختمان های مسکونی به منظور کنترل ورود و خروج افراد ساکن و میهمان ها از سیستم کنترل تردد بهره می گیرند.

سییتم کنترل تردد به منظور کنترل افراد به محیط های حساس نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با برنامه زمانی، ورود و خروج افراد در برنامه زمانی مورد نظر را کنترل می کند.

کنترل ورود و خروخ ماشین ها به پارکینگ توسط سیستم کنترل تردد امکان پذیر می باشد و همچنین امکان افزودن برنامه زمانی به منظور ورود و خروج در برنامه زمانی خاص نیر توسط این سیستم فراهم می گردد.

ستگاه کنترل به صورت دو صورت آفلاین و آنلاین کار می کند و امکان شبکه کردن چندین دستگاه و استفده به صورت آنلاین در اسن سیستم وجود دارد.همچنین از دستگاه کنترل تردد می توان به صورت آفلاین و یا Standalone نیز استفاده کرد.

کنترل تردد به همراه ثبت ورود و خروج هر یک از افراد در سیستم از دیگر امکانات سیستم کنترل تردد است و در صورت نیاز امکان بررسی ورود و خورج افراد در سیستم امکان پذیر است.

اتصال به انواع قفل های مقابل برقی، قفل مگنت و همچنین امکان اتصال به کارت خوان های برد بلند از دیگر امکانات سیستم کنترل تردد است که امکان باز و بسته کردن درب باز و بسته کردن درب پارکینگ بدون استفاده از ریموت کنترل را فراهم می کند.

در حال حاضر انوع گوناگونی از دستگاه های کنترل تردد با کارکرد های گوناگون موجود است که دستگاه های کنترل تردد کارت خوان RFID، دستگاه کنترل تردد اثر اثر انگشتی، دستگاه کنترل تردد دوربیین دار، دستگاه کنترل تردد با سنسور پلیمری و دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره از آن جمله می باشد.

امکان تعریف گروه های مختلف و کنترل و مدیریت ورود و خروج هر یک از گروه ها از دیگر امکانات این سیستم می باشد.

همچنین امکان کنترل باز و بسته شدن درب ها و پنجره های ساختمان و ثبت رکوردهای آن نیز توسط سیستم خانه هوشمند امکان پذیر است.

منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دستگاه کنترل تردد - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم کنترل تردد - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حضور و غیاب - دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساعت حضور و غیاب -دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم حضور و غیاب -دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم حضور غیاب -[دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره -
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فناوری های نوین انقلابی در دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد
  کامپیوترهای هواوی به پردازنده کانپنگ و سیستم عامل هارمونی 2.0 مجهز می‌شوند
  سیستم جامع کنترل تردد
  از کدوم سیستم عامل استفاده می کنید؟
  کارت گرافیک جدید و قدرتمند برای سیستم قدیمی می‎خواهید؟ GTX 950 OC گیگابایت!
Lightbulb سیستم عامل آیفون
  یک اشتباه رایج در خنک نگه داشتن سیستم
  کپی فیلم های معیوب بر روی هارددیسک با دو روش مختلف
  ترفندی برای فهمیدن مشخصات قطعات داخلی سیستم
  آموزش مشاهده مشخصات سخت افزاری سیستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان