امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقدمه فراماسون

#1
فراماسونری که به صورت (Freemason) نوشته می شود ، به سیستمی گفته می شود که در آن بر اصول نماد گرایی پایه گذاری شده است. نماد اصلی آن گونیا و پرگار است، این فرقه قبل از میلاد مسیح، برگرفته از اهرام ثلاثه بوده و در دوران حضرت سلیمان وجود داشته و به توسط یهودیان انجام می پذیرفته، عبارت “صهیون” هم به همین منظور یعنی علم سنتی جادوگری یهودی که امروزه به کابالا معروف است، اما حضرت سلیمان به دلیل ازدیاد سحر و جادو که در آن زمان رواج داشت قانونی تصویب می کند که حاکی از آن است که اگر کسی سحر وجادو کند و یا کتابی بدین منظور بنویسد و یا انجام و یاد دهد محکوم به اعدام است، و در بعد تمام کتاب های جادوگری را جمع آوری کرده و در زیر جایی که می خوابید دفن می کند اما بعدا این کتاب ها پیدا شده و قرن ها بعد به اروپا انتقال داده می شود که و اسم این کتاب ها را گنج ملی می گذارند و به خود عنوان شوالیه معبد می دهنددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.



اما فراماسون ها بر خلاف بیشتر افراد شیطان را به جای خدا انتخاب کرده اند و قانون های شیاطین را اجرا می کنند، ماسون ها امروزه در تمامی کشورهای جهان لژهای فراماسونری تاسیس کرده اند و اغلب دولتمردان هم عضو این لژها هستند، برای به عضویت رسیدن در این لژ حتما افراد باید مذکر باشند، فراماسونری با وجود اینکه بسیار گسترده و بزرگ است ولی باز هم فعالیت های این گروه به صورت مخفیانه انجام می شوددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.
ابلیس به افردی که آگاهانه به او گرویدند در این دنیای مادی همه چیز را برایشان مهیا میکند اما در ازای آن، قانون هایی که شیطان برای اهداف خود برای افراد شیطان پرست گذاشته عبارت است از ۱:هیچکس نباید به موجودیت شیطان پی ببرد چون اگر چنین شود افراد به موجودیت خدا هم اطمینان حاصل می کند ۲: سکولاریزه کردن دنیا (نظم نوین جهانی) که با جدا کردن دین از سیاست کم کم پایه های دین نابود شده و از بین خواهد رفت، به عبارت دیگر تهی کردن ابعاد زندگی انسان از جنبه دین ۳: نابود کردن کتاب های مقدس بدون آتش و نیزه که نتیجه شستشوی مغزی و کنترل افکار به وسیله رسانه ها یا به توسط همان ایلومیناتی ها که تا امروز هم خیلی موفق بوده است. یهودیان کتاب مقدسشان تورات است اما بعد از حمله بابل به آن ها، این قوم از داشتن دین تا قرن ها محروم شدند اما طی سال ها بعد به دست هفتاد نفر از خودشان دوباره کتابی را نوشتند که به تلموت شهرت دارد، یهودیان دیگر تورات را که فرستاده خدا است را قبول ندارند و به کتاب تلموت که دست نوشته خودشان هست را رسمی می دانند، از جمله نماد آنها اعدادی نظیر (۹) (۱۱) (۱۳) (۳۳) و… غیره می باشد که برایشان مقدس بوده ولی مهم ترین نماد آنها مربوط به خدای مصری Ray، یعنی چشم جهان بین است که می توان آن را که نمادش هم یک چشم هست را در بیشتر معماریهای گذشته و امروز مشاهده نمود. (به طور مثال در پشت ۱ دلاری)
مقدمه فراماسون 1
راز دلار : تک چشم

از دیگر نمادهای این قوم به معکوس بودن هر چیزی می توان اشاره کرد، به طور مثال صلیب که نماد عیسی مسیح می باشد، صلیب برعکس نمان فراماسون هاست. صهیون ها مانند بیشتر دین های دیگر منجی دارند که به دجال معروف است، او شخصی هست که یک چشم دارد و از جایی ظهور میکند که مسیح ظهور خواهد کرددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.
دجال در واقع فریب دهنده حضرت مسیح می باشد که خود را مسیح جا می زند، و آمده است که وقتی دجال ظهور کند خیلی از افراد به او ایمان می آورند چون فکر می کنند او عیسی مسیح حقیقی ست، و به همین دلیل است که اسرائیلی ها کشورشان را در فلسطین کنونی برگزیده اند چون می دانند این محل جاییست که می خواهد پسر مریم از آنجا ظهور کند، محل تجمعی صهیونیسم ها در سرزمین فلسطین اشغالیست اما قرار است که این سرزمین ملعون از نیل تا فرات، همانطور که در پرچم اسرائیل نمایانگر است پیش برود، به همین منظور یهودیان در حال آماه سازی ظهور دجال هستنددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.
 از حادثه های نمادین آنها می توان به موارد به قتل رساندن آبراهام لینکن در صندلی شماره ۳۳ تئاتر، کشته شدن جان اف کندی در مدار ۳۳ درجه ای، واقعه ۱۱ سپتامبر، جنگ ۳۳ روزه لبنان، بمب گذاری مادریددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
،
طراحی ماهرانه دلار امریکا، حمله هوایی طبس ایران، اشاره کرد. در حال حاضر تنها ۲ درصد از یهودیان در امریکا به سر می برند، اما این در حالیست که همان ۲ درصد از جمعیت یهود، بیش از ۸۰ درصد سهام های اقتصادی این کشور را در دست دارند، اولین کشور فراماسونری جهان در سال۱۷۷۶  تاسیس شد که آن کشور را ما امروزه به نام ایالت متحده امریکا می شناسیم، اولین کسی هم که به مقام ریاست جمهوری این کشور رسید جورج واشینگتن بود که خود او یک ماسونی بوده و چهره او را می توان در یک دلاری که پر از نمادهای فراماسونری همراه است را مشاهده کرد، در تاریخچه ریاست جمهوری امریکا، همگی در فراماسونری عضویت داشته اند البته به جز ۲ تن از آنها که هر دوی آنها ترور شدند که نام این دو نفر آبراهام لینکن و جان فیتزجرالد کندی بوده استدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.
 و اما در پایان هدف پایانی شیطان پرستاندیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
،
نابودی بیت المقدس و ساخت بنای معبد سلیمان برای حکومت شیطان بر روی زمین است، اما خدای یگانه در قرآن ندا داده که پیروزی سهم سپاه خیر است و شیطان و افرادش شکست خواهند خورددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.



منبع: ایران نماد
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط !...rana ، irannamad
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مقدمه ای بر دین شناسی تطبیقی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان