امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس

#1
آرژانتین و پاراگوئه در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا برابر هم به میدان رفتند که آلبی سلسته در نهایت موفق شد با نتیجه 6 بر یک صاحب برتری شود و به دومین فینال بزرگ خود در یک سال اخیر برسد.


ساعت 04:00 امروز به وقت تهران شاگردان تاتا مارتینو در تیم ملی آرژانتین از چارچوب دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمریکا به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفتند. پس از ناکامی آرژانتین در جام جهانی این‌بار چشم هواداران این تیم به شکستن طلسم قهرمانی در کوپا آمریکا است. طلسمی که بیش از 20 سال طول کشیده است.



نیمه نخست بازی شباهت فراوانی با بازی اول دو تیم در این دوره از رقابت ها که در مرجله گروهی برگزار شده بود، داشت. ابتدا آلبی سلسته با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و حرکات مسی و پاستوره موقعیت های فراوانی ایجاد کرد و توانست پیش از به پایان رسیدن دقیقه 30 بازی دو بار دروازه شاگردان راموس دیاز را باز کند.



اما با نزدیک شدن به لحظات پایانی نیمه بازیکنان پاراگوئه که با مصدومیت گونزالس و روکه سانتا کروز دو تعویض اجباری نیز داشتند، به مرور بهتر شده تا علاوه بر رساندن اختلاف به حداقل در چند صحنه تا آستانه به تساوی کشاندن بازی نیز پیش بروند.



نیمه دوم مسابقه بر خلاف انتظاری که از پاراگوئه جان گرفته می رفت، با بازی پراشتباه این تیم همراه بود و آرژانتینی ها با ضد حملات ویران گر خود توانستند بر روی درخشش مسی، پاستوره و دی ماریا پیش از رسیدن به دقیقه 60 دو گل دیگر به ثمر رسانده  وخیال خود را از بابت صعود به فینال رقابت ها راحت کرده و از سوی دیگر باعث شوند تا هیجان بازی به اتمام رسیده و دقایق پایانی تنها شاهد چند حرکت انفرادی از مسی و دی ماریا برای رسیدن به گل باشیم که  باعث شد پای سرخیو آگوئرو وگونزالو هیگواین نیز به گل باز شود و در این دیدار تماشایی با برتری شش گلِ شاگردان مارتینو به پایان برسد.


شرح گل ها:

 دقیقه 15 ( 1-0، روخو): ضربه ایستگاهی لیونل مسی در روی نقطه پنالتی به مارکوس روخو رسید تا و با کنترل، چرخش و ضربه دقیق خود گل اول بازی را به ثمر برساند.

دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس 1
دقیقه 27 ( 2-0، پاستوره): باز هم پاس گلی از مسی! این بار حرکت فوق ستاره آرژانتینی بارسلوان و پاس در عمق زمینی وی به خاویر پاستوره رسید تا وی با شوت ممحکم و زمینی خود اختلاف را به دو گل برساند.

دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس 1
دقیقه 43 ( 2-1، باریوس): پاس اشتباه اوتامندی باعث شد تا توپ در پشت محوطه جریمه به لوکاس باریوس تازه وارد رسیده تا وی همچون دیدار مرحله گروهی با شوت محکم و تماشایی خود دروازه رومرو را باز کند.


دقیقه 47 ( 3-1، دی ما ریا): ضد حمله سریع آرژانتینی ها با پاس در عمق تماشایی خاویر پاستوره همراه بود تا دی ماریا در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه بغل پای آرام به آسانی گل سوم آلبی سلسته را به ثبت برساند.


دقیقه 53 ( 4-1، دی ماریا): حرکت انفرادی استثنائی لئو مسی دفاع پاراگوئه را به هم ریخت تا آرژانتینی ها در موقعیتی چهار به یک و در حالی که ضربه نخست پاستوره را ولار دروازه بان قرمزپوشان مهار کرد در مقابل دروازه خالی باز هم توسط دی ماریا به گل برسند.

دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس 1
دقیقه 80 (5-1، آگوئرو): سانتر عالی دی ماریا از جناح چپ در میان مدافعان حریف به سرخیو اگوئرو رسید تا مهاجم آماده باشگاه منچسترسیتی با ضربه سر زیبای دروازه پاراگوئه را برای پنجمین بار فرو بریزد.


دقیقه 83 ( 6-1، هیگواین): هتریک مسی در پاس گل! حرکت عمقی لئو این بار توپ را به گونزالو هیگواین رساند تا این مهاجم تازه وارد با اولین ضربه خود به توپ گل ششم بازی را به ثمر برساند.



دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس 1
به این ترتیب آرژانتین و شیلی باید در دیدار نهایی کوپا آمریکا برابر هم قرار گیرند و پاراگوئه و پرو نیز دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.


دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس 1
دومین فینالیست کوپا آمه‌ریکا هم مشخص شد/ آرژانتین مسیر فینال را گلباران کرد+عکس 1
پاسخ
آگهی
#2
ایول دمشون گرم
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Humanfemale کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  نعمتی: می‌خواهیم پله پله به فینال برسیم
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته
  سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  زمان بازگشت لواندوفسکی به میادین مشخص شد
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان