امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی در شهرک‌های ساخت گوگل، آمازون یا اپل چگونه خواهد بود

#1
زندگی در شهرک‌های ساخت گوگل، آمازون یا اپل چگونه خواهد بود

جمع شدن سرمایه‌های کلان شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات جهان را بر آن داشته تا برای خود، کاربران و کارمندان خود شرکت‌هایی با مدرن‌ترین فناوری‌های ممکن بسازد.
زندگی در شهرک‌های ساخت گوگل، آمازون یا اپل چگونه خواهد بود 1به گزارش خبرنگار فن‌آوری‌های نوین گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، شرکت‌ گوگل به تازگی اعلام کرده است قصد دارد شرکت‌های ویژه مخصوص کار کارمندان خود ایجاد کند که مساحتی معادل با 2.2 دهم میلیون فوت مربع خواهد داشت. 

گفتنی است، قرار است این  شهرک‌ها داخل یک گنبد شیشه‌ای قرار بگیرند و در آن از جدیدترین فناوری‌های دوستدار محیط‌زیست استفاده شود. 

لازم به ذکر است، ایده اولیه ساخت شهرهای هوشمند توسط غول‌های سرمایه گذاری توسط شرکت اپل و مدیر عامل اسبق آن استیو جابز ارائه شده است.

 ساختمان نوین اپل که به شکل یک سفینه فضایی است در حال ساخت است اما به دلیل هزینه بالا و نیاز به رشد فناوری‌های مختلف برای بازدهی بالا ساخت آن با کندی صورت می‌گیرد و از زمان تحویل مورد انتظار فراتر رفته است. 

شرکت‌های بزرگ دیگری نیز مانند فیس بوک، آمازون و مایکرو‌سافت در حال پیاده سازی چنین طرح‌های مشابهی با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها جهت کارکنان و مشتریان خود هستند. 

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان