امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Slash از صفر تا صد

#1
Saul Hudson که بیشتر با نام اسلش شناخته می شود (متولد ۲۳ ژوئیه ۱۹۶۵) گیتاریست سابق گروه های Guns N Roses و Velvet Revolvers بود ک در حال حاضر آلبوم های خود را به صورت سولو و با خوانندگان مهمان میدهد.  

سازهای برجسته ی وی گیبسون و اپیفون مدل ارزان تر همان کمپانی از سری لس پاول و همچنین بی سی ریچ ماکینگ برد (B.C rich mockingbird) است. 

اسلش در همپستید محله‌ای مرفه‌نشین در لندن متولد شد. پدر و مادر وی هر دو در یک شغل هنری مشغول به کار بودند. مادر وی طراح لباس دیوید بویی بود و پدرش در برنامه‌های زنده به نیل یانگ و جونی میشل کمک می‌کرد. اسلش تا سن ۱۱ سالگی در شهر استک-آن-ترنت استافوردشایر زندگی کرد ولی در اواسط دهه هفتاد به همراه والدینش به لس آنجلس نقل مکان کرد. 

لقب «اسلش» توسط دوست خانوادگی‌شان سیمور کسل به وی داده شد، طبق گفته وی که «همیشه در عجله بود و از جایی به جای دیگر می‌پرید.» در سن ۱۴ سالگی مادربزرگش اولین گیتارش را به وی هدیه داد. او در آن زمان چندین ساعت در روز را به تمرین می‌پرداخت. بالاخره تصمیم گرفت که تمرکزش را روی موسیقی بگذارد بنابراین ترک تحصیل کرد. اسلش در یک مصاحبه با مجله رولینگ استون خاطر نشان کرده‌است: «وقتی من ۱۴ ساله بودم تازه از خواب بیدار شدم. آن زمان من خیلی دختربازی می‌کردم. بالاخره یک روز به خانهٔ یکی از آن‌ها رفتم. آن‌جا یک خرده سیگار کشیدیم و اروسمیث گوش کردیم. یکی از آن آهنگ‌ها واقعاً مرا متحول کرد. من نشستم و چندین بار به آن آهنگ گوش کردم و کلاً آن دختر را فراموش کردم. یادم هست سریع سوار دوچرخه شدم و رفتم خانهٔ مادربزرگم.»

اسلش علاوه بر اروسمیث به آهنگ‌های ای سی/دی سی ،الیس کوپر، بلک سبث، جف بک، اریک کلپتون ، آیرن میدن ،روری گالاگر، جیمی هنریکس، لد زپلین ، رولینگ استونز ،تین لیزی،ادی ون هیلن و فرانک زاپا نیز علاقه‌مند بود.


اسلش در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۲، با مدل و بازیگر، رنی سوران ازدواج نمود. آنها بعد از پنج سال زندگی، در سال ۱۹۹۷ از هم جدا شدند. ازدواج دوم اسلش با پرلا فرار در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۱ بود. حاصل این ازدواج،۲ پسر به نام‌های لاندن امیلیو (متولد ۱۸ آگوست ۲۰۰۲) و کش آنتونی (متولد ۲۳ ژوئن ۲۰۰۴)است. در آگوست ۲۰۱۰، اسلش از فرار طلاق گرفت اما این زوج بعد از ۲ ماه دوباره با هم آشتی نمودند. خانواده اسلش در شهر لس آنجلس سکونت دارند. اسلش که فرزند پدری انگلیسی و سفید پوست و مادری آمریکایی و سیاه پوست است، به دو ملیتی بودن خود افتخار می‌کند. او از ۱۹۷۱ در لس آنجلس ساکن است اما تا سال ۱۹۹۶ شهروند انگلستان بود. در سال ۲۰۰۱، معاینات پزشکی نشان داد که اسلش به بیماری قلبی کاردیومیوپاتی مبتلاست که اما با کارگذاری باتری قلبی از مرگ نجات پیدا نمود. بیماری وی نتیجه سالها مصرف الکل و مواد مخدر بود. وی از سال ۲۰۰۶ مصرف الکل را کنار گذاشت که خودش آن را مدیون همسرش پرلا می داند. در سال ۲۰۰۹، پس از مرگ مادرش بر اثر ابتلا به سرطان ریه، وی سیگار را نیز ترک نمود. اسلش در بسیاری از برنامه‌های مربوط به انجمن‌های حمایت از حیوانات شرکت کرده است و سالهاست که حامی چندین باغ وحش در سراسر دنیاست. عشق او به خزندگان را می‌توان از موزیک ویدیوهایی که در آنها، مارهایش نیز حضور داشتند متوجه شد. بعد از تولد فرزندش در سال ۲۰۰۲، وی مجبور شد کلکسیون مارهایش را واگذار نماید. رابطه اسلش با خواننده سابق گانر ان روزز،اکسل رز بعد از جدایی اسلش از گروه رو به سردی نهاد.

وب سایت رسمی او با آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.slashonline.com قابل دسترسی است.




از معروف ترین آهنگ های وی می توان به 
Sweet Child o' Mine ک ب عنوان اولین ریف در لیست 100 تایی بزرگترین ریف های دنیا توسط خوانندگان مجله total guitars انتخاب شد و out ta get me در رده 51 و welcome to the jungle در رده ی 21 و paradise city در رده نوزده توسط همان مجله نام برد. 

همچنین در سال 2006 سولوی آهنگ paradise city ب عنوان سومین سولو در لیست 100 تایی داغ ترین سولو ها و سولوی november rain و sweet child of mine ب ترتیب در رده های 82 و 30 جای گرفتند. 
در سال 2008 guitar world سولوی november rain را در رتبه ششم لیست صد تایی بهترین سولوهای گیتار قرار داد ک سولوی sweet child of mine هم در رتبه 37 همان لیست قرار داشت. 
در سال 2010 ریف آهنگ slither توسط خوانندگان مجله total guitar در لیست پنجاه تایی بهترین ریف های دهه قرار داشت و ریف آهنگ by the sword در رتبه 22 همان لیست قرار گرفت. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Slash از صفر تا صد 1
The blood runs free
The rain turns red
Give me the wine
You keep the bread
پاسخ
 سپاس شده توسط Roxanna ، FARID.SHOMPET ، ( lιεβ ) ، ✘Nina✘ ، Apathetic ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Medusa
آگهی
#2
لطفا متن رو ویرایش کن(کمی فونتش ریز هست) و معروف ترین و بهترین آهنگ هایی هم که داشته رو معرفی کن.
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط ţђę ɱąŋ wђǫ şǫɭd ţђę wǫŗɭd ، ( lιεβ ) ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Apathetic ، eNorto ، Medusa
#3
(20-07-2015، 22:42)F A R I D نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
لطفا متن رو ویرایش کن(کمی فونتش ریز هست) و معروف ترین و بهترین آهنگ هایی هم که داشته رو معرفی کن.

حله
The blood runs free
The rain turns red
Give me the wine
You keep the bread
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، eNorto ، Medusa


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان