امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

برگزاری اولین جلسه یک مجمع جدید موسیقایی

#1
برگزاری اولین جلسه یک مجمع جدید موسیقایی 1


 به گزارش سینماخبر،امیر عباس ستایشگر سخنگوی مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار موسیقی توضیح داد:  این مجمع صنفی با موضوع بررسی اساسنامه و انتخاب هیات مدیره سه شنبه هفته گذشته در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد که طی آن بابک چمن‌آرا، مهدی کاشی، محمدرضا خانزاده، صدرالدین حسین‌خانی، محسن رجب‌پور، رامین صدیقی، علی عزیزی، سیدافشین معصومی، عاصمه میرفندرسکی  و بنده برای حضور در هیات مدیره کاندیداتوری خود را برای حضور در هیات مدیره اعلام کردیم.

وی درباره جزییات این نشست افزود: در این جلسه پس از صحبت‌هایی مبنی بر اهداف این مجمع صنفی، اعلام شد که پس از قرائت اساسنامه و تصویب مصوبات با نظارت نماینده وزارت کشور و هیات رئیسه که به انتخاب مدیران حاضر در جلسه این مسولیت را برعهده گرفتند، اقدام به رای گیری شود. اعضای هیات موسس مجمع در این نشست با بیان اینکه از بدو ورودشان به این پیشه در فکر منسجم کردن این حرفه و همچنین احقاق حقوق صنفی ناشران و تهیه کنندگان آثار شنیداری بوده اند، این موضوع را مطرح کردند که این تشکل صنفی تقریبا بعد ۲۵ سال با تلاش شبانه روزی شش ساله، به طور جدی و مستمر اعلام موجودیت کرده تا با ثبت آن در خانه احزاب وزارت کشور و تاسیس یک مجمع صنفی بتوان برخی از مشکلات تهیه کنندگان و ناشران آثار شنیداری را برطرف و نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام داد.

سخنگوی مجمع صنفی مدیران موسسات تهیه، تولید و تکثیر آثار موسیقی  گفت: در ادامه این نشست که با حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد پیرامون موضوعاتی چون قرائت مصوبات و رای گیری در مورد آنها شامل تعیین روزنامه به منظور پوشش خبری و آگهی، پرداخت حق عضویت و نحوه رای گیری توضیحاتی ارائه شد. این در حالی است که  پس از قرائت و تصویب اساسنامه و تعیین روزنامه «حمایت» به عنوان یکی از روزنامه‌های رسمی کشور جهت درج آگهی‌های قانونی و نیز نحوه جذب اعضا و تعیین مبلغ حق عضویت سالانه، رای‌گیری انجام و سپس شمارش آرای هیات رییسه مجمع با حضور نماینده قانونی وزارت کشور انجام گرفت.

ستایشگر در معرفی اعضای هیات مدیره این مجمع صنفی گفت: بر طبق شمارش آرا بابک چمن آرا با بالاترین رای و بعد از وی محسن رجب پور، رامین صدیقی، مهدی کاشی و بنده آرای لازم  را کسب و به عنوان اولین هیات مدیره مجمع ناشران انتخاب شدیم. ضمن اینکه صدرالدین حسین خانی و عاصمه فندرسكی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این صنف منصوب شدند. این در حالی است که علی عزیزی به عنوان بازرس اصلی و سیدافشین معصومی به عنوان بازرس علی البدل برای مدت ۳ سال انتخاب شدند.

منبع:مهر
پاسخ
 سپاس شده توسط eNorto
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یه تیکه از اولین آهنگی که به ذهنتون میرسه بنویس
Rainbow مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد ، بررسی عملکرد یک ساله !
Music برگزاری اولین کنسرت الکتروآکوستیک «علیرضا قربانی» با پروژه «با من بخوان»
Music برگزاری کنسرت ایرانی بانوان راستان با سه خواننده برای اولین بار در ایران
Music برگزاری کنسرت حسین بهروزی‌نیا در حمایت آسیب‌دیدگان سیل شیراز
Music روایت موسیقایی یک پزشک از بیمارانش آلبوم شد!
Music «دل‌صدا» نوروز روی آنتن شبکه پنج می‌رود | «کامران تفتی» و اجرای برنامه موسیقایی
Music جلسه نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود
Music جلسه هیأت امنای انجمن موسیقی برگزار شد/تاکید بر انضباط مالی بیشتر
Music علیرضا میرعلینقی: اولین جای خالی در حوزه موسیقی نداشتن بستر اطلاعاتی است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان