امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه کسی فراماسونری و شیطان پرستی امروزی را مد کرد؟!

#1
بسم الله الرحمن الرحیم

چه کسی  فراماسونری و شیطان پرستی امروزی را مد کرد؟! 1
Anton Szandor LaVey کیست؟ آنتوان لاوی اولین کسی است که فراماسونری و شیطان پرستی امروزی را مد کرد و علائم و علامت های فراماسونری را استفاده نمود. وی مؤسس و کاهن اعظم کلیسای شیطان و نویسنده کتاب انجیل شیطانی است.در ۱۱ آوریل سال ۱۹۳۰ در شهر شیکاگو ایالت ایلی نویز متولد شد. سپس خانواده‌اش به سانفرانسیسکو نقل مکان کردند و بیشتر دوران رشد وی همانجا سپری شد. پس از رها کردن دبیرستان و فرار از خانه در ۱۷ سالگی ابتدا به سیرک پیوست و بعد به نوازندگی روی آورد.در ۱۹۵۰ به عنوان عکاس در دایره جنائی پلیس استخدام شد.
در سال ۱۹۵۲ (میلادی) با کارول لَنسینگ (Carole Lansing) ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج اولین دختر او کلارا لاوی بود. ازدواج آنها بعد از اینکه آنتوان بسیار شیفته داین هگارتی شده بود در ۱۹۶۰ (میلادی) منجر به طلاق شد. آنتوان و داین هرگز ازدواج نکردند ولی رابطه آنها بعد از سالهای طولانی به تولد دختر دوم وی زینا لاوی در سال ۱۹۶۴ (میلادی) منجر شد.موفقیت‌های او به عنوان یک پیانیست ادامه داشت و از مشهورترین افراد زمان خود در سانفرانیسکو بود.
لاوی ارائه سخنرانی‌های سرّی خود در شبهای جمعه را که «دایره اسرار آمیز» نامیده بود آغاز کرد. یکی از اعضای همین حلقه بود که به وی پیشنهاد تأسیس آیین جدید را داد.
در ۳۰ آوریل ۱۹۶۶ در حالی که سر خود (به عنوان رسم آئین جدید) را تراشیده بود، بنیان گذاری کلیسای شیطان را اعلام کرد.همچنین سال ۱۹۶۶ را به عنوان آنو ساتانس (سال اول Anno Satanas) سال اول عهد شیطان اعلام کرد. وی خود را کاهن اعظم کلیسای شیطان نامید.چندی بعد با انتشار کتاب (انجیل شیطانی به انگلیسی:Satanic Bible) در سال ۱۹۶۹ به اظهار تعالیم کلیسای شیطان پرداخت و اظهار داشت که شیطان فرمانروای زمین است.
به گفته خودشان آنتوان لاوی در ۲۹ اکتبر ۱۹۹۷ در بیمارستان فوت کرد و جسد او را سوزاندند و بین وارثان وی تقسیم کردند تا در اعمال شیطانی و مخفیانه به عنوان نیرویی ماورایی مورد استفاده قرار بگیرددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
.

شیطان پرستان امروزی او را پدر فراماسونری میخوانند و از او به عنوان فردی بزرگ و راز آلود یاد میکنند.


..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط Dragon_FM ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، omidkaqaz
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان