امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Super Aegis II مرزبانی به شیوه کره ای ها

#1
در سال 2010 و در نمایشگاه رباتها که در کره جنوبی برگزار شد شرکت DoDAAM اسلحه ای تمام اوماتیک رو معرفی کرد که قابلیت شناسایی نفرات پیاده از فاصله حدود 2.2 کیلومتری در تاریکی محض و 3 کیلومتری را دارا بود.
Super Aegis II مرزبانی به شیوه کره ای ها 1
Super Aegis II مرزبانی به شیوه کره ای ها 1
سلاح اصلی این سیستم یک مسلسل کالیبر 12.7 میلیمتری هست که بنا به درخواست خریدار قابلیت جایگزین شدن با یک نارنجک انداز اتوماتیک کالیبر 40 میلیمتری رو داره. سنسورهایی که بر روی این سیستم دفاعی نصب هست شامل یک دوربین CCD با قابلیت بزرگنمایی 30 برابر برای شناسایی در روز با قابلیت شناسایی نفر در حداکثر فاصله 3 کیلومتری و یک سنسور مادون قرمز برای شناسایی در شب با قابلیت شناسایی نفر در فاصله 2.2 کیلومتری در تاریکی محض هست. همچنین یک لیزر هم که وظیفه اندازه گیری فاصله تا هدف رو بر عهده داره بر روی این سیستم دفاعی نصب شده. برد موثر تسلیحات نصب شده بر روی اون 500 متر ذکر شده که برای درگیری موثر با نیروهای نظامی پیاده برد خوبی هست.

نکته قابل ذکر این هست که این سیستم به یک ژایروسکوپ برای تثبیت هدفگیری مجهز شده که به این سیستم قابلیت نصب بر روی ماشینهای نظامی و حتی شناورهای دریایی برای انجام گشتهای دریایی یا مقابله با دزدان دریایی رو بصورت موثری فراهم میکنه.
همچنین بیان شده که این سیستم در شرایط سخت محیطی مثل بارندگی یا برف شدید بازهم قابلیت شناسایی نفرات از فاصله 2 کیلومتری رو داراست. نحوه اتصال سیستم با واحد کنترل هم بصورت شبکه LAN و هم Wireless بوده که قابلیت دوم یعنی اتصال بیسیم به مرکز کنترل امکان کنترل از راه دور رو هم برای اون فراهم خواهد کرد.
همچنین نحوه فعالیت سیستم به دو صورت برنامه ریزی شده. در حالت اول سیستم پس از شناسایی هدف بصورت خودکار شروع به درگیری با اهداف خواهد کرد اما در حالت دوم سیستم پس از کشف هدف کاربر رو مطلع کرده و منتظر دستور میمونه.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.military.ir
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان