امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تماشا کنید: تریلر کامل گیمپلی Fallout 4 در E3 2015

#1
آیا نمایش بتسدا از عنوان Fallout 4، در جریان رویداد خبری مایکروسافت در E3 امسال را از دست دادید؟ آیا می خواهید تریلر Fallout 4 را بدون صحبت های  ضبط شده گوینده آن مشاهده کنید؟ یا شاهید هم دلتان می خواهد یک تریلر هیجان انگیز را دوباره، ولی این بار به صورت “کامل تر” ببینید. حالا به هر دلیلی، خود را برای تماشای یک تریلر فوق العاده آماده کنید!

 به تازگی بتسدا؛ سازنده عنوان مورد انتظار Fallout 4 تریلر جدیدی را از این عنوان منتشر کرده است که در واقع این تریلر، نسخه کامل تر نمایش Fallout 4 در کنفرانس بتسدا و رویداد خبری مایکروسافت در E3 می باشد. مدت زمان این تریلر حدود شش دقیقه است و دربردارنده ی نکات قابل توجه جدیدی می باشد و سعی شده که موضوعات محوری بازی، که قبلا درباره آن ها بحث شده است، در این نمایش جای گیرد. در این تریلر؛ فضا ها و محیط های آخرالزمانی بازی، به مراتب پویاتر و پر زرق و برق تر از آنچه که پیش تر دیده بودیم، به نظر می رسند. همچنین با چند شخصیت حاضر در بازی؛ مانند “Codsworth” و “Preston Garvey” ملاقات کرده و با قابلیت های “سگ همراه در بازی” بیش تر آشنا می شویم. از نمای داخلی زره موسوم به “زره قدرت” نیز، محیط ها و مبارزات بازی به نمایش درآمده اند. از دیگر نکات؛ می توان به پیشرفت ها ی اندک سیستم کارآمد “.V.A.T.S” در مبارزات، مکانیزم های هیجان انگیز گیمپلی، اصلحه های متنوع و صدالبته تنوع انتخاب ها در تصمیمات پیش رو و روند داستان، اشاره کرد که در تریلر زیر می توانید آن ها را دانلود کنید:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مشاهده در یوتیوب


عنوان نقش آفرینی Fallout 4 که هم اکنون توسط بتسدا در حال توسعه می باشد، در تاریخ دهم نوامبر امسال مصادف با بیستم آبان، برای کنسول های Playstation 4، Xbox One و کامپیوتر های خانگی منتشر خواهد شد.
منبع : گیمفا
تماشا کنید: تریلر کامل گیمپلی Fallout 4 در E3 2015 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان