امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برانکو:پرسپولیسی ها،تلخی به پایان می رسد

#1
مصاحبه اختصاصی خبرنگار "ورزش سه" با برانکو را از دست ندهید.


از سخت کوشی بازیکنانم راضی هستم

ابتدا باید بگویم که پرسپولیس تمریناتش را خیلی دیر شروع کرد ولی ما سعی کردیم که همدیگر را کامل کنیم. من واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی و خوشحال هستم. چون آنها خیلی سخت کار کردند و اگر بخواهم که با شما صادق باشم باید بگویم که من بازیکنانم در تمرینات توانایی زیادی از خودشان نشان دادند که باعث شد تا من واقعا از آنها راضی باشم.

بازیکنان پرسپولیس برای لیگ آماده هستند

در تمریناتی که ما در گذشته انجام دادیم و در حال حاضر مشغول پیگیری آن هستیم. البته بعضی از بازیکنان از ابتدا در تمرینات ما حضور داشتند و بعضی هم دیرتر به ما اضافه شدند و لی باید بگویم که در مجموع از اتفاقاتی که افتاده و بازیکنانی که جذب کرده ام رضایت دارم. ما برای دیدار شروع لیگ مشکلاتی هم داریم داریم چون بعضی از بازیکنان ما در آستانه رقابتهای لیگ محروم شده اند. من فکر می کنم بازیکنانم آماده هستند و به طور حتم شما پرسپولیس را می بینید که بازی به بازی بهتر خواهیم شد، ولی من از برنامه هایم و کاری که تا امروز انجام داده ایم راضی هستم و خوشبختانه همه بازیکنان من سالم هستند و در این لحظه ما هیچ مصدومی به غیر از نور الهی که از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد که عمل کند، نداریم. او ابته تمرینات اختصاصی انجام می دهد ولی تا بازگشت به تمرین تیم نیاز به زمان دارد.

اردوی ترکیه راضی کننده بود

من از اردوی پرسپولیس در ترکیه راضی هستم و امکانات ترکیه برای یک تیم حرفه ای خوب بود و فکر می کنم که ما اردوی خوبی داشتیم از لحاظ امکانات کمپ و بازیهایی که برگزار کردیم، رضایتبخش بود. آب و هوای خیلی خوبی هم داشت و من در کل این اردو رضایت من را جلب کرد. ما تمرینات فشرده ای در ترکیه داشتیم و از لحاظ بدنی و تاکتیکی در شرایط خوبی هستیم، اما همانطور که گفتم در جریان مسابقه و زمانی که لیگ شروع شود همه چیز مشخص می شود و بازیکان ما بازی به بازی بهتر خواهند شد.

از دیدن امکانات آکادمی سورپرایز شدم

من خیلی سورپرایز شدم وقتی با بازیکنان پرسپولیس به کمپ تیم ملی تا آنها تست پزشکی دهند. خیلی سورپرایز خوبی بود در مورد چیزهایی که دیدم و برنامه های که برای آینده دارند.به عقیده من وجود یک چنین امکاناتی برای هر فدراسیونی لازم و ضروری است ولی بسیاری از تیمها مثل تیم ملی روسیه هیچ جایی هچ مثل کمپ پزشکی کوچک ایران را هم در اختیار ندارد. منظور من این است که فوتبال هم باید بتواند خودش را به روز کند. این به روز کردن می تواند باعث توسعه فوتبال شود و در بخشهای آموزش مربیگری، پزشکی و ... به فوتبال کمک می کند. مجهز شدن آکادمی ایران هم پله شروعی است برای پیشرفت در آینده.

کنار استارت حرفه ای فوتبال ایران بودم

به عقیده من ایرانی ها به نسبت 10 سال گذشته ای که من در ایران بودم خیلی حرفه ای تر شده اند و لی همانطور که شما می دانید همیشه شروع یک حرکت سخت است و من آن زمان در تیم ملی بودم. الان سازماندهی تیمها و بازیهای لیگ به نسبت گذشته خیلی بهتر است. تیم ملی هم بر خلاف گذشته برنامه هایش را با روزهای تعطیل فیفا هماهنگ می کند. این مساله مهمی است.در حال حاضر اکثر تیمها سعی می کنند که آکادمی داشته باشند تا بتوانند بازیکنان جوان را آموزش دهند. چون در شهر بزرگی مثل تهران مکانی نیست که بازیکنان پایه علاقمند به فوتبال بتوانند در آنجا آزادانه فوتبال بازی کنند. برای همین باشگاهها باید در خودشان آکادمی برای آموزش نسل جوان و همچنین گذاشتن فیلمهای آموزشی برای آنها داشته باشند. چون ایرانی ها علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارند.

اهل قول قهرمانی دادن نیستم

شما از من می خواهید که قول قهرمانی به هواداران پرسپولیس بدهم ولی بعضی از کارها در شخصیت من نیست مثل اینطور قول دادن هان! ولی به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است با میلیونها هوادار عالی. آنها می خواهند که هر سال این تیم را در رقابتهای آسیایی ببینند و در حقیقت ما چاره ای نداریم به غیر از اینکه برای به دست آوردن سهمیه آسیایی مبارزه کنیم. هوادارن پرسپولیس حق دارند که از نتایج تیم در فصل گذشته، ناراحت شوند. فکر نمی کنم که هیچ کس از اینکه تیمش در رده هشتم جدول باشد، خوشحال شود. ولی گاهی در تیمهای بزرگ هم چنین نتایجی به دست می آید. اما باید بدانیم که فصل گذشته با همه تلخی ها به پایان رسیده و در حال حاضر ما با بازیکنانی جوان به دنبال روزهای خوب هستیم.

سرخابی باید لیدر پیشرفت در ایران باشند

در حال حاضر بازیکنانی با میانگین سنی 20 تا 22 سال حضور دارند که البته در کنار آنها چند بازیکن با تجربه نیز حضور دارند. این جوانها می توانند آینده پرسپولیس باشند و این برنامه من هست که ما بتوانیم روز به روز بهتر شویم. استقلال و پرسپولیس باید همیشه قدرتمند باشند. آنها باید رهبر توسعه فوتبال در ایران باشند. البته ما تیمهای بسیار عالی در کنار استقلال و پرسپولیس داریم مثل سپاهان، فولاد، ذوب آهن، نفت و تراکتورسازی عالی هر کدام از آنها می توانند در آینده فوتبال ایران نقش داشته باشند.

ما باید برای برد در هر بازی به میدان برویم

شما از من در مورد بازی با پدیده می پرسید باید بگویم که هیچ عقیده ای در مورد این بازی ندارم.ما باید همیشه و در هر بازی برای برد به میدان برویم خب پدیده نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است ولی خب تا تیمها در کوران رقابتها قرار نگیرد محک نمی خورند و من فعلا نمی توانم صحبت خاصی در مورد بازی افتتاحیه پرسپولیس در لیگ داشته باشم.

گفت و گو از شقایق آسیایی

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)
 
پرسپولیس تهران

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برانکو:پرسپولیسی ها،تلخی به پایان می رسد 1
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  پایان همکاری هوینس با RTL بعد از اظهارنظر جنجالی
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  گاف برانکو در تیم ملی عمان جنجالی شد
  جایگاه سوم، پایان کار سنگربان ایرانی در عراق (عکس)
  کلکسیون فرصت سوزی پرسپولیسی‌ها در مشهد!
  سعید عزت اللهی؛ استقلالی یا پرسپولیسی؟
  دست مجیدی روی هافبک مورد علاقه برانکو
Earth پایان کار احتمالی محمد دانشگر در استقلال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان