19-07-2015، 20:52
هفته گذشته یک نسخه بازسازی شده از عنوان Prototype منتشر شده در سال ۲۰۰۹ و Prototype 2 منتشر شده در سال ۲۰۱۲ در سکوت و بدون هیاهو برای اکس باکس وان و پلی استیشن ۴، منتشر شد و پس از بررسی های لازم توسط کاربران و وبسایت های مربوط به بازی های ویدیویی مشخص شد که این نسخه بازسازی شده بر روی اکس باکس وان کندتر از نسخه اکس باکس ۳۶۰ اجرا میشود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با هم دلیل این موضوع را بررسی کنیم.
بخش Digital Foundry وبسایت یوروگیمر تحقیقات خودش بر روی این موضوع آغاز کرده است و به این نتیجه رسیده است که به دلیل آن که هردو بازی Prototype و Prototype 2 با رزولوشن ۱۰۸۰p بر روی کنسول های نسل ۸ اجرا میشوند، باعث افت نرخ فریم در صحنه های مبارزه میشود. یوروگیمر ادامه داد که در عنوان Prototype 2، ویدیوهای بین بازی( کات سین ها) نیز از کندی رنج برده و از لذت بازی میکاهد. لازم به ذکر است در حالت عادی بازی نرخ فریم بین ۲۰ تا ۲۵ فریم میباشد و در صحنه های مبارزه ای این مقدار کاهش مییابد.
یوروگیمر نوشت:
نقل قول:بد تر از همه، این حقیقت میباشد که نسخه پلی استیشن ۳ نیز از نسخه اکس باکس وان بهتر اجرا میشود و طبق آخرین آزمایش های انجام شده بر روی کنسول نسل قبلی ساخته کمپانی سونی، به این نتیجه رسیده ایم که این بازی بر روی پلی استیشن ۳ بهتر از اکس باکس ۳۶۰ و اکس باکس وان، هردو کنسول نسل قبل و حال حاضر مایکروسافت، اجرا میشود و نرخ فریم بهتری را ارائه میدهد.
نسخه پلی استیشن ۴ این باندل جدید بررسی نشده و مورد ارزیابی کارشناسان این وبسایت قرار نگرفته است.
به طور خلاصه باید بگوییم که به جز افزایش رزولوشن، کار زیادی بر روی ساخت این عناوین انجام نشده و زحمت زیادی برای بازسازی این عناوین برای نسل هشت کنسول های بازی کشیده نشده است. Prototype 2 آخرین ساخته استودیو Radical Entertainment میباشد که کارمندان خود را اخراج کرد و کمپانی اکتیویژن اعلام کرد که این استودیو دیگر بازی های خودش را نمیسازد.
این بسته شامل عناوین Prototype و Prototype 2 با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار برای اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ به فروش میرسد و اکتیویژن اعلام کرده است و نسخه های تکی این عناوین در تاریخ ۱۱ اوت منتشر خواهد شد.