امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استان های اراک البرز چهارشنبه تعطیل است.اصفهان هم ممکنه تعطیل باشه..

#1
Big Grin 
آلودگی هوا استان البرز را هم تعطیل کرددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استان های اراک  البرز چهارشنبه تعطیل است.اصفهان هم ممکنه تعطیل باشه.. 1
شهری - با یک روز تاخیر نسبت به تهران، استانداری استان البرز، مدارس، ادارات و دانشگاه های همسایه پایتخت را تعطیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس، ادارات و دانشگاه های پایتخت و شهرهای استان تهران را به دلیل پیشگیری از رسیدن وضع هوا به شرایط اضطرار تعطیل کرد. با یک روز تاخیر، اسن اتفاق برای استان البرز هم افتاد.

استانداری البرز اعلام کرده است تمامی شهرستان های استان به غیر از شهرستان طالقان فردا تعطیل است. این تعطیلی شامل بیمارستان ها و بانکها نمی شود. ضمن اینکه برای تعطیلی روز پنجشنبه نیز در کمیته کاهش آلودگی هوا تصمیم گیری می شود.

این درحالی است که رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر از تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا در این استان داده است.

ˈسرهنگ حبیب کمالوند به ایرنا گفت: طبق قانون، حرکت وسایل نقلیه دودزا اعم از خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و این خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند. پس از توقیف این خودروها ، آنها پلاک تعمیرگاه می‌گیرند و باید نسبت به تعمیر و رفع آلایندگی اقدام کنند.
هوای اصفهان به هشدار رسید/ اراک تعطیل شد
محیط زیست - هوای آلوده زمستانی که ناشی از جو پایدار در اکثر نقاط ایران است، موجب تعطیل شدن اراک و اجرا طرح زوج و فرد در اصفهان و تعطیلی مهدهای کودک در این استان شد.

سمیه آخشی: تعطیلی پنج شنبه ها در اصفهان که از آبان ماه به دلیل کاهش آلودگی هوا صورت گرفت هم به داد این شهر نرسید و امروز (دوشنبه) با افزایش غلظت آلاینده ها نسبت به روز گذشته هوای اصفهان بسیار ناسالم ترشد و میزان آلایندگی های این شهر از مرز هشدار گذشته است. این در حالی است که این شرابط تا روز چهارشنبه بدتر هم می شود.



مهد کودک ها تعطیل شد
امروز همچنین به دلیل غلظت آلودگی هوا مهدهای کودک برخی از شهرهای استان تعطیل است. با پدیده وارونگی هوا و ادامه شرایط آلودگی تا اواسط هفته کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا در جلسه ای برای حفظ سلامت کودکان مهد های کودک شهرهای اصفهان، سجزی، بهارستان، خوراسگان، گز، گرگاب، دولت آباد، خورزوق، دستگرد، سین، خمینی شهر، شاهین شهر، نجف آباد، جوزدان، گلدشت، کهریزسنگ و شهرستان فلاورجان را تعطیل اعلام کرد.

براساس آمارهای مرکز پایش آلودگی اصفهان، شاخص کیفی هوای شهر اصفهان دیروز 178 PSI بوده که از بامداد تا صبح امروز به 196 PSI رسیده است.


مردم در امان نماندند
اداره کل محیط زیست استان اصفهان هم اعلام کرده این آلایندگی تا میزان غلظت تا چهارشنبه ادامه دارد. در همین رابطه برای کاهش آلودگی هوا در اصفهان طرح ترافیکی زوج و فرد اجراشده است. از سوی دیگر همچنین به سبب افزایش میزان آلاینده ها روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد میزان مراجعه افراد به بیمارستانها و مراکز درمانی بیشتر شده است ومراجعان امروز بیشتر از بیماری تنفسی شکایت داشتند.


مدارس و دانشگاه های اراک تعطیل شد
همچنین به دلیل آلودگی هوای اراک امروز مدارس و دانشگاه های اراک تعطیل است. دوشنبه سومین روز آلودگی مستمر هوای اراک در این هفته است و علت آن آلودگی ناشی از صنایع و وارونگی دما به دلیل شرایط زیست محیطی شهر اراک است. در دو روز گذشته آلودگی هوای اراک در شرایط هشدار قرار گرفت و آلودگی به دو برابر حد استاندارد رسید.

آنگونه که سازمان هواشناسی اعلام کرده است از ابتدای سال تاکنون مردم اراک در بیش از 56 روز از سال در آلودگی هوا نفس کشیدند که زیان هایی برای سلامتی دارد. بیش از 52 درصد آلودگی هوای اراک صنعتی و 48 درصد ناشی از تردد خودروهاست.
منبع /شبکه 6 صدای و سیمای تهران

به خاطر خبر خوبی که بهتون دادم سپاس بهم بدینHeartHeartSmileSmileSmileSmile
پاسخ
آگهی
#2
ممنونم جیگرسپاسHeartHeartHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط sadaf!
#3
هرکی کرجی هستش یا اراکی یا اصفهانی الان باید خوشحال باشهHeartHeartBig GrinBig GrinBlushSmileSmile
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نامه‌ی دختری زشت که میخواست زیبا باشه
  کرونا هرمزگان را یک هفته تعطیل کرد !
  کرونا تمام نشده؛ عروسی ها را تعطیل کنید
  تبادل تجربیات کرونایی اصفهان و سن پترزبورگ
  تهران در رعایت پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی پایین‌ترین استان
  استان کرمان به وضعیت هشدار رسید
  استان سمنان در 12 روز اخیر تنها یک فوتی داشته است
  تولید نانو پوشش ضد ویروس کرونا توسط محققان دانشگاه اراک
  ۲۱۰۲ مبتلای جدید کرونا در کشور/ وضعیت قرمز در خوزستان/ هشدار به ۳ استان
  خرم‌آباد دوباره تعطیل می‌شود!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان