امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی بازی Prototype 2

#1
نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

سلام به گیمرا و غیر گیمرای بیکار !

از الان بگم ، نگارشم افتضاحه !

یه بازی خوب از نظر شما چجوریه ؟

حتما باید به سلیقتون بخوره .. وگرنه یه بازی که ازش خوشت نیاد به چه دردت میخوره ؟ اصلا روت تاثیری نمیزاره ! ولی یه بازی که داستان خوبی داشته باشه ولی گرافیک و .. افتضاحی داشته باشه از سلیقه شما مهم تره .. خب پس برای اینکه بازی مورد علاقتون رو پیدا کنین باید علاوه بر سلیقه خودتون گرافیک و سیستم مورد نیاز ، داستان و .. رو در نظر بگیرین .

خب من وقتی توی ویدئو کلوپ در حال زیر و رو کردن قفسه های بازیش بودم یه بازی توجهمو جلب کرد .. اصولا من همیشه در مورد بازیایی که میخواستم بگیرم تحقیق میکردم و نظر کسایی که بازیش کردن رو میپرسیدم ، ولی از این بازی فقط دو تا تریلر دیده بودم که مال خیلی وقت پیش بود و زیاد اشنایی کاملی باهاش نداشتم و نسخه 1 اون رو هم بازی نکرده بودم .. از رفیقم پرسیدم و گفت که این بازیو دوست داره و ازش تعریف کرد خلاصه منم خریدمش ..

____________________________

نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

توسعه دهنده : Radical Entertainment

ناشر : Activision
تاریخ های انتشار :

24 آوریل 2012 برای PS3 و Xbox360

برای PC

آمریکای شمالی : 24 ژوئیه 2012

اروپا : 27 ژوئیه 2012

پلتفرم ها :

PC , PlayStation 3 , PlayStation 4 , Xbox 360 , Xbox One

سبک : اکشن ، ماجراجویی ، جهان آزاد
____________________

وقتی بازی شروع شد یاد مرحله  Black tuesday کال اف دیوتی مدرن 3 افتادم !

نابودی یا پیروزی زندگی :

داستان بازی جالب بود و گیمر رو سرگرم میکرد .. ولی بعضی از اتفاق هایی که داخلش افتاد تکراری بود و چندان تنوعی نداشت . خیانت کسانی که به آنها اعتماد کردی ، مرگ عزیزان و کسانی که کمکت میکردند و به آنها نیاز داشتی و .. در مجموع داستان بازی قابل تحمل بود . ولی موضوع بازی خوب بود . اگه میخواید که این بازی رو برای داستانش بخرین و داستان بازی ها تا حد "زیادی" براتون مهمه زیاد روش حساب نکنین ..

خلاصه داستان :

 Blackwatch سازمانی که شیوع‌کننده ویروس و مسئول از بین بردن آن در شهر نیویورک است. دشمن اصلی هلر در Blackwatch کلونل Rooks است. همراه Rooks ، دختری به نام Koenig ، ویروس‌شناس اصلی در Gentek است. Koenig ناظر عملیات مهم gentek است.

نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

 صدای پای مرگ :

شکافتن باد ، محکم ضربه زدن به زمین ، صدای کارکترها ، صدای شمشیر و زخمی شدن و ریختن خون  ، صداگذاری کاراکتر ها ؛ صداگذاری طبیعی طراحی شده بود و حس یک محیط واقعی پخش شده از ویروس رو به گیمر منتقل میکنه . اما هنگامی که به دشمن ضربه نمیخورد صدای ضربه کمی غیرطبیعی بود چون به چیزی جز هوا ضربه نخورده و فقط در هوا شکاف ایجاد شده . هنگامی از یک ساختمان به ساختمان دیگر می پرید صدای شکافت هوا و ضربه محکمی که به زمین وارد میشود واقعا طبیعی هست. در کل ، صداگذاری بازی تاثیرگذار و خوب بود.

نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

از دیوار راست بالا میره ! 

گیم پلی این بازی بیشتر از هر چیزی منو شیفته خودش کرد ، گرچه ، انقدر سریع دویدن و خسته نشدن و پرواز و پریدن و .. غیرطبیعی هست ولی به دلیل داستان بازی باید این مورد رو بیخیال شد. بعد از یک دویدن سریع هنگامی که می ایستادید ، توقف طبیعی بود ، پریدن از ساختمان به ساختمان دیگر ، بالا رفتن از دیوارها و نگه داشتن کاراکتر در هوا و پرواز کوتاه مدت، از بین بردن تانک ها و هلیکوپترها ، وسایل جنگی ای که در طول بازی به دست می آوردید و سختی به دست اوردن این ابزارها ، تغییر چهره شخصیتی ، و .. لذت بخش بودند . تنها مشکلی که هنگام فرود بر روی زمین سرعت کم میشد که البته این طبیعی بود . گیم پلی روان بود و دوست داشتنی. اگه به گیم پلی بازی ها خیلی اهمیت میدین ، من این بازی رو پیشنهاد میکنم. ( نظر کاملا شخصی ) البته بهتره چند روز بعد از اینکه این بازی رو تموم کردین سمت بازی های دیگه نرید ! چون به گیم پلی عادت میکنید !!

به دست اوردن ابزارها حتی بر روی درجه آسان نیز سخت بود ، برای اینکه بازی هیجان انگیزتر باشد ، بازی کردن بر روی درجه سخت بهتر است.

نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

ساختمانهای سر به فلک کشیده نیویورک :

گرافیک محیط تا حدودی طبیعی بود . ساختمانها و شیشه ها و تانک ها و هلیکوپترها طبیعی بودند اما درخت ها و چهره کاراکترهای بازی خیلی بد بود ! مخصوصا وقتی از نزدیک نشان داده می شد ! با توجه به عکس ها ، خود شما هم به این نکته پی خواهید برد. ریختن خون بر روی زمین تا حدودی طبیعی بود و تغذیه از دشمن نیز همینطور. همچنین نمای ساختمانهای بلند و برج های سر یه فلک کشیده از دور خوب بود و همچنین آتشی که از شهر قرمز بلند میشد ! دریا نیز گرافیک خوبی داشت . یکی از عیب های بازی میتوان گفت ، تکراری بودن قیافه کاراکتر ها می باشد .
با اینکه صورت سربازها و انسان های عادی پوشیده شده بود اما زامبی ها چند نوع بودند و تنوعی بینشان نبود .

__________________________

سفر در سه شهر :

سفر بین سه شهر یکی از تنوع ها و چیزهایی بود که من در این بازی به آن علاقه مند شدم ، در شهری که وضعیت آن قرمز بود ، چیزی جز زامبی و هیولا و سربازها دیده نمی شد و شاید یک انسان بر روی بام ساختمانهای بلند ریلکس نشسته بود !

در شهری که وضعیت آن سبز بود فقط انسانها بودند و زامبی هایی نیز در گوشه و کنار آن وجود داشت و شهر وضعیت خوبی داشت و میتوانستید به عنوان یه شهروند معمولی بدون پریدن از ساختمانها در بین مردم راه بروید.


بعد از یک جنگ سخت سه راندی با مرسر ، میتونین به خوش گذراندن بین زامبی ها بپردازین ! و بین سه شهر سفر کنین ..

Heller Armor


نقد و بررسی بازی Prototype 2 1

alex mercer  که در نسخه قبل شخصیت اول بازی بود و حال نقش منفی دارد

نقد و بررسی بازی Prototype 2 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Wanton ، FARID.SHOMPET ، omidkaqaz ، ×ThundeRBolT× ، L²evi ، # αпGεʟ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، Aiden Pearce ، ๒lคςк ๔єค๔ ، Interstellar ، . . . P oo R ! A . . . ، || Mιѕѕ α.η.т || ، Spell † ، SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی بازی HOTLINE MIAMI||اسلحه رو پیدا کردم!
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  نقد و بررسی بازی Mafia Definitive Edition
  نقد و بررسی بازی Saints Row The Third: Remastered
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  نقد و بررسی بازی Call of Duty: Warzone
  مسابقه برترین نقد و بررسی بازی ها
  نقد و بررسی بازی Final Fantasy VII Remake

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان